Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ik.
En nee hoor, dat valt vies tegen.
Ik date niet want vrouwen zijn stomDe meeste dan
haha, zo opervlakkig is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.
[..]
Juh!
Ja maar vanwaar dat gokjequote:
Ik heb 0 relatiepuntenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrsquote:
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds isquote:
Je mag mijne allemaal hebben. Je mist daar echt niets aan.quote:
Yeah Right....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds is
quote:
Aanstellerquote:
In dit geval wel. Ik haat niet snel iemand. Gek genoeg haat ik zelfs mijn ex niet.quote:
Ho ik haat alleen Roemeense vrouwenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.
Hoe de fuck moet ik dat weten...quote:
Ja sorry, zo denk ik erover.quote:
Oh leuk binnen een week zijt ge mamaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aeque sorry! Ijsje?
Oh bedoelde je dat zeefje, Ik kijk heel erg uit naar dr geboorte... Ze moet nog 1 week binnen blijven en dan mag ze buiten komen spelen.
Zo en nu weer over weekendplannen!
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.quote:
OW HEET DAT ZO TEGENWOORDIG?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrs
Helaas wel ja..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef zeefje het volgende:
ik ga mijn poesje aaien en slapen de groeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |