Beetje grof dit.. Niemand moet die Doedens maar om Ernst Paul er bij te betrekken op deze manier...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Ernst-Paul Hasselbach draait zich om in zijn graf.
Hè getver, en dan krijgen we Doedel en Schneider ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:34 schreef Frey het volgende:
Charlotte Besijn en Guido Spek vanavond, valt tegen helaas.
Hele goede verhaallijnen? Dan moet je wat mij betreft tocht echt de schijfjes van seizoen 3 in je dvd speler plaatsen. dit seizoen heb ik al 4x helemaal bekeken. Krijg er geen genoeg vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:39 schreef GTSTFreakje het volgende:
Zou iemand voor mij een overzicht kunnen maken van hele goede en ook leuke verhaallijnen van seizoen 1 tot seizoen 11? Graag van elk seizoen teminste 1 verhaallijn. Want dan kan ik die allemaal weer eens bekijken, aangezien het nog een paar dagen duurt voordat seizoen 12 uitkomt en ik helemaal gek word
Ik erger me er ook aan dat bij de keuze tussen 2 personages altijd een personage wordt gekozen van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:37 schreef Kudo het volgende:
Ik heb een aantal keer naar die GTST quiz zitten kijken, en het is opvallend te zien dat velen deelnemers bijna geen bal weten van wat er zich vroeger afspeelde! Dat soort mensen zouden niet mee mogen doen in die quiz wat mij betreft!
Seizoen 3quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:33 schreef Kudo het volgende:
[..]
Hele goede verhaallijnen? Dan moet je wat mij betreft tocht echt de schijfjes van seizoen 3 in je dvd speler plaatsen. dit seizoen heb ik al 4x helemaal bekeken. Krijg er geen genoeg van
Celu verhaallijn![]()
![]()
![]()
Frits en Martine![]()
![]()
![]()
De Karma sekte![]()
![]()
\
Linda en haar Franse pooiers![]()
![]()
![]()
Het zoontje van Frits en Trix en de moord op Rien![]()
![]()
Waarom die er überhaupt bij zitten... Maar ja, anders worden er helemaal geen punten gescoordquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik erger me er ook aan dat bij de keuze tussen 2 personages altijd een personage wordt gekozen van de laatste jaren.
Zou er iemand zijn die zich niet stoort aan Doedel zijn aanwezigheid op de Nederlandse tv?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hè getver, en dan krijgen we Doedel en Schneider ook nog
Het is te hopen dat er in de finaleweek iedere dag acteurs meedoen.
Sommige deelnemers aan de quiz blijkbaar, waarvan het merendeel homo is. Maar er zaten ook homo's tussen die hem vreselijk vonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Kudo het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die zich niet stoort aan Doedel zijn aanwezigheid op de Nederlandse tv?
Sowieso Faily Doedel zelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Kudo het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die zich niet stoort aan Doedel zijn aanwezigheid op de Nederlandse tv?
Die ophef over Vincent snap ik ook niet echt trouwens. Zijn naam wordt alleen al genoemd of de vrouwelijke deelnemers liggen al te dweilen over de grondquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Sommige deelnemers aan de quiz blijkbaar, waarvan het merendeel homo is. Maar er zaten ook homo's tussen die hem vreselijk vonden.
ik ook niet echt warmlopen van vincentquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die ophef over Vincent snap ik ook niet echt trouwens. Zijn naam wordt alleen al genoemd of de vrouwelijke deelnemers liggen al te dweilen over de grond
Jaa ik denk dat ik dat seizoen maar weer eens ga bekijken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:33 schreef Kudo het volgende:
[..]
Hele goede verhaallijnen? Dan moet je wat mij betreft tocht echt de schijfjes van seizoen 3 in je dvd speler plaatsen. dit seizoen heb ik al 4x helemaal bekeken. Krijg er geen genoeg van
Celu verhaallijn![]()
![]()
![]()
Frits en Martine![]()
![]()
![]()
De Karma sekte![]()
![]()
\
Linda en haar Franse pooiers![]()
![]()
![]()
Het zoontje van Frits en Trix en de moord op Rien![]()
![]()
Omdat hij meer een "fantastisch" schrijver isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:54 schreef GTSTFreakje het volgende:
Waarom acteert Martin van Steijn zo slecht
Dan merkt hij zelf dat-ie zo slecht acteertquote:als ie huilt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat hij meer een "fantastisch" schrijver is
[..]
Dan merkt hij zelf dat-ie zo slecht acteert
Die was grappig ja!quote:
Dat gezicht van Erik er ook bijquote:
Dat is echt een klassiekerquote:De eerste ook wel. 'Met Winston'! Ik kreeg het vermoeden dat Benjamin niet voor het eerst de fout in ging bij die scene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |