Dan moet je niet 5km radius nemenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Zandkasteel het volgende:
Zal me hier ook maar eens melden na een tijdje mee te lurken.
Dan word ik de volgende keer niet gekickt![]()
Meerder tinder-dates gehad afgelopen weken, de ene wat meer positief als de andere.
Maar na 2/3 dates was het vaak wel bekeken aan mijn of haar kant.
Blijf momenteel hangen op : Er zijn geen nieuwe personen bij jou in de buurt
Afstand vergrotenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Zandkasteel het volgende:
Zal me hier ook maar eens melden na een tijdje mee te lurken.
Dan word ik de volgende keer niet gekickt![]()
Meerder tinder-dates gehad afgelopen weken, de ene wat meer positief als de andere.
Maar na 2/3 dates was het vaak wel bekeken aan mijn of haar kant.
Blijf momenteel hangen op : Er zijn geen nieuwe personen bij jou in de buurt
quote:
Vind 40km al genoegquote:
Woon je in friesland ofzo dat je out of people bent?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:59 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
[..]
Vind 40km al genoeg![]()
Maar zal de afstand wel eens vergroten.
Overijssel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:01 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Woon je in friesland ofzo dat je out of people bent?
Dat verklaart m'n zere duimquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Jhovall het volgende:
Hey.
Ik heb een vermoeden dat je dan heel veel chickies geswiped hebt.
In Overijssel zijn 341 mensen per vierkante kilometer.
40km straal is 1600*pi Vierkante kilometer (Pi*r^2).
4% van nederland is tinder user blijkbaar. De helft ervan is chick.
Dat zijn dus 34281 mensen.
Lichte correctie, een andere bron zegt 2%.quote:
Als de straal echter een Diameter is, dan heb je een meer reasonable aantal: 2783 chickies.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Lichte correctie, een andere bron zegt 2%.
Wat dus 17140 chickies zijn.
65% is tussen 18 en 24.
11141 chickies
Waarvan daar dan weer 90% zich niet kan vinden in de foto of profiel in het algemeen, blijven er ongeveer 278 over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Als de straal echter een Diameter is, dan heb je een meer reasonable aantal: 2783 chickies.
4% maar? Vind ik nog best weinig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Jhovall het volgende:
Hey.
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaaschquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4% maar? Vind ik nog best weinig.
Gadverdamme, wat ben jij een vieze klefbak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaasch
sorry sgatjequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:02 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat ben jij een vieze klefbak.
Ik ben teleurgesteld in je.
Smooth grielenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaasch
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wat is deze TC.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?
Ik heb gewoon gecammed hoor van 11 tot 2quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?
Sorry man, ik kan natuurlijk niet alle geheimen prijsgeven, dat laatste beetje speurwerk zal je zelf moeten doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Als jullie ook nog even de namen erbij zoeken, heb ik geen Tinder meer nodig.
Kan me niet voorstellen dat de helft vrouw is. Heb je daar statistieken van?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Jhovall het volgende:
Hey.
Nee. Dat is een aanname. Bedenk wel dat vrouwen net zo geinteresseerd zijn in deze shit als mannen is mijn ervaring.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef thenxero het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de helft vrouw is. Heb je daar statistieken van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |