En geen interesse. Want als ze echt interesse hebben boeit timing niks.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En geen interesse. Want als ze echt interesse hebben boeit timing niks.
Als je de keuze hebt uit 1, zou ik de juf kiezen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Jhovall het volgende:
Na een reeks aan meiden die niet reageren, blijkbaar willen nu twee matches mij zien op hetzelfde festival aankomende augustus.... keuzes, keuzes. Zal ik de SM-Chick-turned-normal kiezen of De Juf
Als ik die artikelen van Djeez mag geloven valt dat reuze meequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind de meeste juffen van die saaie mutsennet wat je ding is. Je kan ze ook allebei ff meeten toch?
Kan ik dat ergens vinden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ik die artikelen van Djeez mag geloven valt dat reuze mee
Ach, dat zijn die Nice-artikelen. Van die Amerikaanse juffen die hun leerlingen doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens vinden?
Ik vind het altijd van die meiden die persee in afrika een school moeten bouwen voor negerkindjes enzo
Mannelijke docenten daarentegen3 van mijn dates waren docenten en heb er nu weer 1 die gymleraar is
Dus de juffen zijn ook SM-chicks?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, dat zijn die Nice-artikelen. Van die Amerikaanse juffen die hun leerlingen doen
Mijn ervaring is dat het vaak 'stille wateren, diepe gronden'-types zijn
Over dat laatste zeg ik maar niks
Mogelijk.quote:
Oh shit, nu je het zegt ja, vorige keer vrouw van 38 ofzo die een 11 jarige deedquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, dat zijn die Nice-artikelen. Van die Amerikaanse juffen die hun leerlingen doen
Mijn ervaring is dat het vaak 'stille wateren, diepe gronden'-types zijn
Over dat laatste zeg ik maar niks
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mogelijk.
Het zijn vaak rustige types met een wilde kant. I like
Okay, okay. Dan kies ik die welquote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh shit, nu je het zegt ja, vorige keer vrouw van 38 ofzo die een 11 jarige deed
Sowieso als je op je 25ste al een huwelijk achter de rug hebt lijk je me nogal een wispelturig type. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Beter de juffrouw dan maarquote:
Nice.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh shit, nu je het zegt ja, vorige keer vrouw van 38 ofzo die een 11 jarige deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voorhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef Grielen het volgende:
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:I'd like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Your opinion of me is none of my business.
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:Toen ik nog 'Jaloerse bitch. Veeleisend. Altijd eigenwijzer dan jij.' had, werkte dat in ieder geval prima. Kreeg er ook wel leuke reacties door. Weet niet of het voor mannen ook zou werken, hoewel die van jou wel wat liever isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:Sinds ik in m'n bio iets heb staan met betrekking op de dolfijnen en negerkindjes krijg ik minder stomme openingszinnen meer maar gewoon normale gesprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Ik heb er heel even als test in gehad "Ik word graag serieus genomen" man man man, ik heb gesprekkenkan er wel ff 1 uploaden
![]()
Wat staat er dan over dolfijnen en negerkindjes?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sinds ik in m'n bio iets heb staan met betrekking op de dolfijnen en negerkindjes krijg ik minder stomme openingszinnen meer maar gewoon normale gesprekken
Ik heb er heel even als test in gehad "Ik word graag serieus genomen" man man man, ik heb gesprekkenkan er wel ff 1 uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |