sorry sgatjequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:02 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat ben jij een vieze klefbak.
Ik ben teleurgesteld in je.
Smooth grielenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaasch
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaasch
Wat is deze TC.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?
Ik heb gewoon gecammed hoor van 11 tot 2quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?
Sorry man, ik kan natuurlijk niet alle geheimen prijsgeven, dat laatste beetje speurwerk zal je zelf moeten doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Als jullie ook nog even de namen erbij zoeken, heb ik geen Tinder meer nodig.
Kan me niet voorstellen dat de helft vrouw is. Heb je daar statistieken van?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Jhovall het volgende:
Hey.
Ik heb een vermoeden dat je dan heel veel chickies geswiped hebt.
In Overijssel zijn 341 mensen per vierkante kilometer.
40km straal is 1600*pi Vierkante kilometer (Pi*r^2).
4% van nederland is tinder user blijkbaar. De helft ervan is chick.
Dat zijn dus 34281 mensen.
Nee. Dat is een aanname. Bedenk wel dat vrouwen net zo geinteresseerd zijn in deze shit als mannen is mijn ervaring.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef thenxero het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de helft vrouw is. Heb je daar statistieken van?
moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Waarom snappen sommige mannen niet eens dat toch tenminste een fatsoenlijk gespelde info op tinder meer likes zou opleveren..
Echt wtf
'Een leuk meid tussen de 18 24 ze moet lief romantische hou je ook van reizen of dieren like mij'
De contactadvertentie in de super.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Waarom snappen sommige mannen niet eens dat toch tenminste een fatsoenlijk gespelde info op tinder meer likes zou opleveren..
Echt wtf
'Een leuk meid tussen de 18 24 ze moet lief romantische hou je ook van reizen of dieren like mij'
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Echt wtf
Overijsselquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:10 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Overijssel.
Maar vorige week ziek geweest, denk dat ik toen iedereen uit 40km radius wel voorbij heb zien komen
Maar dan bereik je geen onbekenden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een bericht op twitter is nog duidelijker.
Heb je me nou geNOPE'd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Echt wtf
Ik ben niet lief of romantische.quote:
Niet?quote:
Had je het nog gescreenshot?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hij heeft dankzij mijn belachelijke gedrag een nummer of Skype geregeld.
Weet ik alquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:27 schreef Jhovall het volgende:
Gielen die een vet rijke chick hosselt nadat hij het verkeerde nummer heeft ingetyped die hij gekregen heeft van een tindermeid.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:17 schreef Jhovall het volgende:
Ow, en ik moet natuurlijk "helemaalnaardemavo" bedanken voor zijn troll-acties gister
Nee, want ik vond dat geen nut hebben. Of wilde jij het graag inlijsten?quote:
is een eckte playah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat klinkt beter dan gisteren, zonder fotos om te swipen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Afstand van 40km > 50km = 2 dates volgende week
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet? ik vind jou wel een echt kusjekroellafjoeforever type
Pics.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, want ik vond dat geen nut hebben. Of wilde jij het graag inlijsten?
Ik kwam net een meisje op Tinder tegen die vet veel op siIk lijkt. Heb haar geliked.
quote:
wtf hoe danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:27 schreef Jhovall het volgende:
Gielen die een vet rijke chick hosselt nadat hij het verkeerde nummer heeft ingetyped die hij gekregen heeft van een tindermeid.
She wants revengequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een match met iemand waar mijn beste vriend mee gedate heeft haha. En op tinder staat hij ook op een van m'n foto's.
Misschien vond ze je toen al interessant?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd aangezien zij het afkapte :/
Zijn ze "goed" uit elkaar gegaan? Dan er voor gaan, tijger. Rawr.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een match met iemand waar mijn beste vriend mee gedate heeft haha. En op tinder staat hij ook op een van m'n foto's.
Dit zal ik niet ontkennen.quote:
Nee, dat ben ikquote:
Heb ik niet, want ik heb (misschien nog) geen match, maar ze is even knap als jou.quote:
Het is mijn beste vriend, we lachen er om. Heb direct screenshot gestuurd. Hij zei: ga er voor en zeg dan "oh ja, by the way, xxxx is mijn beste vriend"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had haar niet geliked, tenzij toestemming van die vriend. Kan alleen maar gezeik geven.
Leer mij, meester.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Afstand van 40km > 50km = 2 dates volgende week
Jij bent 24 toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef Zandkasteel het volgende:
Niet op dezelfde dag hoor![]()
Donderdagavond en zaterdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |