Nou ja als iemand echt de moeite nam om zo'n groepje aan te maken... maar zoiets gebeurt nooit ook al is het geen gek idee lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik heb zelf geen Tinder.
Is voor iedereen open, behalve zarGon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik heb zelf geen Tinder.
Link?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar dat ging op een gegeven moment te ver man. Zelfgemaakte seksfilmpjes en zo. Kom echt niet meer.
zarGon gaat weer rellen met TURKIYE TURKIYEquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is voor iedereen open, behalve zarGon.
Naja, het was basically ik de in full-plate die op de Iron Throne zat. Was eigenlijk best bad-assquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
WAIT WHUT? Heb je zoiets echt voor Tinder gebruikt? Wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Ook seks gehad of dat niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Het waren leuke dates (met beide heb ik vaker gedate) maar daar blijft het ook bij.
En ja, die wachttijd
I like being mysteriousquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je.![]()
Maar wat zie jij precies als een klik dan? Of is dat dat typische niet uit te leggen gevoel dat zegt: "Ja, die is het!"?Wel lullig van die nare ervaringen trouwens. Daar heb ik ook wel een beetje van geproefd.
Zou je een relatie kunnen beginnen met iemand waarmee je eerst alleen scharrelt? Of staan die mensen weer in een apart 'lijstje' om het zo te noemen. Klinkt misschien gek, maar er zijn mensen die twee aparte categorieën erop na houden.
Ja zo smoothquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, dat was zo subtiel dat ik het niet zag.
Ik wil geen ruzie met hep. Mensen met rood haar schijnen zomaar ineens uit het niets door te kunnen draaien, en ik wil hem geen aanleiding geven mij dan tot doelwit te bombarderen.quote:
quote:
Nope, hier exact hetzelfde, soms een hele vlaag extreem mooie mannen en dag of dagen erna lijkt het wel alsof er een blik gedrochten is open getrokkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die merkt dat er om de zoveel tijd een hele lading "lelijke" mensen langskomt, en de volgende dag opeens een heleboel "mooie" mensen?
Volgends mij is dat gewoon om zo'n ugly friend effect. als je mooie met lelijke gaat mengen dan geef je de lelijke minder makkelijk een like.
Bij mij is het wel redelijk constant. Ongeveer 30% van die instagram poppetjes, 30% Shaniqua's, Chayennes en Savannahs, 15% echt vies, 15% normaal/leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die merkt dat er om de zoveel tijd een hele lading "lelijke" mensen langskomt, en de volgende dag opeens een heleboel "mooie" mensen?
Volgends mij is dat gewoon om zo'n ugly friend effect. als je mooie met lelijke gaat mengen dan geef je de lelijke minder makkelijk een like.
lolquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef thenxero het volgende:
[..]
Bij mij is het wel redelijk constant. Ongeveer 30% van die instagram poppetjes, 30% Shaniqua's, Chayennes en Savannahs, 15% echt vies, 15% normaal/leuk.
Soms wel wat batches van één soort type, maar lijkt geen systematiek in te zitten.
jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef Jhovall het volgende:
Na een paar dagen heb ik eindelijk (iets van 15) matches (nu ik mijn game of thrones foto eraf heb) , het aparte is dat je bij sommigen waarbij je best een leuke en flirterige conversatie hebt die een paar dagen duurt, ze ineens compleet niet meer reageren. Is dat gewoon bij tinder oid?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
PWF probeert Unicorn te regelen.___________! Dat is dubbel triest, want de manier waarop is nog slechter dan dat ik zou verwachten van yats en UF regelen is ook debiel.
Doe eens niet zo triest man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
UF ziet er trouwens uit als zo'n vrouw bij myfreecam.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
PWF probeert Unicorn te regelen.___________! Dat is dubbel triest, want de manier waarop is nog slechter dan dat ik zou verwachten van yats en UF regelen is ook debiel.
Gast, geef het gewoon opquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
UF ziet er trouwens uit als zo'n vrouw bij myfreecam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |