Kijk dat klinkt beter dan gisteren, zonder fotos om te swipen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Afstand van 40km > 50km = 2 dates volgende week
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet? ik vind jou wel een echt kusjekroellafjoeforever type
Pics.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, want ik vond dat geen nut hebben. Of wilde jij het graag inlijsten?
Ik kwam net een meisje op Tinder tegen die vet veel op siIk lijkt. Heb haar geliked.
quote:
wtf hoe danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:27 schreef Jhovall het volgende:
Gielen die een vet rijke chick hosselt nadat hij het verkeerde nummer heeft ingetyped die hij gekregen heeft van een tindermeid.
She wants revengequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een match met iemand waar mijn beste vriend mee gedate heeft haha. En op tinder staat hij ook op een van m'n foto's.
Misschien vond ze je toen al interessant?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd aangezien zij het afkapte :/
Zijn ze "goed" uit elkaar gegaan? Dan er voor gaan, tijger. Rawr.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een match met iemand waar mijn beste vriend mee gedate heeft haha. En op tinder staat hij ook op een van m'n foto's.
Dit zal ik niet ontkennen.quote:
Nee, dat ben ikquote:
Heb ik niet, want ik heb (misschien nog) geen match, maar ze is even knap als jou.quote:
Het is mijn beste vriend, we lachen er om. Heb direct screenshot gestuurd. Hij zei: ga er voor en zeg dan "oh ja, by the way, xxxx is mijn beste vriend"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had haar niet geliked, tenzij toestemming van die vriend. Kan alleen maar gezeik geven.
Leer mij, meester.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Afstand van 40km > 50km = 2 dates volgende week
Jij bent 24 toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef Zandkasteel het volgende:
Niet op dezelfde dag hoor![]()
Donderdagavond en zaterdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |