SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ben benieuwd hoe hij daar nu over denkt met die zooi van de laatste tijd.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:22 schreef LetsGame het volgende:
Jaaaa!! Hij vond het een slechte verhaallijn.
Dat weten zij nietquote:Op maandag 21 juli 2014 20:24 schreef Frey het volgende:
Ze heeft wel een beetje gelijk, die scène was er ook.
Mark de Moor was coolerquote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Frey het volgende:
Vond Pete Jenssens het hoogtepunt in deze. Wat een schitterend personage was dat.
Ik ook zeker.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een lijn waar ik wel serieus naar uitkijk
Seizoen 2 en seizoen 6. Ik maak een beetje de 'RTL5/TV10'-ervaring letterlijk mee: terwijl ik seizoen 6 kijk tegelijk seizoen 2 bijkijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ook zeker.
Nog druk met kijken? bij seizoen 6 nog?
Dat lijkt mij ook wel wat verwarrend ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Seizoen 2 en seizoen 6. Ik maak een beetje de 'RTL5/TV10'-ervaring letterlijk mee: terwijl ik seizoen 6 kijk tegelijk seizoen 2 bijkijkenBest verwarrend.
Seizoen 3 ga je zeker tegelijkertijd kijken met seizoen 18quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Seizoen 2 en seizoen 6. Ik maak een beetje de 'RTL5/TV10'-ervaring letterlijk mee: terwijl ik seizoen 6 kijk tegelijk seizoen 2 bijkijkenBest verwarrend.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3 ga je zeker tegelijkertijd kijken met seizoen 18
Over welke van de twee heb je het?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amy is in het echt 18 nu tijd voor een comeback ?
Over Julia, En je hebt gelijk wat betreft de schrijvers erg jammer. Want Amy had wel de potentie om de dochter van Ludo te zijn die we willen zien. Die waar we op hoopte toen Nina opeens als volwassenen voor de deur stond.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over welke van de twee heb je het?
En naar mijn idee is het personage geen enkele comeback waard. Zeker niet zolang dat zooitje amateurs nog voor de verhalen en scenario's zorgt, want dan is het hoogtepunt van Amy een maandenlange verhaallijn waarin ze verliefd wordt op een ander en via een lange omweg uiteindelijk met diegene samen komt
Ah, die. Nou ja, om nou te zeggen dat die overtuigend een geschifte jaloerse dochter kon spelen... Reinout Oerlemans acteerde geloofwaardiger in zijn eerste aflevering, en dat zegt wel watquote:
Op de een of andere manier gaat het altijd mis met kinderen van Ludoquote:En je hebt gelijk wat betreft de schrijvers erg jammer. Want Amy had wel de potentie om de dochter van Ludo te zijn die we willen zien. Die waar we op hoopte toen Nina opeens als volwassenen voor de deur stond.
Er zijn twee leaders (eerste versie met Roos, twee met Gijs en Isabella). Muziek is hele seizoen door met saxofoongeluiden en de aftiteling is het hele seizoen consequent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef GTSTFreakje het volgende:
Btw, voor degene die seizoen 11 hebben (speciaal LetsGame, omdat jij zoveel van de leaders en aftitelingen afweet) kloppen de leader en aftiteling? Alles in orde, is er maar 1 leader of zijn er meerdere, is er saxofoon muziek of word het alweer afgewisseld met de belletjestune etc
Ik had soms geen aftiteling, maar een fade-out naar zwart. Of een aftiteling zonder geluid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er zijn twee leaders (eerste versie met Roos, twee met Gijs en Isabella). Muziek is hele seizoen door met saxofoongeluiden en de aftiteling is het hele seizoen consequent.
Oke, tyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er zijn twee leaders (eerste versie met Roos, twee met Gijs en Isabella). Muziek is hele seizoen door met saxofoongeluiden en de aftiteling is het hele seizoen consequent.
Eind seizoen 11 is Ludo ook weer echt een meester.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef GTSTFreakje het volgende:
''Echte kinderen blijven bij mij, eventuele bastaards kun je meekrijgen''
Zo ken ik Ludo![]()
![]()
![]()
Zeker, hij is echt heel sterk in dit seizoen en ook in seizoen 12 heel ergquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Eind seizoen 11 is Ludo ook weer echt een meester.![]()
![]()
Ik vond vooral oma en kleindochter vreselijk. Die twee gozers wisten tenminste nog iets, en ook uit het verledenquote:
Sommige vrijdagafleveringen hadden dat idd helaasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had soms geen aftiteling, maar een fade-out naar zwart. Of een aftiteling zonder geluid.
Ik haat Terra gatverdammequote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk met smart uit naar de release van seizoen 12. Hopelijk komt het zo vroeg mogelijk uit!
De exit van die stomme trut van een Terra, gedaanteverandering Hennie, Sophia en Marcus erin, Rik en Anita weer bij elkaar, kan niet wachten!
En Robinquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk met smart uit naar de release van seizoen 12. Hopelijk komt het zo vroeg mogelijk uit!
De exit van die stomme trut van een Terra, gedaanteverandering Hennie, Sophia en Marcus erin, Rik en Anita weer bij elkaar, kan niet wachten!
quote:
En Cees Geel als Rechercheur Bronkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rop Verheijen
Toch één van de beste GTST-acteurs, mede door zijn geloofwaardige vertolking
Echt hè!!! Stomme, naïeve zeikmuts is 'tquote:
Sylvester is echt tof, ik zit nu in begin seizoen 11 en ik vind zijn rol heel vet, in tegenstelling tot Terra diequote:Op woensdag 23 juli 2014 00:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Echt hè!!! Stomme, naïeve zeikmuts is 't![]()
![]()
![]()
Sylvester was echter wel een heel cool personage en ik vind 't jammer dat ie in seizoen 12 weggaat.
Ik zou graag hiermee het initiatief willen nemen om een drietal awards op te zetten:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rop Verheijen
Toch één van de beste GTST-acteurs, mede door zijn geloofwaardige vertolking
Klooster en Vuist zijn voor Ludo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou graag hiermee het initiatief willen nemen om een drietal awards op te zetten:
De Gouden Klooster: Award voor de beste casting uit de reeks, period
De Vergulde Vuist: Acteur of actrice met rol die de reeks volledig veranderde ten goede
De bronzen, of toch zilveren, nou ja in ieder geval een award-award: De acteur (of was het nou actrice) die zijn of haar belachelijkste rolgedrag in de reeks had. Niet alleen vandaag de dag maar in de volle run.
Voor de BOTZNJIIGEA-Award (aka de Hans van Houten-award) nomineer ik bij deze Djuna Hachee en Lotte van Dam als de meesterlijke Petra en Dian![]()
Voor De Vergulde Vuist nomineer ik Hugo Metsers III als Marcus
En voor De Gouden Klooster nomineer ik vooralsnog even niemand
Gladys heeft oke-je-kan-wel-leuk-zijn-momenten, maar schaars zijn ze zeker. Ik vond Chanella echt leuk rond haar entree, maar toen was ze niet meer te genieten.. bah, wat een draak van een slechte acteerspel. En ook het personage was walgelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:02 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Sylvester is echt tof, ik zit nu in begin seizoen 11 en ik vind zijn rol heel vet, in tegenstelling tot Terra die
1: Het acteertalent heeft van een walvis
2: Verschrikkelijk praat
3: Onzin verhaallijnen heeft.
Wie dan nog erger is, misschien Gladys.
Hm... Misschien iets voor 1 oktober volgend jaar?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou graag hiermee het initiatief willen nemen om een drietal awards op te zetten:
De Vergulde Vuist: Acteur of actrice met rol die de reeks volledig veranderde ten goede
De bronzen, of toch zilveren, nou ja in ieder geval een award-award: De acteur (of was het nou actrice) die zijn of haar belachelijkste rolgedrag in de reeks had. Niet alleen vandaag de dag maar in de volle run.
Voor de BOTZNJIIGEA-Award (aka de Hans van Houten-award) nomineer ik bij deze Djuna Hachee en Lotte van Dam als de meesterlijke Petra en Dian![]()
Haha, succesquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Lenoire het volgende:
Geen idee waarom, maar ik ga GTST helemaal vanaf het begin kijken. Bij seizoen 1, aflv 14 nu. Dit kan even gaan duren
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm... Misschien iets voor 1 oktober volgend jaar?
"Vanuit studio Miranda Paviljoen is dit live de eerste editie van de enige echte Goede Tijden, Slechte Tijden Awards! Vanavond zal een 25-tal awards worden uitgereikt aan cast en crew van 25 jaar GTST. Dit alles onder leiding van een man die zich niet uit het veld laat slaan. Dames en heren, hier is uw gastheer van vanavond... Rogier Proper!"
[ afbeelding ]
Is wel even doorbijten, maar ik begin er nu een beetje in te komen. En Peter Kelder is heel fijn om naar te kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, succes
Hoe bevalt het tot nu toe?
Ik vond in het allerbegin van de serie vooral de scenes op kantoor bij Stenders erg grappig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Is wel even doorbijten, maar ik begin er nu een beetje in te komen. En Peter Kelder is heel fijn om naar te kijken
Dat ken ik wel. Die eerste weken zijn echt vreselijk langdradigquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Is wel even doorbijten, maar ik begin er nu een beetje in te komen.
Haha, mooiquote:En Peter Kelder is heel fijn om naar te kijken
Ik miste Daniël in de seizoen 1-intro en eerste afleveringquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Die eerste weken zijn echt vreselijk langdradig
[..]
Haha, mooi
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Vanuit studio Miranda Paviljoen is dit live de eerste editie van de enige echte Goede Tijden, Slechte Tijden Awards! Vanavond zal een 25-tal awards worden uitgereikt aan cast en crew van 25 jaar GTST. Dit alles onder leiding van een man die zich niet uit het veld laat slaan. Dames en heren, hier is uw gastheer van vanavond... Rogier Proper!"
[ afbeelding ]
Editing is wel echt topnotchquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begreep van wel, alleen begint het iets later.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Koosnaam het volgende:
Niet dat het op zo'n dag nou zo belangrijk is.
Maar is de quiz er wel op vanavond?
Oké!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik begreep van wel, alleen begint het iets later.
Het meest belangrijke personage uit het eerste seizoen van ONM kwam pas in afl 4 erin terwijl elk andere castlid al te zien was geweest. Ook had ze een lang eindshot, vergelijkbaar als dat van Helen in seizoen 2-5, maar was ze dus niet in afl 1 te zienquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik miste Daniël in de seizoen 1-intro en eerste aflevering
Gladys was de leukere zus, ja, en ze was ook heel sexy in Riks droom, ja, maar ik zag haar liever gaan dan komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gladys was wel leuker dan Tera die laatste kom alleen maar janken. Plus de droom van Rik over Gladys was geil net als toen wanneer ze Job probeerde te verleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
De quiz van gisteravond staat nu gelukkig op RTLXL
Dieptepunt van de aflevering was toch weer de kandidaten die meededen
Maar er waren ook hoogtepunten, hier onder in beeld (in spoiler voor de zekerheid):Toch een reden om die aflevering eens even te gaan kijken zo dadelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dame:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch een reden om die aflevering eens even te gaan kijken zo dadelijk.![]()
Die dame:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat zou nog simpeler zijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen schept het ook wat verwarring, want dan zou de actrice dus ook de fake-Lotje hebben gespeeldquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou nog simpeler zijn natuurlijk.
Dat is waar. Een tweeling. Of de aftiteling klopte niet ofzo!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen schept het ook wat verwarring, want dan zou de actrice dus ook de fake-Lotje hebben gespeeld
Er valt wel een mouw aan te passen, iets met een tweeling of zo...
Die laatste is de beste verklaring ooitquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is waar. Een tweeling. Of de aftiteling klopte niet ofzo!
quote:Daarna kreeg meneer Tuinman de smaak te pakken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die laatste is de beste verklaring ooit![]()
Lotje: "Hoi mam!"
Laura: "Sorry...?"
Lotje: "Ja, ik ben het, Lotje."
Laura: "L-Lotje...? Jij bent dood!"
Lotje: "Dood? Nou, dankjewel."
Laura: "Wat zijn dit voor geintjes, spotten met de dood van mijn dochter!"
Lotje: "Ja sorry, de aftiteling klopte toen niet, vandaar dat ik nog leef. Zeg, is er koffie?"
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Misschien raakt Laura van de toestand wel zo in de war. Dat ze bij een sekte beland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]!
Misschien raakt Laura van de toestand wel zo in de war. Dat ze bij een sekte beland!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
"Ik heb je herenigd met je dochter, Laura..."
[..]Maarten Verkerke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een aparte verhaallijn met een grappige ontknoping.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maarten Verkerke!![]()
Een aparte verhaallijn met een grappige ontknoping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad zeg!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef Frey het volgende:
Kruip![]()
![]()
![]()
Legendarische scène en niemand weet het![]()
![]()
![]()
Deze teams zijn het grootse drama tot nu toe.
Waar is die Jef van toen gebleven?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef Frey het volgende:
Kruip![]()
![]()
![]()
Legendarische scène en niemand weet het![]()
![]()
![]()
Deze teams zijn het grootse drama tot nu toe.
Toen had hij nog een eigen leven. En hoefde hij niet alleen maar naar het gemopper van anderen te luisteren in de Koning.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is die Jef van toen gebleven?
Die gozer van vandaag die wou hem wou vastbinden enzo!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Faily Doedel een leuke acteur vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die gozer van vandaag die wou hem wou vastbinden enzo!![]()
Ik wil die Doedel ook wel vastbinden. Maar dan ga ik er direct vandoor en maak ik hem niet meer los.
Ook niet aan mijn bed nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde![]()
Alleen dan niet aan mijn bed, maar aan een blok beton. En hem dan een diepe zee induwen
Ook goed, zolang je de putdeksel er maar op doetquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ook niet aan mijn bed nee.![]()
![]()
Misschien dump ik hem wel in een put. Op een afgelegen industrieterrein ofzo!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook goed, zolang je de putdeksel er maar op doet
Keuze genoeg in de collectie van Frons Servies. Hoewel...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik wil hem toch wel een beetje hoop geven eigenlijk.
Misschien moet ik er maar een muziekje bij op zetten waar die gek van wordt.
Keuze genoegquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik wil hem toch wel een beetje hoop geven eigenlijk.
Misschien moet ik er maar een muziekje bij op zetten waar die gek van wordt.
Doedel komt in de GTST Quiz in een bak met water te staan en bij ieder fout antwoord zal het water stijgen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Keuze genoeg in de collectie van Frons Servies. Hoewel...
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Doedel komt in de GTST Quiz in een bak met water te staan en bij ieder fout antwoord zal het water stijgen.
Mag het ook zoutzuur zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Doedel komt in de GTST Quiz in een bak met water te staan en bij ieder fout antwoord zal het water stijgen.
Dat kan alleen maar fout aflopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we Frons maar bij hem opsluiten.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar fout aflopen
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar fout aflopen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Kennard Bos beklaagt zich: hij had ook graag in de bak gestaan. Hij vindt het heerlijk als er aan hem wordt geknabbeld.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Kennard Bos beklaagt zich: hij had ook graag in de bak gestaan. Hij vindt het heerlijk als er aan hem wordt geknabbeld.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ook Jantien laat weten graag geknabbeld te worden in de waterbak. Helaas heeft haar verzoekje het productieteam niet bereikt, omdat de kabels door waren geknabbeld.
Zekerquote:
Zullen we maar een petitie starten?quote:En ook ik vind dat Lotje terug moet keren
En ook daarom mag ze terugquote:(![]()
![]()
)
Op vrijdag een win-win, krijg je nog de dvd's erbij ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef GTSTFreakje het volgende:
Beter keert Fiona in de 5000ste aflevering terug met de mededeling: ''Ik ben als baby verwisseld in het ziekenhuis toen ik in controle was, ik werd eigenlijk weer beter maar ik ben perongeluk verwisseld met een baby die ernstig ziek was, de baby die jij de dood in de ogen keek, dat was ik niet''
Laura natuurlijk helemaal chaos
En dan het shot van Lotje (of eigenlijk Charlotte) ipv Rik, ik vind helemaal mooi
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou dan ook helemaal fantastisch zijn wanneer Robert, Remco en Sil voor vast terugkeren, en het familiebedrijf A&A (of Alberts Concepts) weer nieuw leven in wordt geblazen![]()
De familie Alberts back in action![]()
Er is vanaf begin af aan een recap geweest, zoals hier te zien:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:49 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom is de ''wat vooraf ging'' nooit op dvd-boxen te zien geweest? Is dat er expres uit geknipt door de makers of was dat er toen nog niet
Oooh vandaar, ik snap het.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is vanaf begin af aan een recap geweest, zoals hier te zien:
Maar tot eind seizoen 17/begin seizoen 18 zat er tussen de recap en het eerste deel van de aflevering een reclameblok. Maar vanaf seizoen 18 komt er na de recap eerst een scène en daarna de leader, dus vanaf dat seizoen zal de recap ook op de dvd's staan.
Doet mij denken aan de box van Goudkust seizoen 5: die bevatte ook recaps, maar bij de afleveringen die een her-montage hebben ondergaan gek genoeg nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 10 had anders dan wel wat recaps op de dvdbox. Met dat rare leadergebruik en afwijkende aftitelinggeluiden is het wel de meest excentrieke dvdbox zover.
Op welke afleveringen ook al weer? Het is al een lange tijd geleden dat ik seizoen 10 heb gekeken, kan me niet meer herrineren dat die er warenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 10 had anders dan wel wat recaps op de dvdbox. Met dat rare leadergebruik en afwijkende aftitelinggeluiden is het wel de meest excentrieke dvdbox zover.
Disc 18 volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Op welke afleveringen ook al weer? Het is al een lange tijd geleden dat ik seizoen 10 heb gekeken, kan me niet meer herrineren dat die er waren
Die waren ze natuurlijk kwijtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de box van Goudkust seizoen 5: die bevatte ook recaps, maar bij de afleveringen die een her-montage hebben ondergaan gek genoeg niet
ja dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef rdwilbrink het volgende:
bij die quiz op vrijdag kan je beter verliezen dan krijg je al die seizoen en als je wint krijg je zo'n flut prijs haha
Nee, dan krijg je een chipspakketquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al op.
krijg je bij de hoofdprijs die box niet dan?
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je een chipspakket
Afgrijselijk idee. Dan is al die ellende, verdriet etc. voor niets geweest, zeg maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef GTSTFreakje het volgende:
Beter keert Fiona in de 5000ste aflevering terug met de mededeling: ''Ik ben als baby verwisseld in het ziekenhuis toen ik in controle was, ik werd eigenlijk weer beter maar ik ben perongeluk verwisseld met een baby die ernstig ziek was, de baby die jij de dood in de ogen keek, dat was ik niet''
Laura natuurlijk helemaal chaos
En dan het shot van Lotje (of eigenlijk Charlotte) ipv Rik, ik vind helemaal mooi
Ik heb die scenes al niet meer gezien sinds ze destijds waren uitgezonden maar als kind van een jaar of 8 was ik zwaar onder de indruk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:45 schreef Frey het volgende:
Vooral het acteerwerk van Jette bij de dood van Lotje en bij de begrafenis.![]()
![]()
Ik gok dat Rohan verantwoordelijk is geweest voor de verdeling van de prijzenquote:
Nou, gisteravond stond de aflevering nog niet op XL, dus ik kan er weinig over zeggen nu. Ik zal 'm vanmiddag wel even terugkijkenquote:Hee, maar viel de quiz vanavond tegen? Waar is al het commentaar?
De laatste aflevering met Roos in de leaderquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:07 schreef GTSTFreakje het volgende:
Het einde van aflevering 2015:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De laatste aflevering met Roos in de leader
Dat wel iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De laatste aflevering met Roos in de leader
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Helaas was het ook de laatste aflevering met Ludo, Stefano en Janine. Of was het nou de laatste aflevering met het pistool? In ieder geval kwam hierna Dansatoria."
Ah, ik zie de gelijkenisquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Ook werden Robert en Jef in dit seizoen vervangen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Ook werden Robert en Jef in dit seizoen vervangen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Helaas was het ook de laatste aflevering met Ludo, Stefano en Janine. Of was het nou de laatste aflevering met het pistool? In ieder geval kwam hierna Dansatoria."
dat zag ik ook ja. een flut horloge, badjas & chipspakket. joepiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef rdwilbrink het volgende:
bij die quiz op vrijdag kan je beter verliezen dan krijg je al die seizoen en als je wint krijg je zo'n flut prijs haha
Ik zei gisteren al tegen LetsGame dat het eigenlijk té grappig is: de winnaars krijgen een prijzenpakket wat bij elkaar nog geen 100 euro waard is, en de verliezers krijgen 400 euro aan dvd-boxen meequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
dat zag ik ook ja. een flut horloge, badjas & chipspakket. joepie
Het valt me nu op dat die recap in seizoen 1 gewoon METEEN voor de leader kwamquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is vanaf begin af aan een recap geweest, zoals hier te zien:
Maar tot eind seizoen 17/begin seizoen 18 zat er tussen de recap en het eerste deel van de aflevering een reclameblok. Maar vanaf seizoen 18 komt er na de recap eerst een scène en daarna de leader, dus vanaf dat seizoen zal de recap ook op de dvd's staan.
Epic shot, door het breedbeeld nog eens in kracht versterktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:07 schreef GTSTFreakje het volgende:
Het einde van aflevering 2015:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijkend naar het huidige karakter van Laura was heel het personage Laura Alberts voor niets geweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afgrijselijk idee. Dan is al die ellende, verdriet etc. voor niets geweest, zeg maar.
Dennis en Arnie waren ook verwisseld toch?
Soms is dood gewoon dood.
En daarom moet Lotje terugquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kijkend naar het huidige karakter van Laura was heel het personage Laura Alberts voor niets geweest.
Wie is zij nu werkelijk vandaag de dag? De assistente van Lorena in De Rozenboom. God, wat een baan.
Keep dreaming. Helaas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daarom moet Lotje terug
Én Robert, én Sil, én Remco
Ter compensatie komen deze geniale schrijvers met een extra buitenechtelijke Bouwhuis, het kind van Bing en Monica en een nieuw vriendje voor Lucasquote:
En dat kind dat Ludo bij die Lies verwekte begin seizoen 20 (de zoveelste verdwaalde Sandersquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ter compensatie komen deze geniale schrijvers met een extra buitenechtelijke Bouwhuis, het kind van Bing en Monica en een nieuw vriendje voor Lucas![]()
![]()
Marcus en Kimberly zullen ook wel verdwaald zijn, neem ik zo langzamerhand aanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En dat kind dat Ludo bij die Lies verwekte begin seizoen 20 (de zoveelste verdwaalde Sanders)
Zeg dat welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marcus en Kimberly zullen ook wel verdwaald zijn, neem ik zo langzamerhand aan
Marcus staat waarschijnlijk stomdronken in het huis van de familie Van Cloppenburgquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marcus staat waarschijnlijk stomdronken in het huis van de familie Van Cloppenburg
Tegen Henri: "Heyeh... L-L-L-Ludo, wat heb jij een enorme ouwe kop gekregen zeg!"
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ga mijn huis uit en donder op naar je eigen serie!"
"Ik weet dat dit jouw huis is, maar ik ben je broer, Ludo."
"Ludo?!"
*Rosa komt de kamer binnen.*
"Wilt u nog wat hebben meneer?"
"Wie zijn deze mensen?!"
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ga mijn huis uit en donder op naar je eigen serie!"
"Ik weet dat dit jouw huis is, maar ik ben je broer, Ludo."
"Ludo?!"
*Rosa komt de kamer binnen.*
"Wilt u nog wat hebben meneer?"
"Wie zijn deze mensen?!"
Dat terwijl Maxime (volgens mij toen ze bij Ludo ging wonen en in de periode dat Stefano eventjes terug was) aan een volle eettafel (Ludo & Janine, Stefano, Maxime en Nina) zei, op de familie en dat Marcus en Kimberly de volgende keer er dan ook bij zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WTF?!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef GTSTFreakje het volgende:
En weer klaar met seizoen 11, wacht een prachtseizoen![]()
Van de nieuwe shots:quote:Op maandag 28 juli 2014 18:01 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar een mooie versie van deze leader:
![]()
Ik hoop van niet, ik vind deze leader wel prima. Natuurlijk heb ik het liefst het fotoboek terug maar ja ik weet toch dat dat niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:22 schreef MagicTheo het volgende:
Maar denken jullie dat ze omtrent de 5000ste of misschien bij het 25 jarig bestaan een nieuwe leader gaan doorvoeren? Deze gaat ook al weer wat jaren mee...
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd wat de prijzen zijn in de finaleweek. De overige DVD boxen voor de verliezers en voor de winnaars een extra zak chips?
Of badslippers met GTST eropquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd wat de prijzen zijn in de finaleweek. De overige DVD boxen voor de verliezers en voor de winnaars een extra zak chips?
Een update is al meer dan voldoende wat mij betreft: nieuwe achtergronden en misschien nog een andere plek in de "ruimtes" waar de foto's zich bevinden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:22 schreef MagicTheo het volgende:
Maar denken jullie dat ze omtrent de 5000ste of misschien bij het 25 jarig bestaan een nieuwe leader gaan doorvoeren? Deze gaat ook al weer wat jaren mee...
Al zou het fotoboek terugkomen, dan nog zal het niet hetzelfde zijn vanwege het hedendaagse breedbeeldformaat. Fotoboekleader mag, met uitzondering van speciale momenten (zoals het 25 jarig bestaan), lekker achterwege blijven wat mij betreft. En ik zie ook 1000 maal liever iets gebeuren aan de inhoud van de serie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik vind deze leader wel prima. Natuurlijk heb ik het liefst het fotoboek terug maar ja ik weet toch dat dat niet gaat gebeuren
Ach, dan was hij in elk geval gelukkigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Fos is waarschijnlijk omgekomen tijdens zijn wereldreis maar niemand geeft een neuk.
Zolang Skylar maar ongedeerd is vind ik het allemaal primaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Fos is waarschijnlijk omgekomen tijdens zijn wereldreis maar niemand geeft een neuk.
Als ze maar niet bij Barbar en Morries op het eiland zitten. Al zie ik der dan nog wel eindigen met Ronald Verkerk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang Skylar maar ongedeerd is vind ik het allemaal prima
ik kan me deze cliff niet zo goed meer herinneren, staat het vervolg ook op youtube misschien?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:11 schreef Frey het volgende:
De muziek was het beste van deze zomercliff.
Als je nou een geldbedrag kon winnen had ik meegedaan.quote:
We zouden in ieder geval weer veel punten hebben gescoord bij de dialoog.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je nou een geldbedrag kon winnen had ik meegedaan.
Jij wist het ook gelijk al hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef Frey het volgende:
[..]
We zouden in ieder geval weer veel punten hebben gescoord bij de dialoog.
Heeft Marcus al een schildpad geneukt zodat hij en Kimberly eindelijk een dak boven hun hoofd hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als dit al door een particulier moet lukken in 4:3, dan lukt het zeker in 16:9:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al zou het fotoboek terugkomen, dan nog zal het niet hetzelfde zijn vanwege het hedendaagse breedbeeldformaat. Fotoboekleader mag, met uitzondering van speciale momenten (zoals het 25 jarig bestaan), lekker achterwege blijven wat mij betreft. En ik zie ook 1000 maal liever iets gebeuren aan de inhoud van de serie.
Dan nog gaat dat er niet hetzelfde uitzien, dus dan krijg je zoiets als het laatste voorbeeld. En wat is de algehele reactie van de kijkers dan? Dat "de makers weer hopeloos falen in het terugbrengen van iets van vroeger", omdat het er "niet hetzelfde uit ziet als die oude vertrouwde leader".quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als dit al door een particulier moet lukken in 4:3, dan lukt het zeker in 16:9:
Then again, in zoiets als Windows (Live?) Movie Maker is al zoiets tofs als dit te maken (alleen jammer van de codecerror, namelijk die groene lijn bij iedere overgang rechts in beeld):
En in 16:9, 5 jaar geleden al dus de movement en het lijstje rond de foto's is nog wat choppy:
Ik mij ook niet. Misschien ook wel niet gezien destijds.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:35 schreef roos85 het volgende:
Viel laat in, maar die sketch die Carlo en Ruud naspeelden kon ik me echt niet meer voor de geest halen.
Het begin. Bij Dian Alberts zag ik het eerst ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Frey het volgende:
Er is maar één dialoog die ik niet wist en dat was die van Bing en Jef. Dat had dus veel indruk op me gemaakt.
Was weer niet best nee.quote:
Dat is tegenwoordig wel andersquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik zat even op youtube wat filmpjes te kijken en ik kwam toevallig de eerste aflevering van seizoen 6 tegen, ik werd echt helemaal meegezogen in die aflevering en hij bleef maar aanstaan en toen de aflevering was afgelopen vond ik dat gewoon echt jammer
Tegenwoordig is de reclame en het eind van de aflevering een zegen.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de reclame en het eind van de aflevering een zegen.
Want dan kun je, je beklag even doen op Fok.![]()
Of een zeldzaam mooi momentje benoemen natuurlijk!
Ach ja! Waarom ook niet toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef GTSTFreakje het volgende:
Hmpf, ik heb seizoen 6 maar even uit de kast gehaald en ben verder gaan kijken want op de een of andere manier kan ik niet stoppen, terwijl ik het seizoen al lang gezien heb![]()
Jup heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ach ja! Waarom ook niet toch?Ik vond dat ook een hele sterke periode in de serie.
En als ik klaar ben met wat ik wil zien. Begin ik misschien wel weer opnieuw vanaf seizoen 1!
Genoeg verhaallijnen die ik nog weleens terug wil zien. Maar de niet interessante sla ik dan wel over.
Ze liet zich niet kisten door de familie Alberts toen he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef GTSTFreakje het volgende:
Babette van Veen is zo leuk en sterk in deze periode![]()
Nee vind ik ook niet, ik heb altijd meer sympathie gehad voor Linda en Arnie, alhoewel dat in seizoen 7 ook weer tot niets uit liep, waren ze in seizoen 1 echt een mooi koppel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze liet zich niet kisten door de familie Alberts toen he.![]()
Dat vond ik ook wel leuk om te zien (onlangs). Hoewel haar gedrag tegenover Stan me wel een beetje begon te irriteren. Stan en Linda vond ik ook niet echt bij elkaar passen.
Arnie en Linda vond ik in seizoen 1 ook zeker een leuk koppel. Ondanks het verwaande gedrag van Linda.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet, ik heb altijd meer sympathie gehad voor Linda en Arnie, alhoewel dat in seizoen 7 ook weer tot niets uit liep, waren ze in seizoen 1 echt een mooi koppel.
Okee hij komt terug, maar dat betekent niet dat er geen andere hilarische dingen kunnen gebeurenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het nou niet eerder was opgenomen...
Ik begin het eeuwig zelfde type kandidaten eerder vervelend te vinden. Of het zijn moeder met schoon/stief/adoptie/gewone dochter, of het zijn homo's/biseksuelen die zo nichterig zijn dat Faily Doedel haast een normale hetero lijkt of ze hebben het IQ van een dode vlieg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:39 schreef SAMBAM het volgende:
Het begint een beetje vervelend te worden hoe Carlo iedereen uit de kast denkt te moeten trekken. Even bevestigen dat het homo's zijn. Ze komen toch voor een GTST spelletje?
Beetje grof dit.. Niemand moet die Doedens maar om Ernst Paul er bij te betrekken op deze manier...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Ernst-Paul Hasselbach draait zich om in zijn graf.
Hè getver, en dan krijgen we Doedel en Schneider ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:34 schreef Frey het volgende:
Charlotte Besijn en Guido Spek vanavond, valt tegen helaas.
Hele goede verhaallijnen? Dan moet je wat mij betreft tocht echt de schijfjes van seizoen 3 in je dvd speler plaatsen. dit seizoen heb ik al 4x helemaal bekeken. Krijg er geen genoeg vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:39 schreef GTSTFreakje het volgende:
Zou iemand voor mij een overzicht kunnen maken van hele goede en ook leuke verhaallijnen van seizoen 1 tot seizoen 11? Graag van elk seizoen teminste 1 verhaallijn. Want dan kan ik die allemaal weer eens bekijken, aangezien het nog een paar dagen duurt voordat seizoen 12 uitkomt en ik helemaal gek word
Ik erger me er ook aan dat bij de keuze tussen 2 personages altijd een personage wordt gekozen van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef Kudo het volgende:
Ik heb een aantal keer naar die GTST quiz zitten kijken, en het is opvallend te zien dat velen deelnemers bijna geen bal weten van wat er zich vroeger afspeelde! Dat soort mensen zouden niet mee mogen doen in die quiz wat mij betreft!
Seizoen 3quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:33 schreef Kudo het volgende:
[..]
Hele goede verhaallijnen? Dan moet je wat mij betreft tocht echt de schijfjes van seizoen 3 in je dvd speler plaatsen. dit seizoen heb ik al 4x helemaal bekeken. Krijg er geen genoeg van
Celu verhaallijn![]()
![]()
![]()
Frits en Martine![]()
![]()
![]()
De Karma sekte![]()
![]()
\
Linda en haar Franse pooiers![]()
![]()
![]()
Het zoontje van Frits en Trix en de moord op Rien![]()
![]()
Waarom die er überhaupt bij zitten... Maar ja, anders worden er helemaal geen punten gescoordquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik erger me er ook aan dat bij de keuze tussen 2 personages altijd een personage wordt gekozen van de laatste jaren.
Zou er iemand zijn die zich niet stoort aan Doedel zijn aanwezigheid op de Nederlandse tv?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hè getver, en dan krijgen we Doedel en Schneider ook nog
Het is te hopen dat er in de finaleweek iedere dag acteurs meedoen.
Sommige deelnemers aan de quiz blijkbaar, waarvan het merendeel homo is. Maar er zaten ook homo's tussen die hem vreselijk vonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Kudo het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die zich niet stoort aan Doedel zijn aanwezigheid op de Nederlandse tv?
Sowieso Faily Doedel zelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Kudo het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die zich niet stoort aan Doedel zijn aanwezigheid op de Nederlandse tv?
Die ophef over Vincent snap ik ook niet echt trouwens. Zijn naam wordt alleen al genoemd of de vrouwelijke deelnemers liggen al te dweilen over de grondquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Sommige deelnemers aan de quiz blijkbaar, waarvan het merendeel homo is. Maar er zaten ook homo's tussen die hem vreselijk vonden.
ik ook niet echt warmlopen van vincentquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die ophef over Vincent snap ik ook niet echt trouwens. Zijn naam wordt alleen al genoemd of de vrouwelijke deelnemers liggen al te dweilen over de grond
Jaa ik denk dat ik dat seizoen maar weer eens ga bekijken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:33 schreef Kudo het volgende:
[..]
Hele goede verhaallijnen? Dan moet je wat mij betreft tocht echt de schijfjes van seizoen 3 in je dvd speler plaatsen. dit seizoen heb ik al 4x helemaal bekeken. Krijg er geen genoeg van
Celu verhaallijn![]()
![]()
![]()
Frits en Martine![]()
![]()
![]()
De Karma sekte![]()
![]()
\
Linda en haar Franse pooiers![]()
![]()
![]()
Het zoontje van Frits en Trix en de moord op Rien![]()
![]()
Omdat hij meer een "fantastisch" schrijver isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:54 schreef GTSTFreakje het volgende:
Waarom acteert Martin van Steijn zo slecht
Dan merkt hij zelf dat-ie zo slecht acteertquote:als ie huilt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat hij meer een "fantastisch" schrijver is
[..]
Dan merkt hij zelf dat-ie zo slecht acteert
Die was grappig ja!quote:
Dat gezicht van Erik er ook bijquote:
Dat is echt een klassiekerquote:De eerste ook wel. 'Met Winston'! Ik kreeg het vermoeden dat Benjamin niet voor het eerst de fout in ging bij die scene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |