Kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen hebben daar een soort blow-off valve voor
Fijne avond!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga wel verjaardagsfeesten![]()
fijne avond!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen hebben daar een soort blow-off valve voor
Okayquote:
Waarom niet eigenlijk? Je hebt waarschijnlijk meer succes dan mijquote:
Jouw cinema uitstapje was wel een date.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef zeefje het volgende:
ik date ok niet
ik noem gewoon niet vaak iets een date
echt niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Jouw cinema uitstapje was wel een date.
Hij is het beu, dat wel je toch? Hij haat alle vrouwen van de hele wereld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Je hebt waarschijnlijk meer succes dan mij
Ik vind ook van welquote:
echt niet. vraag maar aan degene met ie ik weg wasquote:
JAWEL! dat was echt een date, Zeefje, serieus.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
Lees net dat er een brand was op de Tilburgse kermis. Is crazy nog heel?
nee het word nooit wat en da wil ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
JAWEL! dat was echt een date, Zeefje, serieus.
Dan ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Je hebt waarschijnlijk meer succes dan mij
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
echt niet. vraag maar aan degene met ie ik weg was
Juh!quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is een date als er vooraf een intentie tot zoenen of seks is, dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik had dus alweer gelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ik.
En nee hoor, dat valt vies tegen.
Ik date niet want vrouwen zijn stomDe meeste dan
Ik haat ze ook, maar niet allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij is het beu, dat wel je toch? Hij haat alle vrouwen van de hele wereld.
HOE WEET JE DAT???quote:
Dat was het hele ideequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.
[..]
Juh!
Doe maar perenijsje dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aeque sorry! Ijsje?
Oh bedoelde je dat zeefje, Ik kijk heel erg uit naar dr geboorte... Ze moet nog 1 week binnen blijven en dan mag ze buiten komen spelen.
Zo en nu weer over weekendplannen!
Mensen die haten op vrouwen.quote:
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ik.
En nee hoor, dat valt vies tegen.
Ik date niet want vrouwen zijn stomDe meeste dan
haha, zo opervlakkig is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.
[..]
Juh!
Ja maar vanwaar dat gokjequote:
Ik heb 0 relatiepuntenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrsquote:
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds isquote:
Je mag mijne allemaal hebben. Je mist daar echt niets aan.quote:
Yeah Right....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds is
quote:
Aanstellerquote:
In dit geval wel. Ik haat niet snel iemand. Gek genoeg haat ik zelfs mijn ex niet.quote:
Ho ik haat alleen Roemeense vrouwenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.
Hoe de fuck moet ik dat weten...quote:
Ja sorry, zo denk ik erover.quote:
Oh leuk binnen een week zijt ge mamaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aeque sorry! Ijsje?
Oh bedoelde je dat zeefje, Ik kijk heel erg uit naar dr geboorte... Ze moet nog 1 week binnen blijven en dan mag ze buiten komen spelen.
Zo en nu weer over weekendplannen!
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.quote:
OW HEET DAT ZO TEGENWOORDIG?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrs
Helaas wel ja..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef zeefje het volgende:
ik ga mijn poesje aaien en slapen de groeten
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.quote:
no need sorry for thatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.
Sterktequote:
Gewoon gelijk je hand in haar broek steken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.
Eh, ok. Nu volg ik het even niet.quote:
Komt wel goed. Al is het weer weekend en dan ook nog zo'n verrekt warme waardoor ik een streep kan zetten door mijn afleidingsplannenquote:
Weet je nog een goede advocaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon gelijk je hand in haar broek steken.
Sowieso ,Mensen die zich aanstellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.
Hangt er vanaf waaroverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso ,Mensen die zich aanstellen
Aansteller, Yats, please.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.
Ja weet niet Yats.quote:
Ja kom op zeg comp, alsof jij lang zonder kan?quote:
AEQUE WEET ER ALLES VAN. Praat eens met hem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die echt blind wordt als je iemand leuk vindt?
Heb je echt het gevoel dat er niemand anders zo leuk is en niemand beter zoals haar..
Helaas gaat een relatie hebben op +/- 120 km niet goed.. ookal wil ik het zo graag..
Yep, know the feeling. En 120 km? Probeer dan eens +/ -2000 kmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die echt blind wordt als je iemand leuk vindt?
Heb je echt het gevoel dat er niemand anders zo leuk is en niemand beter zoals haar..
Helaas gaat een relatie hebben op +/- 120 km niet goed.. ookal wil ik het zo graag..
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik ineens een verhaal te horen over een ex. Maargoed, ik zal me wel niet meer 'aanstellen'. Dat mag niet van complicate.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja weet niet Yats.
Maar laatste vrouw waar ik op bezoek was gewoon lekker praatje maken. Beetje gesprek sturen richting seks en hatseflats.
hoe kerelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep, know the feeling. En 120 km? Probeer dan eens +/ -2000 km
Yats, komaan jongen, altijd hetzelfde gezever.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja kom op zeg comp, alsof jij lang zonder kan?
Over 120 km bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep, know the feeling. En 120 km? Probeer dan eens +/ -2000 km
Ziezo jouw lotgenoot Aequequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
AEQUE WEET ER ALLES VAN. Praat eens met hem.
Maar loslaten is het beste.
Krijg je soms ook, ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik ineens een verhaal te horen over een ex. Maargoed, ik zal me wel niet meer 'aanstellen'. Dat mag niet van complicate.
No offense naar Basxt maar dan heb ik toch liever haar in mijn leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ziezo jouw lotgenoot Aequedie Baxst
ook. en die 2000quote:
Ik heb verder weinig om over te klagen. Ik ben gezond, heb (af en toe) werk, heb leuke vrienden, genoeg hobby's...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, komaan jongen, altijd hetzelfde gezever.
Moest je niet slapen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef zeefje het volgende:
sowieso mensen die pandapunten serieus nemen
sowieso mensen serieus nemen :'
sowieso mensen
Ze mogen het van mij overal over hebben, maar dit was meer een duidelijk geval van 'not gonna happen'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je soms ook, ja.
Niks mis mee.
Laatste paar hadden het ook geregeld over vorige partners. Kan ik niet mee zitten.
I know, kon ik haar maar van Roemenië naar hier brengen voor je, dan zou ik dat DIRECT doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
No offense naar Basxt maar dan heb ik toch liever haar in mijn leven.
Ach 120 km valt toch wel mee? Zijn genoeg opties om elkaar te zien bijna elke week. Je moet er alleen iets voor over hebben.quote:
Is afstand het probleem dan? of het feit dat ze niet op jou verliefd is?quote:
Doe is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, kon ik haar maar van Roemenië naar hier brengen voor je, dan zou ik dat DIRECT doen.
Yats, zoals ik laatst ook al zei. Leg de focus er niet zo op. Ga dan waarderen wat je wel hebt. Want ik zie een hele hoop wat ik bijvoorbeeld al niet heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig om over te klagen. Ik ben gezond, heb (af en toe) werk, heb leuke vrienden, genoeg hobby's...
Ah, oké.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ze mogen het van mij overal over hebben, maar dit was meer een duidelijk geval van 'not gonna happen'.
* complicate stuurt de grote liefde van Aeque naar Nederlandquote:
Als ik niet zo zou zweten zou ik het met je eens zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef xFriendx het volgende:
Koelt iets af gelukkig, hopelijk in huis ook nog wat. Misschien morgen maar zwemmen als het weer zo warm is.
Mogen sowieso niet klagen. Dames leuk gekleed, geen irritante regen, auto shined met die zon, iedereen is buiten en kletsen met elkaar. Whoohoo.
Ik waardeer het zeker, laat daar geen misverstand over zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
Yats, zoals ik laatst ook al zei. Leg de focus er niet zo op. Ga dan waarderen wat je wel hebt. Want ik zie een hele hoop wat ik bijvoorbeeld al niet heb.
Geen idee, ik kwam er vanmorgen achterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Waarom is SEX SC dicht dan?
Er wordt uiteraard weer niet geantwoord van bovenaf.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate stuurt de grote liefde van Aeque naar Nederland
Dat zeg je keer op keer. En toch blijf je klagen hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig om over te klagen. Ik ben gezond, heb (af en toe) werk, heb leuke vrienden, genoeg hobby's...
Blijf dan niet je focus erop leggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeker, laat daar geen misverstand over zijn.
[..]
Geen idee, ik kwam er vanmorgen achter
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ziezo jouw lotgenoot Aequedie Baxst
Dat dus.quote:
I know ik heb een datingbureau. "Complicate &Co"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef Basxt het volgende:
[..]Wat ben jij een goede koppelaar! Basxt*
nou, we hebben elkaar nog nooit gezien. We zouden elkaar zien maar zijn elkaar mis gelopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Is afstand het probleem dan? of het feit dat ze niet op jou verliefd is?
Logisch toch dat je klaagt over hetgeen je mist?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zeg je keer op keer. En toch blijf je klagen hoor.Zei ook reactie van Aeque.
Al wel eens een concrete afspraak met elkaar gemaakt dan..?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef Basxt het volgende:
[..]
nou, we hebben elkaar nog nooit gezien. We zouden elkaar zien maar zijn elkaar mis gelopen.
en dat laatste weet ik niet zeker. maar denk het wel.
En wel op foto's gezien? Maar je kan toch eens een ontmoeting plannen? tenminste 1 ontmoeting/date om te zien hoe het afloopt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef Basxt het volgende:
[..]
nou, we hebben elkaar nog nooit gezien. We zouden elkaar zien maar zijn elkaar mis gelopen.
en dat laatste weet ik niet zeker. maar denk het wel.
Nee, ik ben bijna 18, nog geen auto, en trein is best wel kut 3 uur lang. Verder ben ik niet van een normale date. Ik ga liever naar een festival en daar elkaar ontmoeten. En helaas is dat niet zo vaak dat je beide naar een zelfde feest gaat..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Al wel eens een concrete afspraak met elkaar gemaakt dan..?
Ja haha, praten denk ik nu 2 maanden, via tinder ontmoet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
En wel op foto's gezien? Maar je kan toch eens een ontmoeting plannen? tenminste 1 ontmoeting/date om te zien hoe het afloopt?
Ja natuurlijk is dat logisch en normaal. Maar soms moet je er ook afstand van nemen. Het is nu niet zo en neem daar gewoon genoegen mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch dat je klaagt over hetgeen je mist?
Je kunt ook beide 1,5 uur reizen en dan iets gaan doen als date.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 18, nog geen auto, en trein is best wel kut 3 uur lang. Verder ben ik niet van een normale date. Ik ga liever naar een festival en daar elkaar ontmoeten. En helaas is dat niet zo vaak dat je beide naar een zelfde feest gaat..
Aub stel je niet aan zeg. Niet 24/7.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch dat je klaagt over hetgeen je mist?
Ja haha, daarom dus liever een feest. Dan heb je een drankje op enz, dus is het ondanks dat het misschien niet leuk is nog wel leukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook beide 1,5 uur reizen en dan iets gaan doen als date.
En besef wel dat het een risico kan zijn he. Internet/tinder blijft toch anders dan in het echt.
Het is zomer, je kan ook een date plannen op een festival.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 18, nog geen auto, en trein is best wel kut 3 uur lang. Verder ben ik niet van een normale date. Ik ga liever naar een festival en daar elkaar ontmoeten. En helaas is dat niet zo vaak dat je beide naar een zelfde feest gaat..
Laat maar, het blijven proberen uit te legen heeft geen nut en frustreert alleen maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Aub stel je niet aan zeg. Niet 24/7.
Zelfs een garage gaat af en toe dicht. Als het echt zo erg is, dan moet je prof. hulp zoeken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is zomer, je kan ook een date plannen op een festival.
haha het is hier geen KLB;quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Basxt het volgende:
wel leuk SC topic dit, eentje waar niet constant getrolled wordt.
Want?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:08 schreef Basxt het volgende:
[..]ja maar dat is dus zo makkelijk nog niet hehe
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef zeefje het volgende:
ik ga mijn poesje aaien en slapen de groeten
Ze konden mijn grapjes niet waarderen denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Waarom is SEX SC dicht dan?
Er wordt uiteraard weer niet geantwoord van bovenaf.
Als we beiden nog geen 18 zijn, valt 3 kwart al af van de feesten. en dan nog verblijf.. als groep ga ik liever niet. zou liever 1 to 1 gaan.quote:
Nee nee nee... Dat bedoel ik niet...over n week ben ik 37 weken zwanger en mag ze gewoon mee naar huis na de geboorte... Nu nog niet volgens t beleid vh ziekenhuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leuk binnen een week zijt ge mama![]()
Kan je daar niet over praten via sex feedback topic, het is hier namelijk geen feedback topic, maar relatie SCquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze konden mijn grapjes niet waarderen denk ik
Ah ok nog 6 weken en ze is erquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee nee nee... Dat bedoel ik niet...over n week ben ik 37 weken zwanger en mag ze gewoon mee naar huis na de geboorte... Nu nog niet volgens t beleid vh ziekenhuis.
Max 6 weken nog
Klopt, maar is toch anders dan dat je alleen bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja haha, daarom dus liever een feest. Dan heb je een drankje op enz, dus is het ondanks dat het misschien niet leuk is nog wel leuk
Reageer dan eens op mij yats. Comp is vaak iets directer dan ik ben, dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Laat maar, het blijven proberen uit te legen heeft geen nut en frustreert alleen maar.
Je hebt een complicated love story, zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
Als we beiden nog geen 18 zijn, valt 3 kwart al af van de feesten. en dan nog verblijf.. als groep ga ik liever niet. zou liever 1 to 1 gaan.
Ik las dat ze jou maar moesten negeren terwijl je zelf extreem irritant bezig was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze konden mijn grapjes niet waarderen denk ik
Je vind dit al ingewikkeld? Wat is mijn situatie dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt een complicated love story, zeg.![]()
Dus eigenlijk is er geen manier om dat jullie kunnen daten of ontmoeten?
ik ben geen fan van het alleen zijn voor de eerste keerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Klopt, maar is toch anders dan dat je alleen bent.
Jouw situatie is nog erger, heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vind dit al ingewikkeld? Wat is mijn situatie dan?![]()
nou, het kan wel. maar heel moeilijk dus :/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt een complicated love story, zeg.![]()
Dus eigenlijk is er geen manier dat jullie kunnen daten of ontmoeten?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat ze jou maar moesten negeren terwijl je zelf extreem irritant bezig was.
Grappig, als ik iets zeg of vraag, krijg ik gelijk notes omdat ik zogenaamd sfeerverziekend bezig zou zijn.
Gelukkig heerst er totaal geen dubbele moraal bij een zeker iemand.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je daar niet over praten via sex feedback topic, het is hier namelijk geen feedback topic, maar relatie SCLaat het ons hier gezellig houden
Ja maar dan heb je wel de kans dat je niet het echte innerlijk ziet. Of elkaar zat wordtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik ben geen fan van het alleen zijn voor de eerste keer
een film pakken in de bios zal voor mij ook echt niet een leuke date zijn, tuurlijk romantisch etc.. maar een feest is toch veel mooier
Ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Jouw situatie is nog erger, heb er geen woorden voor.
Moeilijk gaat ook, we gaan blijven brainstormen tot we wel wat vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
nou, het kan wel. maar heel moeilijk dus :/
yey!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Moeilijk gaat ook, we gaan blijven brainstormen tot we wel wat vinden.
ha ja dat moet dan maarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
Ja maar dan heb je wel de kans dat je niet het echte innerlijk ziet. Of elkaar zat wordt
Zoals al gezegd, reageren ze daar niet.quote:
Ik weet hoe direct complicate is. Meestal is dat ook goed (prima dat ze mij een schop onder mijn reet probeert te geven) alleen is het soms wel vermoeiend om uit te moeten leggen hoe ik me voel. Kijk, de oorzaak is duidelijk, daar doe ik niet moeilijk over. De oplossing is ook bekend, maar hoe daar te komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Reageer dan eens op mij yats. Comp is vaak iets directer dan ik ben, dat weet je inmiddels toch wel?(en is niet slecht bedoeld hoor comp)
Oei, maar maak jullie niet zo druk ze zullen het wel terug openen. Even geduld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, reageren ze daar niet.
En als je dan doorvraagt, krijg je notes.
Gewoon iets doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet hoe direct complicate is. Meestal is dat ook goed (prima dat ze mij een schop onder mijn reet probeert te geven) alleen is het soms wel vermoeiend om uit te moeten leggen hoe ik me voel. Kijk, de oorzaak is duidelijk, daar doe ik niet moeilijk over. De oplossing is ook bekend, maar hoe daar te komen?
Dat is aan jou. Dat kunnen wij niet voor je doen, ook comp niet. Ik snap dat het vermoeiend is, maar begin je er zelf ook niet elke keer over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet hoe direct complicate is. Meestal is dat ook goed (prima dat ze mij een schop onder mijn reet probeert te geven) alleen is het soms wel vermoeiend om uit te moeten leggen hoe ik me voel. Kijk, de oorzaak is duidelijk, daar doe ik niet moeilijk over. De oplossing is ook bekend, maar hoe daar te komen?
Ik ken Yats al wat langer, daarom ben ik de laatste tijd veel directer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Reageer dan eens op mij yats. Comp is vaak iets directer dan ik ben, dat weet je inmiddels toch wel?(en is niet slecht bedoeld hoor comp)
Dat is stiekem wel een hele goede tip... Misschien moet ik dat ook maar eens doen ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets doen?
Ik was vroeger een giga-twijfelaar. Tot mijn pa mij aanleerde dat wat ik ook deed, ik in ieder geval iets zou doen. In het ergste geval zou het verkeerde beslissing zijn en zou ik er van leren. Maar niets doen zou ik sowieso niets mee opschieten.
Ik was best irritant jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat ze jou maar moesten negeren terwijl je zelf extreem irritant bezig was.
Grappig, als ik iets zeg of vraag, krijg ik gelijk notes omdat ik zogenaamd sfeerverziekend bezig zou zijn.
Gelukkig heerst er totaal geen dubbele moraal bij een zeker iemand.
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei, maar maak jullie niet zo druk ze zullen het wel terug openen. Even geduld.
Daar leer je ook vanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets doen?
Ik was vroeger een giga-twijfelaar. Tot mijn pa mij aanleerde dat wat ik ook deed, ik in ieder geval iets zou doen. In het ergste geval zou het verkeerde beslissing zijn en zou ik er van leren. Maar niets doen zou ik sowieso niets mee opschieten.
Ik vraag me serieus af of ze in staat is in te zien dat ze zelf al maandenlang die hele SC loopt te verkankeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was best irritant ja![]()
En tja, ik kan daar ook niks aan doen hoor
Je blijft gewoon geen hulp zoeken terwijl jouw probleem verder gaat dan "geen vrouw in je leven" , het zit zo diep bij jou. Zoek hulp. Keer op keer in elke topic blijf je het herhalen, maar er zijn geen magische woorden of wat, jij gaat zelf iets moeten doen, en hulp zoeken zou al een begin zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Waar twijfelde je over? In mijn geval is t puur over mezelf en of ik 'leuk' ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets doen?
Meestal is het puur omdat ik reageer op iemand die klaagt dat een maand lang is. Kom op zeg...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Dat kunnen wij niet voor je doen, ook comp niet. Ik snap dat het vermoeiend is, maar begin je er zelf ook niet elke keer over?
Comp, dat heb ik al lang gedaan. En zonder resultaat. De diagnose had ik zelf ook kunnen verzinnen (te weinig zelfvertrouwen).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Je blijft gewoon geen hulp zoeken terwijl jouw probleem verder gaat dan "geen vrouw in je leven" , het zit zo diep bij jou. Zoek hulp. Keer op keer in elke topic blijf je het herhalen, maar er zijn geen magische woorden of wat, jij gaat zelf iets moeten doen, en hulp zoeken zou al een begin zijn.
Ja en zoals ik je al 1000 keer heb gezegd en waarschijnlijk nog andere mensen ,zijn er geen wonderen dan vallen en opstaan! Als je niet durft vallen moet je ook niet blijven klagen over het opstaan. Kom op zeg...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
Comp, dat heb ik al lang gedaan. En zonder resultaat. De diagnose had ik zelf ook kunnen verzinnen (te weinig zelfvertrouwen).
Er zullen altijd mensen zijn die jou niet leuk vinden, thats life!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Waar twijfelde je over? In mijn geval is t puur over mezelf en of ik 'leuk' ben.
[..]
Meestal is het puur omdat ik reageer op iemand die klaagt dat een maand lang is. Kom op zeg...
[..]
Comp, dat heb ik al lang gedaan. En zonder resultaat. De diagnose had ik zelf ook kunnen verzinnen (te weinig zelfvertrouwen).
Reageer er dan gewoon niet op. Jij kan en mag niet voor een ander bepalen of dat lang is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal is het puur omdat ik reageer op iemand die klaagt dat een maand lang is. Kom op zeg...
Over niets specifieks maar over alles. Ik durfde geen knoop door te hakken. Dat kon met werk te maken hebben, vrienden, liefde etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Waar twijfelde je over? In mijn geval is t puur over mezelf en of ik 'leuk' ben.
Wrs komen er zulke reacties: Jullie weten héél goed wat jullie misdaan hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze in staat is in te zien dat ze zelf al maandenlang die hele SC loopt te verkankeren.
Zal wel niet.
Halloquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs komen er zulke reacties: Jullie weten héél goed wat jullie misdaan hebben.Als jullie dat niet snappen, zijn we uitgepraat. Misschien wordt het eens tijd een beetje zelfreflectie toe te passen. Wij beoordelen elke situatie zo neutraal mogelijk.
Precies. Je mag je alleen met jezelf vergelijken in de tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je moet sowieso niet teveel vergelijken met anderen, dat zou namelijk betekenen dat je nooit eens extra lief mag zijn voor jezelf omdat het altijd erger kan...
Overigens qua voorbeelden.... na mijn middelbare school ging ik direct werken, maar bekroop mij toch het gevoel dat dit niet genoeg was. Dus knoop doorgehakt en weer naar school gegaan (HBO).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
?quote:
Het is ook een fokster?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Basxt het volgende:
maar hebben jullie dat ook dat je echt niemand anders zou willen wensen of überhaubt in beeld kan krijgen. En de gedachte dat er niemand anders zo is zoals zij?
Vraag me af of ik dit wel moet doen onder mn main account
(Als je dit leest, vertel me het dan ff op whapp![]()
)
De mods dachten trouwens ook dat ik je sarcastisch feliciteerde omdat je je studie had afgebroken, terwijl ik je feliciteerde met je verjaardag.quote:
geen idee, vandaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is ook een fokster?![]()
Ik heb die gedachte al sinds begin mei, dus ja er zijn meer mensen die zoiets hebben.
HAHAquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Basxt het volgende:
maar hebben jullie dat ook dat je echt niemand anders zou willen wensen of überhaubt in beeld kan krijgen. En de gedachte dat er niemand anders zo is zoals zij?
)
Ja, het gebruikelijke. Alles om het eigen falen maar niet te hoeven verantwoorden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs komen er zulke reacties: Jullie weten héél goed wat jullie misdaan hebben.Als jullie dat niet snappen, zijn we uitgepraat. Misschien wordt het eens tijd een beetje zelfreflectie toe te passen. Wij beoordelen elke situatie zo neutraal mogelijk.
Al kan af en toe relativeren ook geen kwaad. Alles draait om de balans.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies. Je mag je alleen met jezelf vergelijken in de tijd.maar niet met anderen.
JIJquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Al kan af en toe relativeren ook geen kwaad. Alles draait om de balans.
is dat zo grappigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef complicate het volgende:
[..]
HAHA![]()
Als je haar zo erg leuk vindt zal je toch voor een ontmoeting moeten zorgen hoor, kost wat kost, want liefde
Hoezo doodsbedreiging? Misschien is het daarom dat sommigen daar notes krijgen, dan? .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het gebruikelijke. Alles om het eigen falen maar niet te hoeven verantwoorden.
Waarschijnlijk nog her en der een doodsbedreiging verzinnen.
Ik ben echt raar bezig vandaag. Eerst bier over toetsenbord nu 0 5l water in bed omgekieperd nu ben ik natquote:
oh oh geheimen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef Faxie het volgende:
Ik doe niet anders dan relativeren... de meeste dingen kan je dan beter ook maar niet uitspreken
Hoi, heb je zin om samen een keer wat leuks te gaan doen? Naar de dierentuin bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
is dat zo grappig![]()
ja ik moet er maar eens voor gaan zorgen.
Maar ik weet uit ervaring dat een gesprek na een x aantal tijd gewoon dood loopt. dan is de gespreks stof op en ben je wel beetje uitgekeken op elkaar :/ wat ik niet wil natuurlijk, vandaar dat je gewoon moet daten.
Watquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
De mods dachten trouwens ook dat ik je sarcastisch feliciteerde omdat je je studie had afgebroken, terwijl ik je feliciteerde met je verjaardag.
Nouja, ze zijn er gewoon niet. Dat was de grap. Maar ze zeggen wel dat ze er zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo doodsbedreiging? Misschien is het daarom dat sommigen daar notes krijgen, dan? .
Zeefje is nat...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben echt raar bezig vandaag. Eerst bier over toetsenbord nu 0 5l water in bed omgekieperd nu ben ik nat
Oh nee je bent zat , straks ga je al uw geheimen vertellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben echt raar bezig vandaag. Eerst bier over toetsenbord nu 0 5l water in bed omgekieperd nu ben ik nat
wat moet ik in een dierentuinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoi, heb je zin om samen een keer wat leuks te gaan doen? Naar de dierentuin bijvoorbeeld?
Nee heb je,.Ja kun je krijgen!
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee je bent zat , straks ga je al uw geheimen vertellen.
Ik was elke dag gewend, dus zelfs als dat voor hen ook zo is en ze klagen over een maand kan het altijd erger. Maar je hebt gelijk, die nabestaanden van die crash hebben het pas echt zwaar nu, hoezeer ik mij nu ook klote voel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Reageer er dan gewoon niet op. Jij kan en mag niet voor een ander bepalen of dat lang is.
Net zoals mijn 'issue' dat voelt voor mij heel erg en ik voel me er echt heel heel klote over. Maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een nabestaande van die vliegtuigcrash van gisteren, dan valt het misschien allemaal wel mee. Maar voor mij voelt dat niet zo.
Ok, dat is inderdaad niet fijn. Maar nu is dat dus een stuk beter?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over niets specifieks maar over alles. Ik durfde geen knoop door te hakken. Dat kon met werk te maken hebben, vrienden, liefde etc.
Ja, dat heb ik een tijdje terug ook gehad. Helaas onbeantwoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Basxt het volgende:
)
Geilquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Net goed! Is jouw bed ook eens natquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je houdt niet van dieren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat moet ik in een dierentuin
nee ik snap je, maar zoals al eerder uitgelegd, dat gaat moeilijk want feesten etc
Ja want ik dacht even dat het een Fokster wasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
is dat zo grappig![]()
ja ik moet er maar eens voor gaan zorgen.
Maar ik weet uit ervaring dat een gesprek na een x aantal tijd gewoon dood loopt. dan is de gespreks stof op en ben je wel beetje uitgekeken op elkaar :/ wat ik niet wil natuurlijk, vandaar dat je gewoon moet daten.
Door de warmte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Ik moet slapen maar lukt niet
Houdt wel van dieren. maar een date in een dierentuin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je houdt niet van dieren?![]()
En een dag niet feesten is dan toch juist een goede afleiding.
hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want ik dacht even dat het een Fokster was![]()
Maar euh kom op,er moet een manier zijn om te daten. Er moet er gewoon 1 zijn!
Vind ik mooie voorbeelden, het grootste voorbeeld is dan ook dat jij wel durfde vallen maar vooral ook opstaan. En dat doet Yats niet. Hij blijft maar praten en praten over vallen maar niet opstaan. Veel woorden zonder actie. Blij trouwens om jouw kort verhaal te horen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens qua voorbeelden.... na mijn middelbare school ging ik direct werken, maar bekroop mij toch het gevoel dat dit niet genoeg was. Dus knoop doorgehakt en weer naar school gegaan (HBO).
Beste beslissing ooit.
Mede door de opleiding deel zelfvertrouwen getankt.
Gestopt met wedstrijdzwemmen op 13e jaar. Toen middelbare school geen hol gedaan aan sport (behalve buiten voetballen met vrienden dan).
Toen met 22 of zo knoop doorgehakt en weer gaan sporten. Zit nu pak em beet (net wanneer je meet) 11 tot 13 kilo extra aan zonder dit te doen door er vet aan te vreten.
Ook dit gaf weer een boost aan zelfvertrouwen.
Zijn misschien niet allemaal makkelijke wegen, maar ben in ieder geval blij dat ik die afslagen gepakt hebt.
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen, maar het is nu echt een sauna in mijn slaapkamer.quote:
Die dieren boeien toch geen f*ck? Nu vind ik ze persoonlijk wel tof, maar gaat er toch om dat je een excuus hebt om samen op pad te gaan? En met excuus bedoel je niet leugentje om bestwil natuurlijk. Dat je samen afspreekt en dat een dierentuin bezoeken dan een excuusplek is, dat zal zij ook wel weten. Je komt immers om elkaar te bekijken en ontmoeten, niet die koala op 3 takken hoog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef Basxt het volgende:
[..]
Houdt wel van dieren. maar een date in een dierentuin?nee
Je bent verliefd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaja.. ik kan nog wel veel meer kwijt over deze meid, en ik denk dat ik dat wel bij jou kan maarja.. ik ga dat dus niet hier doen. Te openbaar
nah, mijzelf kennende. gaat dat echt niet leuk wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dieren boeien toch geen f*ck? Nu vind ik ze persoonlijk wel tof, maar gaat er toch om dat je een excuus hebt om samen op pad te gaan? En met excuus bedoel je niet leugentje om bestwil natuurlijk. Dat je samen afspreekt en dat een dierentuin bezoeken dan een excuusplek is, dat zal zij ook wel weten. Je komt immers om elkaar te bekijken en ontmoeten, niet die koala op 3 takken hoog.
hehequote:
Het is niet warm op mijn kamer. Heb soort airco.quote:
Comp, ik ben gisteren en eergisteren nog een paar keer flink op mijn bek gegaan. Ik probeer het dus echt wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind ik mooie voorbeelden, het grootste voorbeeld is dan ook dat jij wel durfde vallen maar vooral ook opstaan. En dat doet Yats niet. Hij blijft maar praten en praten over vallen maar niet opstaan. Veel woorden zonder actie. Blij trouwens om jouw kort verhaal te horen.
Ik ook maar Nog warmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is niet warm op mijn kamer. Heb soort airco.
Awel hè Yats, zeg dan ," ik heb het weer geprobeerd maar het is niet gelukt, morgen een ander dag, ik heb alle vertrouwen dat het wel ooit ga lukken als ik het blijf proberen"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Comp, ik ben gisteren en eergisteren nog een paar keer flink op mijn bek gegaan. Ik probeer het dus echt wel.
Het gezegde komt ergens vandaanquote:
Op een vrijdag zo vroeg slapen.quote:
Ik zeg daten daten daten daten daten, haha dan heb je haar tenminste eens gezien, al zien jullie elkaar kort.quote:
Ik snap het, het is alleen zo demotiverend. Zie het als een moeilijke klus op je werk die je steeds net niet lukt en waarbij je collega's continu zeggen dat ze niet begrijpen dat het je niet lukt om die klus goed af te ronden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Awel hè Yats, zeg dan ," ik heb het weer geprobeerd maar het is niet gelukt, morgen een ander dag, ik heb alle vertrouwen dat het wel ooit ga lukken als ik het blijf proberen"
Zo een soort mindset.
Dat is een manier van kijken naar dingen die jou niet blij maken en ermee omgaan.
Je hoeft ook heus niet te pretenderen dat jij compleet into dieren bent. Uiteraard niet zeggen dat je het liefst zou zien dat elk dier uitgeroeid zou moeten worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef Basxt het volgende:
[..]
nah, mijzelf kennende. gaat dat echt niet leuk worden
oh wacht.. ik zeg domme shit. ze is dieren liefhebber.
Deze man weet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dieren boeien toch geen f*ck? Nu vind ik ze persoonlijk wel tof, maar gaat er toch om dat je een excuus hebt om samen op pad te gaan? En met excuus bedoel je niet leugentje om bestwil natuurlijk. Dat je samen afspreekt en dat een dierentuin bezoeken dan een excuusplek is, dat zal zij ook wel weten. Je komt immers om elkaar te bekijken en ontmoeten, niet die koala op 3 takken hoog.
Ah ok, geniet goed van je filmpje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerst nog filmpje kijken, maar wel vroeg wakker worden ja
JA hoor en toch ga je die mindset moeten gebruiken. Het kan niet anders, snap dat eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het, het is alleen zo demotiverend. Zie het als een moeilijke klus op je werk die je steeds net niet lukt en waarbij je collega's continu zeggen dat ze niet begrijpen dat het je niet lukt om die klus goed af te ronden.
Over een uurtje?quote:
Deze manquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hoeft ook heus niet te pretenderen dat jij compleet into dieren bent. Uiteraard niet zeggen dat je het liefst zou zien dat elk dier uitgeroeid zou moeten worden.
En als ze weet dat jij niet zo dol op dieren bent zeg je maar dat je weet dat zij dat wel is en je daarom een dierentuin de perfecte plek vond om elkaar te ontmoeten. Je zou dan zeker haar zien glimlachen tussen al die beesten. Anyways, daar valt dus heus wel een draai aan te geven.
Je zal sowieso water bij de wijn moeten doen, een relatie is toch geven en nemen dus je kan niet altijd maar doen wat jij leuk vind. Als jij The Avengers tof vind (is ook toffe film) dan weet je ook al dat je een keer Titanic uit zal moeten zitten. Maar dat boeit niet, want als je em dan moet uitzitten dan is het wel met haar.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
Nee oke ik snap je punt, maar in het algemeen zou ik een dierentuin gewoon als aller laatste van het laatste als date kiezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hoeft ook heus niet te pretenderen dat jij compleet into dieren bent. Uiteraard niet zeggen dat je het liefst zou zien dat elk dier uitgeroeid zou moeten worden.
En als ze weet dat jij niet zo dol op dieren bent zeg je maar dat je weet dat zij dat wel is en je daarom een dierentuin de perfecte plek vond om elkaar te ontmoeten. Je zou dan zeker haar zien glimlachen tussen al die beesten. Anyways, daar valt dus heus wel een draai aan te geven.
Je zal sowieso water bij de wijn moeten doen, een relatie is toch geven en nemen dus je kan niet altijd maar doen wat jij leuk vind. Als jij The Avengers tof vind (is ook toffe film) dan weet je ook al dat je een keer Titanic uit zal moeten zitten. Maar dat boeit niet, want als je em dan moet uitzitten dan is het wel met haar.
Het is een soort kip en ei verhaal. Ik weet dat het zo is, maar je kunt er niet komen als je nooit 'succes' hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
JA hoor en toch ga je die mindset moeten gebruiken. Het kan niet anders, snap dat eens.
Tja ALS JE HAAR OOIT WILT ZIEN....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee oke ik snap je punt, maar in het algemeen zou ik een dierentuin gewoon als aller laatste van het laatste als date kiezen![]()
Liever een hardcore feest
oke dan welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja ALS JE HAAR OOIT WIL ZIEN....ga je toch naar de dierentuin hoor.
Ik sta de hele week al een kwartiertje eerder op, dus morgen mag ik wel wat langer blijven liggenquote:
Hopla ga maar een date plannenquote:
Ik ma en diquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta de hele week al een kwartiertje eerder op, dus morgen mag ik wel wat langer blijven liggen
haha.. maar dan moet dat volgende week.. en daarna 3 weken op vakantie.. hoop niet dat het gesprek dan dood loopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopla ga maar een date plannenen geef ons een update
Dit dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopla ga maar een date plannenen geef ons een update
Leuk volgende week alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha.. maar dan moet dat volgende week.. en daarna 3 weken op vakantie.. hoop niet dat het gesprek dan dood loopt.
jah.. das waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk volgende week alNee hoor , praat dan over een aap (in de dierentuin) ofzo op dat moment
Belangrijkste is dat je haar dan tenminste zal zien.
Ken de dame in kwestie niet, maar een hardcorefeest is niet bepaald neutraal te noemen. Dan moet je al into die muziek zijn. Als jij een chick ontmoet die net de deur van het conservatorium uitloopt zal ze wellicht niet echt van die muziek houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee oke ik snap je punt, maar in het algemeen zou ik een dierentuin gewoon als aller laatste van het laatste als date kiezen![]()
Liever een hardcore feest
Nou, zij is ook echt into hardcore, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ken de dame in kwestie niet, maar een hardcorefeest is niet bepaald neutraal te noemen. Dan moet je al into die muziek zijn. Als jij een chick ontmoet die net de deur van het conservatorium uitloopt zal ze wellicht niet echt van die muziek houden.
Daarnaast kan je er volgens mij wat minder ontspannen kletsen en afzonderen. Bij een dierentuin zit vaak ook nog een restaurantje/barretje, kan je nog even koffie drinken en kletsen over van alles.
Nog simpeler is afspreken in een stad en wat rondslenteren en terrasje pakken. Is vaak een veilig gevoel voor de dame (want veel mensen er om heen), het bied wat opties (winkelen, terras, bios als het klikt etc) en als het niet klikt ben je zo weer weg ook.
Je staat er niet alleen voor, it takes 2 to tango. Ze al ook wel het initiatief nemen tijdens het gesprek. In de dierentuin zal ze zich sowieso op haar gemak voelen omdat ze een dieren liefhebber is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
jah.. das waar.
moet ik het wel eerst het gesprek ff aanwakkeren
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nou, zij is ook echt into hardcore, dus dat zit wel goed
En koffie drinken aan een terras? Zij is nog niet eens 17 haha![]()
Maar bedankt iig!
Ze zijn bijna 18quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?
Ik zat aan dates voor 22+ te denken...
haha nou ik ga mn best doen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je staat er niet alleen voor, it takes 2 to tango. Ze al ook wel het initiatief nemen tijdens het gesprek. In de dierentuin zal ze zich sowieso op haar gemak voelen omdat ze een dieren liefhebber is.Dus gewoon die date plannen
ik ben nog geen 18quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?
Ik zat aan dates voor 22+ te denken...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha nou ik ga mn best doen..
heb net wat minder nieuws gehad dat mijn opa van 80 naar het ziekenhuis is gebracht door koorts en blijvend overgeven..![]()
ander keertje probeer ik het wel
+1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!
thx!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!
Thanksquote:
Even op je fobo gekeken,je hebt een knappe kop dus niet zo onzeker en hosselen die meid!quote:
te heet dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef kree het volgende:
Nog 26 graden buiten. En nu zit ik nog bij m'n ma in de tuin. Vraag me af hoe heet het in mijn huisje is.
Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nog een beetje ja, ramen en deuren open
Ik zou nu grof geld over hebben voor een aircoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggen
Haha herkenbaar... Was vanavond even douchen... Totaal zinloos want zodra je de kraan dichtdraait staat t zweet weer op je rug...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou nu grof geld over hebben voor een airco
Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:25 schreef Crazy-M het volgende:
Alweer morge? Ik moet nog slapennet uit de stad
hoezo dacht je dat al?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werken
ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leegquote:
Lekker. Ik hebquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leeg
haha scheelt, jij moet wakker worden, ik nie. We hadden nog wel over b, vandaag weet ze het. Haar ouders kwamen miss voor haar verjaardag, anders komt b hierheenquote:
dankje, lekker zonder kleding nu. Tot later op de dagquote:
De ochtend is genieten ja, dat is lekker warm. Maar met 30 graden in de middag blijf ik toch echt lekker thuis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:35 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen alweer! Deur weer lekker open. Broodjes er bij. Even van de ochtend genieten.
Afwachten dus maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha scheelt, jij moet wakker worden, ik nie. We hadden nog wel over b, vandaag weet ze het. Haar ouders kwamen miss voor haar verjaardag, anders komt b hierheen
Wel goed insmeren!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Afwachten dus maar?
Gisteren uiteindelijk toch maar mijn bed opgezocht en nu ga ik dadelijk in mijn blote bast gif spuiten tegen het onkruid hier in de tuin.
Dat sowieso. Ik verbrand vrij snelquote:
Ik verbrand en dan vervel ik. Ook niet leukquote:
Ik ben wit, dan rood en dan weer wit. En dan begint alles weer opnieuwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik verbrand en dan vervel ik. Ook niet leuk
Zoals een bepaalde vlag maar dan andersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben wit, dan rood en dan weer wit. En dan begint alles weer opnieuw
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Even op je fobo gekeken,je hebt een knappe kop dus niet zo onzeker en hosselen die meid!
Het valt hier binnen nog mee, denk dat het zelfs koeler is als vannacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals een bepaalde vlag maar dan anders
Het is nog te warm om iets te doen. Tering, zelfs motorrijden is niks nu
Gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:34 schreef Basxt het volgende:
[..]dankje, onzeker ben ik ook niet zo zeer
Hello Mr Chocolaquote:
Wel een versierster dan, wist ze dat die vrouw lesbisch was dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:47 schreef complicate het volgende:
Even een update in verband met buurmeisje. Ze heeft gisteren nog met die vrouw afgesproken bij die vrouw thuis na eerste ontmoeting.Ze is daar nog.
![]()
Wat mij betreft, heb ik de hele avond, salsa met mijn vriendinnejtes in buitenlucht gedanst in Leuven
Blijkbaar wist ze direct na 1 blik te hebben gewisseld dat ze ook lesbisch was. Maar mijn buurmeisje is gewoon een playerkequote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
Wel een versierster dan, wist ze dat die vrouw lesbisch was dan?
Of is het gewoon van hoi ik ben buurmeisje ik val op vrouwen jij ook?
Stiekem ben ik een vermomde Viking. De baard heb ik al, nu de rest nogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals een bepaalde vlag maar dan anders
Het is nog te warm om iets te doen. Tering, zelfs motorrijden is niks nu
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijkbaar wist ze direct na 1 blik te hebben gewisseld dat ze ook lesbisch was. Maar mijn buurmeisje is gewoon een playerkeVolgende week heeft ze waarschijnlijk een ander.
Ze ging gewoon naar die vrouw aan de bar of zei
"het eten was zeer lekker, we hebben ervan genoten". Die andere vrouw zei
"dank u, we hebben nog een ander nieuwe restau in Zaventem, jullie zijn daar welkom"
toen zei mijn buurmeisje "Ja hoor, volgende week is prima" die andere vrouw lachte en toen gingen ze buiten.En ze is bij haar blijven slapen.
![]()
![]()
Stuurt ze me een berichtje met "ze was lekker maar verder niet mijn type voor een relatie"
Ze kan gewoon iedereen versieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef kree het volgende:
[..]Dam'n
Is een soort van trial by error ofzo.
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan buiten nog gebeurt is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze kan gewoon iedereen versieren.Het geeft haar een kick als ze een ander zo ver krijgt.
Je laat het zo makkelijk klinken zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijkbaar wist ze direct na 1 blik te hebben gewisseld dat ze ook lesbisch was. Maar mijn buurmeisje is gewoon een playerkeVolgende week heeft ze waarschijnlijk een ander.
Ze ging gewoon naar die vrouw aan de bar of zei:
"het eten was zeer lekker, we hebben ervan genoten". Die andere vrouw zei
"dank u, we hebben nog een ander nieuwe restau in Zaventem, jullie zijn daar welkom"
toen zei mijn buurmeisje "Ja hoor, volgende week is prima" die andere vrouw lachte en toen gingen ze buiten.En ze is bij haar blijven slapen.
![]()
![]()
Stuurt ze me een berichtje met "ze was lekker maar verder niet mijn type voor een relatie"
Jawel, ze is gewoon zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan buiten nog gebeurt is.
Zo makkelijk kan het toch niet zijn?
Ja ok, maar er is mij ook wel eens gevraagd of het eten lekker was door een leuke serveerster.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, ze is gewoon zo.
Ze zegt me vaak, "ach je leeft maar 1 keer, en die vrouwen waarmee ik plezier heb, vinden het geweldig. Dus win-win."![]()
Ze denkt echt niet na, als ze een leuke vrouw ziet , ze stapt er gewoon op af en meestal is het zelfs die andere vrouw die dan haar probeert te versieren.
Tja vrouwen versieren elkaar blijkbaar makkelijker. Maar het kan ook gewoon aan mijn buurmeisje liggen.quote:
Je leeft inderdaad maar 1 keer, maar dat betekent niet dat iedereen die je wil versieren dat ook denkt. Ze zal dus vast iets 'extra's ' hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, ze is gewoon zo.
Ze zegt me vaak, "ach je leeft maar 1 keer, en die vrouwen waarmee ik plezier heb, vinden het geweldig. Dus win-win."![]()
Ze denkt echt niet na, als ze een leuke vrouw ziet , ze stapt er gewoon op af en meestal is het zelfs die andere vrouw die dan haar probeert te versieren.
Ik zag haar veel lachen en nummers uitwisselen terwijl ze naar me een knipoog deedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok, maar er is mij ook wel eens gevraagd of het eten lekker was door een leuke serveerster.
Maar dat kwam dan nog no way ergens in de buurt van versieren.
Vraag is aan d'r wat ze daar buiten heeft gedaan
Nee hoor, ze is wel sowieso heel knap, maar ze praat bovendien makkelijk. Ze gaat er vanuit dat ze die andere vrouwen plezier kan geven, dus blijft ze gewoon gas geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef yats het volgende:
[..]
Je leeft inderdaad maar 1 keer, maar dat betekent niet dat iedereen die je wil versieren dat ook denkt. Ze zal dus vast iets 'extra's ' hebben.
p.s. Veel vrouwen zijn bi-schierig, misschien helpt dat haar ook wel mee?
Ze twijfelt vooral niet aan zichzelf, dat is denk ik het belangrijkste. En ja, ik kop hem zelf wel in comp.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is wel sowieso heel knap, maar ze praat bovendien makkelijk. Ze gaat er vanuit dat ze die andere vrouwen plezier kan geven, dus blijft ze gewoon gas geven.
Dat eerste ja, sowieso. Hoezo dat laatste?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ze twijfelt vooral niet aan zichzelf, dat is denk ik het belangrijkste. En ja, ik kop hem zelf wel in comp.
Ik zie dat al helemaal voor me ook ff zo'n 'wink wink' over d'r schouderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zag haar veel lachen en nummers uitwisselen terwijl ze naar me een knipoog deed![]()
Playerke![]()
![]()
Dat ik weet dat ik dat ook niet moet doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat eerste ja, sowieso. Hoezo dat laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |