Als ze maar niet bij Barbar en Morries op het eiland zitten. Al zie ik der dan nog wel eindigen met Ronald Verkerk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang Skylar maar ongedeerd is vind ik het allemaal prima
ik kan me deze cliff niet zo goed meer herinneren, staat het vervolg ook op youtube misschien?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:11 schreef Frey het volgende:
De muziek was het beste van deze zomercliff.
Als je nou een geldbedrag kon winnen had ik meegedaan.quote:
We zouden in ieder geval weer veel punten hebben gescoord bij de dialoog.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je nou een geldbedrag kon winnen had ik meegedaan.
Jij wist het ook gelijk al hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef Frey het volgende:
[..]
We zouden in ieder geval weer veel punten hebben gescoord bij de dialoog.
Heeft Marcus al een schildpad geneukt zodat hij en Kimberly eindelijk een dak boven hun hoofd hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marcus en Kimberly zullen ook wel verdwaald zijn, neem ik zo langzamerhand aan
Als dit al door een particulier moet lukken in 4:3, dan lukt het zeker in 16:9:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al zou het fotoboek terugkomen, dan nog zal het niet hetzelfde zijn vanwege het hedendaagse breedbeeldformaat. Fotoboekleader mag, met uitzondering van speciale momenten (zoals het 25 jarig bestaan), lekker achterwege blijven wat mij betreft. En ik zie ook 1000 maal liever iets gebeuren aan de inhoud van de serie.
Dan nog gaat dat er niet hetzelfde uitzien, dus dan krijg je zoiets als het laatste voorbeeld. En wat is de algehele reactie van de kijkers dan? Dat "de makers weer hopeloos falen in het terugbrengen van iets van vroeger", omdat het er "niet hetzelfde uit ziet als die oude vertrouwde leader".quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als dit al door een particulier moet lukken in 4:3, dan lukt het zeker in 16:9:
Then again, in zoiets als Windows (Live?) Movie Maker is al zoiets tofs als dit te maken (alleen jammer van de codecerror, namelijk die groene lijn bij iedere overgang rechts in beeld):
En in 16:9, 5 jaar geleden al dus de movement en het lijstje rond de foto's is nog wat choppy:
Ik mij ook niet. Misschien ook wel niet gezien destijds.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:35 schreef roos85 het volgende:
Viel laat in, maar die sketch die Carlo en Ruud naspeelden kon ik me echt niet meer voor de geest halen.
Het begin. Bij Dian Alberts zag ik het eerst ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Frey het volgende:
Er is maar één dialoog die ik niet wist en dat was die van Bing en Jef. Dat had dus veel indruk op me gemaakt.
Was weer niet best nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |