Waarom dan pas?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben over 4 jaar aan de beurt.
Je leeftijd maakt je kop niet knapper.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan ben ik 28 en dat is een mooie leeftijd.
Voor wat? Je eerste keer?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan ben ik 28 en dat is een mooie leeftijd.
Weet je niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je leeftijd maakt je kop niet knapper.
Moeilijke keuze. Ik denk dat we even een vergaderdatum af moeten spreken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
Even kijken... Tot september zou de kans kunnen bestaan dat ik eenmalig in eenhoornscheet's bed beland. Of zal ik wachten en kans maken om haar Prince Charming te worden?
Zulke getalletjes noemen zet de sluis echt niet open hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weet je niet.
Bovendien ben ik dan ook solid 75kg @ 10% bf.
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke getalletjes noemen zet de sluis echt niet open hoor.
Deal!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Ik denk dat we even een vergaderdatum af moeten spreken.
Bovendien zou dit betekenen dat jij wel érg lilike kerels date.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weet je niet.
Bovendien ben ik dan ook solid 75kg @ 10% bf.
Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zozo, je zorgt wel goed voor ze.
Waarom doe je dit maar tot september?
Zegt hij tegen zichzelf. xddquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bovendien zou dit betekenen dat jij wel érg lilike kerels date.
Al die vlekken in je nieuwe huis. Ik snap het wel. Hopelijk binnenkort ook een nieuwe woning. Morgen bezichtiging.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgen
Ik mag jouquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Al die vlekken in je nieuwe huis. Ik snap het wel. Hopelijk binnenkort ook een nieuwe woning. Morgen bezichtiging.
Dank je. Ik jou ook wel.quote:
Gewoon afspreken met de mannen dan toch. Rawr.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgen
Ik ga kapotquote:
Ohhhh het is zo lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik jou ook wel.
Nee, ik ben straks een arm studentje. Maar wel mijn allereerste plek.
Ouwe mannenverslinderquote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik jou ook wel.
Nee, ik ben straks een arm studentje. Maar wel mijn allereerste plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |