Mag ik wat euforie lenen?quote:
Nee is t ook niet echt, maarja t is dit of in het ziekenhuis liggen tot de bevalling, en dan kies ik ondanks de airco in t ziekenhuis toch liever voor mn eigen bed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt heel lekker met dit weer...
Ik zweet nu al van mn bank of bed af
waarom moet je eigenlijk in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee is t ook niet echt, maarja t is dit of in het ziekenhuis liggen tot de bevalling, en dan kies ik ondanks de airco in t ziekenhuis toch liever voor mn eigen bed.
Ths, ik zie het vanzelf wel hier aan komenquote:
Te hoge bloeddrukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom moet je eigenlijk in bed blijven liggen.
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb twee schermen en een toetsenbord gekoppeld. in mijn eentje
Ja dat is toch thuis he, en het ziekenhuis is ook maar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee is t ook niet echt, maarja t is dit of in het ziekenhuis liggen tot de bevalling, en dan kies ik ondanks de airco in t ziekenhuis toch liever voor mn eigen bed.
dat doet mij goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
[..]
Ja dat is toch thuis he, en het ziekenhuis is ook maar het ziekenhuis.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort misschien weer een date, we wachten t maar weer af
Weet ikquote:
Ook ijsjes gehaald jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
ijsje ?
ik ga morgen zwemmen in mijn zweet
ohyesbaby
Jawel maar dat is al snel weer te inspannend, maar als de zon straks weg is ga ik even lekker buiten zittenquote:
wat goedmakenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik
Plus ik moet het natuurlijk nog goedmaken
oh rawr.quote:
wel jammer dat je niet echt van de zon kan genieteenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jawel maar dat is al snel weer te inspannend, maar als de zon straks weg is ga ik even lekker buiten zitten
Nog maar n paar weken, komt allemaal goed
Mwah, dat heb ik de vorige paar keer gedaan. Eerst maar eens zien of ze niet terugkrabbelt.quote:
Dat ik je weg had gedrukt.quote:
Nee hoor, ik ben sowieso geen zonaanbidster, t vervelende is dat ik nu geen verkoeling kan zoeken aan t water of de boulevard... Maar volgend jaar weer wel, en tot die tijd heb ik perenijsjes en raketjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat goedmaken
[..]
oh rawr.
ijsjes op je lijf
[..]
wel jammer dat je niet echt van de zon kan genieteen
kijk je zeke wel naar uit?
Ah vandaar dat al het ijs bij de supermarkt hier op was. Jij hebt alles opgekochtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben sowieso geen zonaanbidster, t vervelende is dat ik nu geen verkoeling kan zoeken aan t water of de boulevard... Maar volgend jaar weer wel, en tot die tijd heb ik perenijsjes en raketjes
owhjaquote:
uitkijken naar je kindje bedoel iikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben sowieso geen zonaanbidster, t vervelende is dat ik nu geen verkoeling kan zoeken aan t water of de boulevard... Maar volgend jaar weer wel, en tot die tijd heb ik perenijsjes en raketjes
Oh vertel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort misschien weer een date, we wachten t maar weer af
Valt weinig te vertellen eigenlijk. Dit is weer via via. Maar ik wacht t maar weer af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |