Doe maar perenijsje dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aeque sorry! Ijsje?
Oh bedoelde je dat zeefje, Ik kijk heel erg uit naar dr geboorte... Ze moet nog 1 week binnen blijven en dan mag ze buiten komen spelen.
Zo en nu weer over weekendplannen!
Mensen die haten op vrouwen.quote:
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ik.
En nee hoor, dat valt vies tegen.
Ik date niet want vrouwen zijn stomDe meeste dan
haha, zo opervlakkig is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.
[..]
Juh!
Ja maar vanwaar dat gokjequote:
Ik heb 0 relatiepuntenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrsquote:
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds isquote:
Je mag mijne allemaal hebben. Je mist daar echt niets aan.quote:
Yeah Right....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds is
quote:
Aanstellerquote:
In dit geval wel. Ik haat niet snel iemand. Gek genoeg haat ik zelfs mijn ex niet.quote:
Ho ik haat alleen Roemeense vrouwenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.
Hoe de fuck moet ik dat weten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |