Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.quote:
Doe normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:02 schreef Grielen het volgende:
Flash je tieten. Dat is ook altijd een duidelijke booschap
Ik wil hem daten hè, niet alleen avocado'en.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Koop aardbeien en slagroom en knipoog dan bij de kassa naar hem.
Nee. Het is echt ingewikkeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Hoewel als het een collega is dat misschien niet handig is. Echter een 'Hoi, daten' is er zo uitgefloept natuurlijk.
Mijn imago, daar ga jequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer aan je mufasa en littlebrownie reactie denkenJa nee dit is jouw tekst, stel in.
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wil hem daten hè, niet alleen avocado'en.
Billenkoek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn imago, daar ga je
Ik kan het wel eens een tijdje proberen jaKijken wat de reacties zijn. Ik heb al die tijd zonder tekst gedaan.
Gewoon billenkoek ipv spanken doen dus?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Meest dramatische filmscene is de dood van Mufasa (The Lion King)
Punt.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Daar had niemand een traan om gelaten
Zo jammer dat ie niet in mijn sig pastquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. Dan had Simba nog een trap na gegeven.
Als je hiermee niet zwemt in puni, weet ik het ook niet meer.quote:
Ja maar dat is disobedient nu eenmaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Zo fucking fout![]()
Dat ongehoorzame staat alleen wat stom.
Laat het wel weten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je hiermee niet zwemt in puni, weet ik het ook niet meer.
Wat heb ik dan fout vertaald?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Sarasi het volgende:
Haha, hij faalt gewoon in de vertaling.En spar guy werkte niet.
Ik moet in zijn verdediging zeggen dat dit dan ook wel een bedroevende poging naar sarcasme was. Het nadoen van een dom naief blondje is niet gelijk aan sarcasme.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij snapte niet dat ik sarcastisch was
Jullie gaat geen aardbeien eten samen dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Sarasi het volgende:
Haha, hij faalt gewoon in de vertaling.En spar guy werkte niet.
Voorlopig niet nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie gaat geen aardbeien eten samen dus?
Aids! (I suppose)quote:
Dat heeft ze eerder ergens gezet, dat ze geen dolfijnen heeft gekust en ook geen scholen heeft gebouwd voor negerkindjes in afrika (als sneer naar de huppelkutjes die met dat soort foto's op tinder zitten)quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens, wat the fuck heb jij in je profiel staan als mensen beginnen over je gebrek aan ontwikkelingshulp!
Oh oké.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik moet in zijn verdediging zeggen dat dit dan ook wel een bedroevende poging naar sarcasme was. Het nadoen van een dom naief blondje is niet gelijk aan sarcasme.
"Oh wauw, ik had echt niet door dat je er op die manier naar kon kijken, bedankt!" Had ik nog geaccepteerd.
Overigens, wat the fuck heb jij in je profiel staan als mensen beginnen over je gebrek aan ontwikkelingshulp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |