SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ben benieuwd hoe hij daar nu over denkt met die zooi van de laatste tijd.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:22 schreef LetsGame het volgende:
Jaaaa!! Hij vond het een slechte verhaallijn.
Dat weten zij nietquote:Op maandag 21 juli 2014 20:24 schreef Frey het volgende:
Ze heeft wel een beetje gelijk, die scène was er ook.
Mark de Moor was coolerquote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef Frey het volgende:
Vond Pete Jenssens het hoogtepunt in deze. Wat een schitterend personage was dat.
Ik ook zeker.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een lijn waar ik wel serieus naar uitkijk
Seizoen 2 en seizoen 6. Ik maak een beetje de 'RTL5/TV10'-ervaring letterlijk mee: terwijl ik seizoen 6 kijk tegelijk seizoen 2 bijkijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ook zeker.
Nog druk met kijken? bij seizoen 6 nog?
Dat lijkt mij ook wel wat verwarrend ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Seizoen 2 en seizoen 6. Ik maak een beetje de 'RTL5/TV10'-ervaring letterlijk mee: terwijl ik seizoen 6 kijk tegelijk seizoen 2 bijkijkenBest verwarrend.
Seizoen 3 ga je zeker tegelijkertijd kijken met seizoen 18quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Seizoen 2 en seizoen 6. Ik maak een beetje de 'RTL5/TV10'-ervaring letterlijk mee: terwijl ik seizoen 6 kijk tegelijk seizoen 2 bijkijkenBest verwarrend.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3 ga je zeker tegelijkertijd kijken met seizoen 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |