Naja, het was basically ik de in full-plate die op de Iron Throne zat. Was eigenlijk best bad-assquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
WAIT WHUT? Heb je zoiets echt voor Tinder gebruikt? Wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Ook seks gehad of dat niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Het waren leuke dates (met beide heb ik vaker gedate) maar daar blijft het ook bij.
En ja, die wachttijd
I like being mysteriousquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je.![]()
Maar wat zie jij precies als een klik dan? Of is dat dat typische niet uit te leggen gevoel dat zegt: "Ja, die is het!"?Wel lullig van die nare ervaringen trouwens. Daar heb ik ook wel een beetje van geproefd.
Zou je een relatie kunnen beginnen met iemand waarmee je eerst alleen scharrelt? Of staan die mensen weer in een apart 'lijstje' om het zo te noemen. Klinkt misschien gek, maar er zijn mensen die twee aparte categorieën erop na houden.
Ja zo smoothquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, dat was zo subtiel dat ik het niet zag.
Ik wil geen ruzie met hep. Mensen met rood haar schijnen zomaar ineens uit het niets door te kunnen draaien, en ik wil hem geen aanleiding geven mij dan tot doelwit te bombarderen.quote:
quote:
Nope, hier exact hetzelfde, soms een hele vlaag extreem mooie mannen en dag of dagen erna lijkt het wel alsof er een blik gedrochten is open getrokkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die merkt dat er om de zoveel tijd een hele lading "lelijke" mensen langskomt, en de volgende dag opeens een heleboel "mooie" mensen?
Volgends mij is dat gewoon om zo'n ugly friend effect. als je mooie met lelijke gaat mengen dan geef je de lelijke minder makkelijk een like.
Bij mij is het wel redelijk constant. Ongeveer 30% van die instagram poppetjes, 30% Shaniqua's, Chayennes en Savannahs, 15% echt vies, 15% normaal/leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die merkt dat er om de zoveel tijd een hele lading "lelijke" mensen langskomt, en de volgende dag opeens een heleboel "mooie" mensen?
Volgends mij is dat gewoon om zo'n ugly friend effect. als je mooie met lelijke gaat mengen dan geef je de lelijke minder makkelijk een like.
lolquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef thenxero het volgende:
[..]
Bij mij is het wel redelijk constant. Ongeveer 30% van die instagram poppetjes, 30% Shaniqua's, Chayennes en Savannahs, 15% echt vies, 15% normaal/leuk.
Soms wel wat batches van één soort type, maar lijkt geen systematiek in te zitten.
jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef Jhovall het volgende:
Na een paar dagen heb ik eindelijk (iets van 15) matches (nu ik mijn game of thrones foto eraf heb) , het aparte is dat je bij sommigen waarbij je best een leuke en flirterige conversatie hebt die een paar dagen duurt, ze ineens compleet niet meer reageren. Is dat gewoon bij tinder oid?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
PWF probeert Unicorn te regelen.___________! Dat is dubbel triest, want de manier waarop is nog slechter dan dat ik zou verwachten van yats en UF regelen is ook debiel.
Doe eens niet zo triest man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
UF ziet er trouwens uit als zo'n vrouw bij myfreecam.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
PWF probeert Unicorn te regelen.___________! Dat is dubbel triest, want de manier waarop is nog slechter dan dat ik zou verwachten van yats en UF regelen is ook debiel.
Gast, geef het gewoon opquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
UF ziet er trouwens uit als zo'n vrouw bij myfreecam.
Ik voel me niet aangevallen. Maar het is nog steeds triest om dit hier te posten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangevallen?
Ik ben erdoor geërgerd, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat PWF jou probeert te regelen. En ik dacht daar echt aan met dat van myfreecam, sorry voor die associatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh kom, je bent gewoon boos omdat je geband bent.
Gedraag je eens.
Dat van PWF vind ik wel een rare gedachte. Ik snap niet hoe je daarop komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben erdoor geërgerd, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat PWF jou probeert te regelen. En ik dacht daar echt aan met dat van myfreecam, sorry voor die associatie.
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen. Maar het is nog steeds triest om dit hier te posten.
Waarom is dat debiel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.
Trouwens: leven in dit topic.
Het is een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.quote:
Ik heb gewoon het gevoel dat hij UF zou doen als hij de kans krijgt, en verder vind ik het naar dat ik er verbannen ben, omdat ik me erg vermaakte in die twee minuten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is.
Wat is het verschil dan tussen Fok! en Tinder? Buiten de naam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat jammer nouquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |