quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Kennard Bos beklaagt zich: hij had ook graag in de bak gestaan. Hij vindt het heerlijk als er aan hem wordt geknabbeld.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ook Jantien laat weten graag geknabbeld te worden in de waterbak. Helaas heeft haar verzoekje het productieteam niet bereikt, omdat de kabels door waren geknabbeld.
Zekerquote:
Zullen we maar een petitie starten?quote:En ook ik vind dat Lotje terug moet keren
En ook daarom mag ze terugquote:(![]()
![]()
)
Op vrijdag een win-win, krijg je nog de dvd's erbij ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Doedel komt in de GTST Quiz in een bak met water te staan en bij ieder fout antwoord zal het water stijgen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef GTSTFreakje het volgende:
Beter keert Fiona in de 5000ste aflevering terug met de mededeling: ''Ik ben als baby verwisseld in het ziekenhuis toen ik in controle was, ik werd eigenlijk weer beter maar ik ben perongeluk verwisseld met een baby die ernstig ziek was, de baby die jij de dood in de ogen keek, dat was ik niet''
Laura natuurlijk helemaal chaos
En dan het shot van Lotje (of eigenlijk Charlotte) ipv Rik, ik vind helemaal mooi
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou dan ook helemaal fantastisch zijn wanneer Robert, Remco en Sil voor vast terugkeren, en het familiebedrijf A&A (of Alberts Concepts) weer nieuw leven in wordt geblazen![]()
De familie Alberts back in action![]()
Er is vanaf begin af aan een recap geweest, zoals hier te zien:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:49 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, waarom is de ''wat vooraf ging'' nooit op dvd-boxen te zien geweest? Is dat er expres uit geknipt door de makers of was dat er toen nog niet
Oooh vandaar, ik snap het.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is vanaf begin af aan een recap geweest, zoals hier te zien:
Maar tot eind seizoen 17/begin seizoen 18 zat er tussen de recap en het eerste deel van de aflevering een reclameblok. Maar vanaf seizoen 18 komt er na de recap eerst een scčne en daarna de leader, dus vanaf dat seizoen zal de recap ook op de dvd's staan.
Doet mij denken aan de box van Goudkust seizoen 5: die bevatte ook recaps, maar bij de afleveringen die een her-montage hebben ondergaan gek genoeg nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 10 had anders dan wel wat recaps op de dvdbox. Met dat rare leadergebruik en afwijkende aftitelinggeluiden is het wel de meest excentrieke dvdbox zover.
Op welke afleveringen ook al weer? Het is al een lange tijd geleden dat ik seizoen 10 heb gekeken, kan me niet meer herrineren dat die er warenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 10 had anders dan wel wat recaps op de dvdbox. Met dat rare leadergebruik en afwijkende aftitelinggeluiden is het wel de meest excentrieke dvdbox zover.
Disc 18 volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Op welke afleveringen ook al weer? Het is al een lange tijd geleden dat ik seizoen 10 heb gekeken, kan me niet meer herrineren dat die er waren
Die waren ze natuurlijk kwijtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de box van Goudkust seizoen 5: die bevatte ook recaps, maar bij de afleveringen die een her-montage hebben ondergaan gek genoeg niet
ja dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef rdwilbrink het volgende:
bij die quiz op vrijdag kan je beter verliezen dan krijg je al die seizoen en als je wint krijg je zo'n flut prijs haha
Nee, dan krijg je een chipspakketquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al op.
krijg je bij de hoofdprijs die box niet dan?
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je een chipspakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |