Ja sorry, zo denk ik erover.quote:
Oh leuk binnen een week zijt ge mamaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aeque sorry! Ijsje?
Oh bedoelde je dat zeefje, Ik kijk heel erg uit naar dr geboorte... Ze moet nog 1 week binnen blijven en dan mag ze buiten komen spelen.
Zo en nu weer over weekendplannen!
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.quote:
OW HEET DAT ZO TEGENWOORDIG?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrs
Helaas wel ja..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef zeefje het volgende:
ik ga mijn poesje aaien en slapen de groeten
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.quote:
no need sorry for thatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.
Sterktequote:
Gewoon gelijk je hand in haar broek steken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.
Eh, ok. Nu volg ik het even niet.quote:
Komt wel goed. Al is het weer weekend en dan ook nog zo'n verrekt warme waardoor ik een streep kan zetten door mijn afleidingsplannenquote:
Weet je nog een goede advocaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon gelijk je hand in haar broek steken.
Sowieso ,Mensen die zich aanstellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.
Hangt er vanaf waaroverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso ,Mensen die zich aanstellen
Aansteller, Yats, please.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.
Ja weet niet Yats.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |