Dat is tegenwoordig wel andersquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik zat even op youtube wat filmpjes te kijken en ik kwam toevallig de eerste aflevering van seizoen 6 tegen, ik werd echt helemaal meegezogen in die aflevering en hij bleef maar aanstaan en toen de aflevering was afgelopen vond ik dat gewoon echt jammer
Tegenwoordig is de reclame en het eind van de aflevering een zegen.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de reclame en het eind van de aflevering een zegen.
Want dan kun je, je beklag even doen op Fok.![]()
Of een zeldzaam mooi momentje benoemen natuurlijk!
Ach ja! Waarom ook niet toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef GTSTFreakje het volgende:
Hmpf, ik heb seizoen 6 maar even uit de kast gehaald en ben verder gaan kijken want op de een of andere manier kan ik niet stoppen, terwijl ik het seizoen al lang gezien heb![]()
Jup heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ach ja! Waarom ook niet toch?Ik vond dat ook een hele sterke periode in de serie.
En als ik klaar ben met wat ik wil zien. Begin ik misschien wel weer opnieuw vanaf seizoen 1!
Genoeg verhaallijnen die ik nog weleens terug wil zien. Maar de niet interessante sla ik dan wel over.
Ze liet zich niet kisten door de familie Alberts toen he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef GTSTFreakje het volgende:
Babette van Veen is zo leuk en sterk in deze periode![]()
Nee vind ik ook niet, ik heb altijd meer sympathie gehad voor Linda en Arnie, alhoewel dat in seizoen 7 ook weer tot niets uit liep, waren ze in seizoen 1 echt een mooi koppel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze liet zich niet kisten door de familie Alberts toen he.![]()
Dat vond ik ook wel leuk om te zien (onlangs). Hoewel haar gedrag tegenover Stan me wel een beetje begon te irriteren. Stan en Linda vond ik ook niet echt bij elkaar passen.
Arnie en Linda vond ik in seizoen 1 ook zeker een leuk koppel. Ondanks het verwaande gedrag van Linda.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet, ik heb altijd meer sympathie gehad voor Linda en Arnie, alhoewel dat in seizoen 7 ook weer tot niets uit liep, waren ze in seizoen 1 echt een mooi koppel.
Okee hij komt terug, maar dat betekent niet dat er geen andere hilarische dingen kunnen gebeurenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het nou niet eerder was opgenomen...
Ik begin het eeuwig zelfde type kandidaten eerder vervelend te vinden. Of het zijn moeder met schoon/stief/adoptie/gewone dochter, of het zijn homo's/biseksuelen die zo nichterig zijn dat Faily Doedel haast een normale hetero lijkt of ze hebben het IQ van een dode vlieg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:39 schreef SAMBAM het volgende:
Het begint een beetje vervelend te worden hoe Carlo iedereen uit de kast denkt te moeten trekken. Even bevestigen dat het homo's zijn. Ze komen toch voor een GTST spelletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |