Kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen hebben daar een soort blow-off valve voor
Fijne avond!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga wel verjaardagsfeesten![]()
fijne avond!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen hebben daar een soort blow-off valve voor
Okayquote:
Waarom niet eigenlijk? Je hebt waarschijnlijk meer succes dan mijquote:
Jouw cinema uitstapje was wel een date.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef zeefje het volgende:
ik date ok niet
ik noem gewoon niet vaak iets een date
echt niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Jouw cinema uitstapje was wel een date.
Hij is het beu, dat wel je toch? Hij haat alle vrouwen van de hele wereld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Je hebt waarschijnlijk meer succes dan mij
Ik vind ook van welquote:
echt niet. vraag maar aan degene met ie ik weg wasquote:
JAWEL! dat was echt een date, Zeefje, serieus.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
Lees net dat er een brand was op de Tilburgse kermis. Is crazy nog heel?
nee het word nooit wat en da wil ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
JAWEL! dat was echt een date, Zeefje, serieus.
Dan ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Je hebt waarschijnlijk meer succes dan mij
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
echt niet. vraag maar aan degene met ie ik weg was
Juh!quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is een date als er vooraf een intentie tot zoenen of seks is, dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik had dus alweer gelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ik.
En nee hoor, dat valt vies tegen.
Ik date niet want vrouwen zijn stomDe meeste dan
Ik haat ze ook, maar niet allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij is het beu, dat wel je toch? Hij haat alle vrouwen van de hele wereld.
HOE WEET JE DAT???quote:
Dat was het hele ideequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.
[..]
Juh!
Doe maar perenijsje dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aeque sorry! Ijsje?
Oh bedoelde je dat zeefje, Ik kijk heel erg uit naar dr geboorte... Ze moet nog 1 week binnen blijven en dan mag ze buiten komen spelen.
Zo en nu weer over weekendplannen!
Mensen die haten op vrouwen.quote:
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ik.
En nee hoor, dat valt vies tegen.
Ik date niet want vrouwen zijn stomDe meeste dan
haha, zo opervlakkig is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Die maakt het niet uit want hij kon weer eens palen.
[..]
Juh!
Ja maar vanwaar dat gokjequote:
Ik heb 0 relatiepuntenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrsquote:
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nu? En ik? Get my point?
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds isquote:
Je mag mijne allemaal hebben. Je mist daar echt niets aan.quote:
Yeah Right....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Sarcasme comp. Ik hou teveel van vrouwen om ze te haten. Zelfs als dat niet wederzijds is
quote:
Aanstellerquote:
In dit geval wel. Ik haat niet snel iemand. Gek genoeg haat ik zelfs mijn ex niet.quote:
Ho ik haat alleen Roemeense vrouwenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry Yats, maar vrouwen haten lost jouw problemen niet. Ik begin allergisch te worden op dat gehaat van Nederlandse mannen op Fok!.
Hoe de fuck moet ik dat weten...quote:
Ja sorry, zo denk ik erover.quote:
Oh leuk binnen een week zijt ge mamaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aeque sorry! Ijsje?
Oh bedoelde je dat zeefje, Ik kijk heel erg uit naar dr geboorte... Ze moet nog 1 week binnen blijven en dan mag ze buiten komen spelen.
Zo en nu weer over weekendplannen!
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.quote:
OW HEET DAT ZO TEGENWOORDIG?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat fax en ik wel eens tegen elkaar praten , wrs
Helaas wel ja..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het als grapje bedoelt.
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef zeefje het volgende:
ik ga mijn poesje aaien en slapen de groeten
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.quote:
no need sorry for thatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.
Sterktequote:
Gewoon gelijk je hand in haar broek steken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.
Eh, ok. Nu volg ik het even niet.quote:
Komt wel goed. Al is het weer weekend en dan ook nog zo'n verrekt warme waardoor ik een streep kan zetten door mijn afleidingsplannenquote:
Weet je nog een goede advocaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon gelijk je hand in haar broek steken.
Sowieso ,Mensen die zich aanstellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je je aan mag stellen met 1 pandapunt.
Hangt er vanaf waaroverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso ,Mensen die zich aanstellen
Aansteller, Yats, please.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik ook meteen wat ik steeds verkeerd doe, ik denk steeds dat ze met praten alleen daadwerkelijk praten bedoelen en dat hoeft niet zo nodig.
Ja weet niet Yats.quote:
Ja kom op zeg comp, alsof jij lang zonder kan?quote:
AEQUE WEET ER ALLES VAN. Praat eens met hem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die echt blind wordt als je iemand leuk vindt?
Heb je echt het gevoel dat er niemand anders zo leuk is en niemand beter zoals haar..
Helaas gaat een relatie hebben op +/- 120 km niet goed.. ookal wil ik het zo graag..
Yep, know the feeling. En 120 km? Probeer dan eens +/ -2000 kmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die echt blind wordt als je iemand leuk vindt?
Heb je echt het gevoel dat er niemand anders zo leuk is en niemand beter zoals haar..
Helaas gaat een relatie hebben op +/- 120 km niet goed.. ookal wil ik het zo graag..
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik ineens een verhaal te horen over een ex. Maargoed, ik zal me wel niet meer 'aanstellen'. Dat mag niet van complicate.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja weet niet Yats.
Maar laatste vrouw waar ik op bezoek was gewoon lekker praatje maken. Beetje gesprek sturen richting seks en hatseflats.
hoe kerelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep, know the feeling. En 120 km? Probeer dan eens +/ -2000 km
Yats, komaan jongen, altijd hetzelfde gezever.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja kom op zeg comp, alsof jij lang zonder kan?
Over 120 km bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep, know the feeling. En 120 km? Probeer dan eens +/ -2000 km
Ziezo jouw lotgenoot Aequequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
AEQUE WEET ER ALLES VAN. Praat eens met hem.
Maar loslaten is het beste.
Krijg je soms ook, ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik ineens een verhaal te horen over een ex. Maargoed, ik zal me wel niet meer 'aanstellen'. Dat mag niet van complicate.
No offense naar Basxt maar dan heb ik toch liever haar in mijn leven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ziezo jouw lotgenoot Aequedie Baxst
ook. en die 2000quote:
Ik heb verder weinig om over te klagen. Ik ben gezond, heb (af en toe) werk, heb leuke vrienden, genoeg hobby's...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, komaan jongen, altijd hetzelfde gezever.
Moest je niet slapen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:51 schreef zeefje het volgende:
sowieso mensen die pandapunten serieus nemen
sowieso mensen serieus nemen :'
sowieso mensen
Ze mogen het van mij overal over hebben, maar dit was meer een duidelijk geval van 'not gonna happen'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je soms ook, ja.
Niks mis mee.
Laatste paar hadden het ook geregeld over vorige partners. Kan ik niet mee zitten.
I know, kon ik haar maar van Roemenië naar hier brengen voor je, dan zou ik dat DIRECT doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
No offense naar Basxt maar dan heb ik toch liever haar in mijn leven.
Ach 120 km valt toch wel mee? Zijn genoeg opties om elkaar te zien bijna elke week. Je moet er alleen iets voor over hebben.quote:
Is afstand het probleem dan? of het feit dat ze niet op jou verliefd is?quote:
Doe is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, kon ik haar maar van Roemenië naar hier brengen voor je, dan zou ik dat DIRECT doen.
Yats, zoals ik laatst ook al zei. Leg de focus er niet zo op. Ga dan waarderen wat je wel hebt. Want ik zie een hele hoop wat ik bijvoorbeeld al niet heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig om over te klagen. Ik ben gezond, heb (af en toe) werk, heb leuke vrienden, genoeg hobby's...
Ah, oké.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ze mogen het van mij overal over hebben, maar dit was meer een duidelijk geval van 'not gonna happen'.
* complicate stuurt de grote liefde van Aeque naar Nederlandquote:
Als ik niet zo zou zweten zou ik het met je eens zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef xFriendx het volgende:
Koelt iets af gelukkig, hopelijk in huis ook nog wat. Misschien morgen maar zwemmen als het weer zo warm is.
Mogen sowieso niet klagen. Dames leuk gekleed, geen irritante regen, auto shined met die zon, iedereen is buiten en kletsen met elkaar. Whoohoo.
Ik waardeer het zeker, laat daar geen misverstand over zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
Yats, zoals ik laatst ook al zei. Leg de focus er niet zo op. Ga dan waarderen wat je wel hebt. Want ik zie een hele hoop wat ik bijvoorbeeld al niet heb.
Geen idee, ik kwam er vanmorgen achterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Waarom is SEX SC dicht dan?
Er wordt uiteraard weer niet geantwoord van bovenaf.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate stuurt de grote liefde van Aeque naar Nederland
Dat zeg je keer op keer. En toch blijf je klagen hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig om over te klagen. Ik ben gezond, heb (af en toe) werk, heb leuke vrienden, genoeg hobby's...
Blijf dan niet je focus erop leggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeker, laat daar geen misverstand over zijn.
[..]
Geen idee, ik kwam er vanmorgen achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |