Oké!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik begreep van wel, alleen begint het iets later.
Het meest belangrijke personage uit het eerste seizoen van ONM kwam pas in afl 4 erin terwijl elk andere castlid al te zien was geweest. Ook had ze een lang eindshot, vergelijkbaar als dat van Helen in seizoen 2-5, maar was ze dus niet in afl 1 te zienquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik miste Daniël in de seizoen 1-intro en eerste aflevering
Gladys was de leukere zus, ja, en ze was ook heel sexy in Riks droom, ja, maar ik zag haar liever gaan dan komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gladys was wel leuker dan Tera die laatste kom alleen maar janken. Plus de droom van Rik over Gladys was geil net als toen wanneer ze Job probeerde te verleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
De quiz van gisteravond staat nu gelukkig op RTLXL
Dieptepunt van de aflevering was toch weer de kandidaten die meededen
Maar er waren ook hoogtepunten, hier onder in beeld (in spoiler voor de zekerheid):Toch een reden om die aflevering eens even te gaan kijken zo dadelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dame:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch een reden om die aflevering eens even te gaan kijken zo dadelijk.![]()
Die dame:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat zou nog simpeler zijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen schept het ook wat verwarring, want dan zou de actrice dus ook de fake-Lotje hebben gespeeldquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou nog simpeler zijn natuurlijk.
Dat is waar. Een tweeling. Of de aftiteling klopte niet ofzo!quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen schept het ook wat verwarring, want dan zou de actrice dus ook de fake-Lotje hebben gespeeld
Er valt wel een mouw aan te passen, iets met een tweeling of zo...
Die laatste is de beste verklaring ooitquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is waar. Een tweeling. Of de aftiteling klopte niet ofzo!
quote:Daarna kreeg meneer Tuinman de smaak te pakken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die laatste is de beste verklaring ooit![]()
Lotje: "Hoi mam!"
Laura: "Sorry...?"
Lotje: "Ja, ik ben het, Lotje."
Laura: "L-Lotje...? Jij bent dood!"
Lotje: "Dood? Nou, dankjewel."
Laura: "Wat zijn dit voor geintjes, spotten met de dood van mijn dochter!"
Lotje: "Ja sorry, de aftiteling klopte toen niet, vandaar dat ik nog leef. Zeg, is er koffie?"
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Misschien raakt Laura van de toestand wel zo in de war. Dat ze bij een sekte beland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]!
Misschien raakt Laura van de toestand wel zo in de war. Dat ze bij een sekte beland!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
"Ik heb je herenigd met je dochter, Laura..."
[..]Maarten Verkerke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een aparte verhaallijn met een grappige ontknoping.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maarten Verkerke!![]()
Een aparte verhaallijn met een grappige ontknoping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad zeg!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef Frey het volgende:
Kruip![]()
![]()
![]()
Legendarische scène en niemand weet het![]()
![]()
![]()
Deze teams zijn het grootse drama tot nu toe.
Waar is die Jef van toen gebleven?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef Frey het volgende:
Kruip![]()
![]()
![]()
Legendarische scène en niemand weet het![]()
![]()
![]()
Deze teams zijn het grootse drama tot nu toe.
Toen had hij nog een eigen leven. En hoefde hij niet alleen maar naar het gemopper van anderen te luisteren in de Koning.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is die Jef van toen gebleven?
Die gozer van vandaag die wou hem wou vastbinden enzo!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Faily Doedel een leuke acteur vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die gozer van vandaag die wou hem wou vastbinden enzo!![]()
Ik wil die Doedel ook wel vastbinden. Maar dan ga ik er direct vandoor en maak ik hem niet meer los.
Ook niet aan mijn bed nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, hier precies hetzelfde![]()
Alleen dan niet aan mijn bed, maar aan een blok beton. En hem dan een diepe zee induwen
Ook goed, zolang je de putdeksel er maar op doetquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ook niet aan mijn bed nee.![]()
![]()
Misschien dump ik hem wel in een put. Op een afgelegen industrieterrein ofzo!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook goed, zolang je de putdeksel er maar op doet
Keuze genoeg in de collectie van Frons Servies. Hoewel...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik wil hem toch wel een beetje hoop geven eigenlijk.
Misschien moet ik er maar een muziekje bij op zetten waar die gek van wordt.
Keuze genoegquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik wil hem toch wel een beetje hoop geven eigenlijk.
Misschien moet ik er maar een muziekje bij op zetten waar die gek van wordt.
Doedel komt in de GTST Quiz in een bak met water te staan en bij ieder fout antwoord zal het water stijgen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Keuze genoeg in de collectie van Frons Servies. Hoewel...
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Doedel komt in de GTST Quiz in een bak met water te staan en bij ieder fout antwoord zal het water stijgen.
Mag het ook zoutzuur zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Doedel komt in de GTST Quiz in een bak met water te staan en bij ieder fout antwoord zal het water stijgen.
Dat kan alleen maar fout aflopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we Frons maar bij hem opsluiten.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar fout aflopen
quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar fout aflopen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Kennard Bos beklaagt zich: hij had ook graag in de bak gestaan. Hij vindt het heerlijk als er aan hem wordt geknabbeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |