Over welke van de twee heb je het?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amy is in het echt 18 nu tijd voor een comeback ?
Over Julia, En je hebt gelijk wat betreft de schrijvers erg jammer. Want Amy had wel de potentie om de dochter van Ludo te zijn die we willen zien. Die waar we op hoopte toen Nina opeens als volwassenen voor de deur stond.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over welke van de twee heb je het?
En naar mijn idee is het personage geen enkele comeback waard. Zeker niet zolang dat zooitje amateurs nog voor de verhalen en scenario's zorgt, want dan is het hoogtepunt van Amy een maandenlange verhaallijn waarin ze verliefd wordt op een ander en via een lange omweg uiteindelijk met diegene samen komt
Ah, die. Nou ja, om nou te zeggen dat die overtuigend een geschifte jaloerse dochter kon spelen... Reinout Oerlemans acteerde geloofwaardiger in zijn eerste aflevering, en dat zegt wel watquote:
Op de een of andere manier gaat het altijd mis met kinderen van Ludoquote:En je hebt gelijk wat betreft de schrijvers erg jammer. Want Amy had wel de potentie om de dochter van Ludo te zijn die we willen zien. Die waar we op hoopte toen Nina opeens als volwassenen voor de deur stond.
Er zijn twee leaders (eerste versie met Roos, twee met Gijs en Isabella). Muziek is hele seizoen door met saxofoongeluiden en de aftiteling is het hele seizoen consequent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef GTSTFreakje het volgende:
Btw, voor degene die seizoen 11 hebben (speciaal LetsGame, omdat jij zoveel van de leaders en aftitelingen afweet) kloppen de leader en aftiteling? Alles in orde, is er maar 1 leader of zijn er meerdere, is er saxofoon muziek of word het alweer afgewisseld met de belletjestune etc
Ik had soms geen aftiteling, maar een fade-out naar zwart. Of een aftiteling zonder geluid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er zijn twee leaders (eerste versie met Roos, twee met Gijs en Isabella). Muziek is hele seizoen door met saxofoongeluiden en de aftiteling is het hele seizoen consequent.
Oke, tyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er zijn twee leaders (eerste versie met Roos, twee met Gijs en Isabella). Muziek is hele seizoen door met saxofoongeluiden en de aftiteling is het hele seizoen consequent.
Eind seizoen 11 is Ludo ook weer echt een meester.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef GTSTFreakje het volgende:
''Echte kinderen blijven bij mij, eventuele bastaards kun je meekrijgen''
Zo ken ik Ludo![]()
![]()
![]()
Zeker, hij is echt heel sterk in dit seizoen en ook in seizoen 12 heel ergquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Eind seizoen 11 is Ludo ook weer echt een meester.![]()
![]()
Ik vond vooral oma en kleindochter vreselijk. Die twee gozers wisten tenminste nog iets, en ook uit het verledenquote:
Sommige vrijdagafleveringen hadden dat idd helaasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had soms geen aftiteling, maar een fade-out naar zwart. Of een aftiteling zonder geluid.
Ik haat Terra gatverdammequote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk met smart uit naar de release van seizoen 12. Hopelijk komt het zo vroeg mogelijk uit!
De exit van die stomme trut van een Terra, gedaanteverandering Hennie, Sophia en Marcus erin, Rik en Anita weer bij elkaar, kan niet wachten!
En Robinquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk met smart uit naar de release van seizoen 12. Hopelijk komt het zo vroeg mogelijk uit!
De exit van die stomme trut van een Terra, gedaanteverandering Hennie, Sophia en Marcus erin, Rik en Anita weer bij elkaar, kan niet wachten!
quote:
En Cees Geel als Rechercheur Bronkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rop Verheijen
Toch één van de beste GTST-acteurs, mede door zijn geloofwaardige vertolking
Echt hè!!! Stomme, naïeve zeikmuts is 'tquote:
Sylvester is echt tof, ik zit nu in begin seizoen 11 en ik vind zijn rol heel vet, in tegenstelling tot Terra diequote:Op woensdag 23 juli 2014 00:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Echt hè!!! Stomme, naïeve zeikmuts is 't![]()
![]()
![]()
Sylvester was echter wel een heel cool personage en ik vind 't jammer dat ie in seizoen 12 weggaat.
Ik zou graag hiermee het initiatief willen nemen om een drietal awards op te zetten:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rop Verheijen
Toch één van de beste GTST-acteurs, mede door zijn geloofwaardige vertolking
Klooster en Vuist zijn voor Ludo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou graag hiermee het initiatief willen nemen om een drietal awards op te zetten:
De Gouden Klooster: Award voor de beste casting uit de reeks, period
De Vergulde Vuist: Acteur of actrice met rol die de reeks volledig veranderde ten goede
De bronzen, of toch zilveren, nou ja in ieder geval een award-award: De acteur (of was het nou actrice) die zijn of haar belachelijkste rolgedrag in de reeks had. Niet alleen vandaag de dag maar in de volle run.
Voor de BOTZNJIIGEA-Award (aka de Hans van Houten-award) nomineer ik bij deze Djuna Hachee en Lotte van Dam als de meesterlijke Petra en Dian![]()
Voor De Vergulde Vuist nomineer ik Hugo Metsers III als Marcus
En voor De Gouden Klooster nomineer ik vooralsnog even niemand
Gladys heeft oke-je-kan-wel-leuk-zijn-momenten, maar schaars zijn ze zeker. Ik vond Chanella echt leuk rond haar entree, maar toen was ze niet meer te genieten.. bah, wat een draak van een slechte acteerspel. En ook het personage was walgelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:02 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Sylvester is echt tof, ik zit nu in begin seizoen 11 en ik vind zijn rol heel vet, in tegenstelling tot Terra die
1: Het acteertalent heeft van een walvis
2: Verschrikkelijk praat
3: Onzin verhaallijnen heeft.
Wie dan nog erger is, misschien Gladys.
Hm... Misschien iets voor 1 oktober volgend jaar?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou graag hiermee het initiatief willen nemen om een drietal awards op te zetten:
De Vergulde Vuist: Acteur of actrice met rol die de reeks volledig veranderde ten goede
De bronzen, of toch zilveren, nou ja in ieder geval een award-award: De acteur (of was het nou actrice) die zijn of haar belachelijkste rolgedrag in de reeks had. Niet alleen vandaag de dag maar in de volle run.
Voor de BOTZNJIIGEA-Award (aka de Hans van Houten-award) nomineer ik bij deze Djuna Hachee en Lotte van Dam als de meesterlijke Petra en Dian![]()
Haha, succesquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Lenoire het volgende:
Geen idee waarom, maar ik ga GTST helemaal vanaf het begin kijken. Bij seizoen 1, aflv 14 nu. Dit kan even gaan duren
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm... Misschien iets voor 1 oktober volgend jaar?
"Vanuit studio Miranda Paviljoen is dit live de eerste editie van de enige echte Goede Tijden, Slechte Tijden Awards! Vanavond zal een 25-tal awards worden uitgereikt aan cast en crew van 25 jaar GTST. Dit alles onder leiding van een man die zich niet uit het veld laat slaan. Dames en heren, hier is uw gastheer van vanavond... Rogier Proper!"
[ afbeelding ]
Is wel even doorbijten, maar ik begin er nu een beetje in te komen. En Peter Kelder is heel fijn om naar te kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, succes
Hoe bevalt het tot nu toe?
Ik vond in het allerbegin van de serie vooral de scenes op kantoor bij Stenders erg grappig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Is wel even doorbijten, maar ik begin er nu een beetje in te komen. En Peter Kelder is heel fijn om naar te kijken
Dat ken ik wel. Die eerste weken zijn echt vreselijk langdradigquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Is wel even doorbijten, maar ik begin er nu een beetje in te komen.
Haha, mooiquote:En Peter Kelder is heel fijn om naar te kijken
Ik miste Daniël in de seizoen 1-intro en eerste afleveringquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Die eerste weken zijn echt vreselijk langdradig
[..]
Haha, mooi
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Vanuit studio Miranda Paviljoen is dit live de eerste editie van de enige echte Goede Tijden, Slechte Tijden Awards! Vanavond zal een 25-tal awards worden uitgereikt aan cast en crew van 25 jaar GTST. Dit alles onder leiding van een man die zich niet uit het veld laat slaan. Dames en heren, hier is uw gastheer van vanavond... Rogier Proper!"
[ afbeelding ]
Editing is wel echt topnotchquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begreep van wel, alleen begint het iets later.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Koosnaam het volgende:
Niet dat het op zo'n dag nou zo belangrijk is.
Maar is de quiz er wel op vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |