Ik voel me niet aangevallen. Maar het is nog steeds triest om dit hier te posten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangevallen?
Ik ben erdoor geërgerd, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat PWF jou probeert te regelen. En ik dacht daar echt aan met dat van myfreecam, sorry voor die associatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh kom, je bent gewoon boos omdat je geband bent.
Gedraag je eens.
Dat van PWF vind ik wel een rare gedachte. Ik snap niet hoe je daarop komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben erdoor geërgerd, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat PWF jou probeert te regelen. En ik dacht daar echt aan met dat van myfreecam, sorry voor die associatie.
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen. Maar het is nog steeds triest om dit hier te posten.
Waarom is dat debiel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.
Trouwens: leven in dit topic.
Het is een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.quote:
Ik heb gewoon het gevoel dat hij UF zou doen als hij de kans krijgt, en verder vind ik het naar dat ik er verbannen ben, omdat ik me erg vermaakte in die twee minuten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is.
Wat is het verschil dan tussen Fok! en Tinder? Buiten de naam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat jammer nouquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.
Proberen te regelen hè. Er zijn hier van die types die serieus actief op 'jacht' zijn op FOK!.quote:
Het doel van FOK! en het doel van Tinder verschilt nogal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen Fok! en Tinder? Buiten de naam.
En daar heb jij last van?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Proberen te regelen hè. Er zijn hier van die types die serieus actief op 'jacht' zijn op FOK!.
Ik probeer het ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.
Via beide kan je toch mensen leren kennen? Ik zie het verschil niet echt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het doel van FOK! en het doel van Tinder verschilt nogal.
Zorg dan dat ik weer in die chat kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Kap trouwens maar met die SC, want straks gaat deze ook al dicht
UF is wel een lekkere chick, dat moet ik toegeven. Wie zou haar niet doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat hij UF zou doen als hij de kans krijgt, en verder vind ik het naar dat ik er verbannen ben, omdat ik me erg vermaakte in die twee minuten.Niet al te serieus nemen dus.
Vind ik niet vergelijkbaar, want ik zou bijvoorbeeld nooit met mensen van FOK! afspreken. (Misschien wel met Strawberry als ik wat ouder wasquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Via beide kan je toch mensen leren kennen? Ik zie het verschil niet echt.
Voor zover ik haar kon beoordelen vind ik haar niet aantrekkelijk. Niet lelijk, maar niet dat ik zeg dat ze lekker is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
UF is wel een lekkere chick, dat moet ik toegeven. Wie zou haar niet doen?
Wat is dezen?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
UF is wel een lekkere chick, dat moet ik toegeven. Wie zou haar niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |