Bij mij boeit het niemand hoe ik het doe en hoe lang ik er over doe, als het maar gedaan wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik werk heb waarbij het niet echt iemand boeit hoe laat ik binnen kom
Dapper van ze. Maar mooi om te horen dat het gezellig was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Viel mee in vergelijking met de rest die nog eerder op moest en er om 2 uur nog zat
Antwoord zelf eerst eens?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Random vraagje om beetje overzicht te krijgen:
Hoeveel dates hebben jullie via tinder gehad?
Hoeveel daar van heb je gezoend?
Hoeveel daar van heb je geneukt?
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
Hoeveel waren niks/mismatch?
krijg er erg leuke reacties opquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer even een pluspuntje.
99quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
krijg er erg leuke reacties op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
Ik heb even een paar dagen "Ik word graag serieus genomen" in mijn bio staan, conclusie was dat mannen inderdaad altijd bio's lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij snapte niet dat ik sarcastisch was
Valt bij mij niet zoveel van af te leiden, had geluk haar te mogen treffen daar. Heb tig dates gehad in mn leven maar de eerste via Tinder was meteen raak en is nu half jaar mn vriendinquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
Ik heb even een paar dagen "Ik word graag serieus genomen" in mijn bio staan, conclusie was dat mannen inderdaad altijd bio's lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg: doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
[ afbeelding ]
De Nederlandse vertaling als bio gebruiken. Doen?
Er serieus op ingaanquote:
Ik vraag me af of er uberhaupt vrouwen bestaan die hier gewillig op reagerenquote:
2,2,0 Weinig schokkends dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
Nah, klinkt niet net zo lekker. En ja, ik houd van avocado.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er serieus op ingaan![]()
Billenkoek.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef PyramidSong het volgende:
Ik had laatst weer een afspraakje, aardige jongen maar voelde er niks bij. Nu wou ik toch weer afspreken, vriendschappelijk, maar daarvan maakte hij blijkbaar dat ik smoorverliefd op hem was ofzo. Raaaaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |