Wel jammer art. Ik zie je graag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen ideeTC app kost geld, ben niet thuis om mijn gezicht te tonen via laptop. Was anders wel even gezellig geweest.
Is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komt binnenkort wel als er weer eens een TC opgestart wordt (en ik thuis ben).
Hahaha, jazeker. we trouwen morgen. Je bent welkomquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
hoi
Al een date met UF? Je weet bij haar natuurlijk waar dat op uitloopt.
Sorry, ik ben dan bezig met aftrekken op de screenshots die tijdens de chat zijn gemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahaha, jazeker. we trouwen morgen. Je bent welkom!
Dan krijg je te zien dat het een match is zodra je internet hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is de hele matchgedoe een beetje vol met bugs, zo heb ik een match die 2 dagen geleden voor het laatst online is geweest. Verder als je in het like schermpje bent moet je eens je wifi uitdoen en dan swipen. Je kan dus mensen liken en disliken tot ie de laatste foto geladen heeft, maar wat nou als 1 daarvan een match is?
Uiterlijk zegt niet alles. Als vijftienjarige ben je meestal een nog grotere puber dan een zeventienjarige.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Fylax het volgende:
vraag ik aan iemand of we verder kunnen whatsappen omdat dat fijner praten is , zegt ze hoe oud ben je dus ik zo 15 (zij is 16) zegt ze te jong
waarom like je me dan
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet alles. Als vijftienjarige ben je meestal een nog grotere puber dan een zeventienjarige.
Tough luck bro.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Fylax het volgende:
vraag ik aan iemand of we verder kunnen whatsappen omdat dat fijner praten is , zegt ze hoe oud ben je dus ik zo 15 (zij is 16) zegt ze te jong
waarom like je me dan
Dat je een puber bent en dat meisjes rond die leeftijd vrijwel nooit jongere jongens daten.quote:
Ze ziet mijn leeftijd toch waarom liket ze me dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat je een puber bent en dat meisjes rond die leeftijd vrijwel nooit jongere jongens daten.
Per ongeluk de verkeerde kant op geswiped.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze ziet mijn leeftijd toch waarom liket ze me dan?
We hadden ook nog een gesprekquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Per ongeluk de verkeerde kant op geswiped.
Dit ja. Het gesprek was misschien gewoon niet interessant en je leeftijd is een excuus geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet zo snugger. Of ze vond je toch niet zo leuk.
Verkeerde timingquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Net een redelijk (niet super, maar het kon ervoor door) gesprek gehad en nummer gevraagd. Daarna geblokkeerd. Het is me al eens vaker gebeurd. Nu vraag ik me af of dit komt door een verkeerde timing, of doordat ze niet geïnteresseerd zijn. Ik hoop voor het laatste, want dan kan ik makkelijk filteren wie er ongeïnteresseerd zijn.
De eerste foto's zijn altijd matches (als je matches hebt), dit is dus al zo bepaald toen je voor het laatst toegang tot internet hadquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is de hele matchgedoe een beetje vol met bugs, zo heb ik een match die 2 dagen geleden voor het laatst online is geweest. Verder als je in het like schermpje bent moet je eens je wifi uitdoen en dan swipen. Je kan dus mensen liken en disliken tot ie de laatste foto geladen heeft, maar wat nou als 1 daarvan een match is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |