Ah ok nog 6 weken en ze is erquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee nee nee... Dat bedoel ik niet...over n week ben ik 37 weken zwanger en mag ze gewoon mee naar huis na de geboorte... Nu nog niet volgens t beleid vh ziekenhuis.
Max 6 weken nog
Klopt, maar is toch anders dan dat je alleen bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja haha, daarom dus liever een feest. Dan heb je een drankje op enz, dus is het ondanks dat het misschien niet leuk is nog wel leuk
Reageer dan eens op mij yats. Comp is vaak iets directer dan ik ben, dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Laat maar, het blijven proberen uit te legen heeft geen nut en frustreert alleen maar.
Je hebt een complicated love story, zeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
Als we beiden nog geen 18 zijn, valt 3 kwart al af van de feesten. en dan nog verblijf.. als groep ga ik liever niet. zou liever 1 to 1 gaan.
Ik las dat ze jou maar moesten negeren terwijl je zelf extreem irritant bezig was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze konden mijn grapjes niet waarderen denk ik
Je vind dit al ingewikkeld? Wat is mijn situatie dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt een complicated love story, zeg.![]()
Dus eigenlijk is er geen manier om dat jullie kunnen daten of ontmoeten?
ik ben geen fan van het alleen zijn voor de eerste keerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Klopt, maar is toch anders dan dat je alleen bent.
Jouw situatie is nog erger, heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vind dit al ingewikkeld? Wat is mijn situatie dan?![]()
nou, het kan wel. maar heel moeilijk dus :/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt een complicated love story, zeg.![]()
Dus eigenlijk is er geen manier dat jullie kunnen daten of ontmoeten?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat ze jou maar moesten negeren terwijl je zelf extreem irritant bezig was.
Grappig, als ik iets zeg of vraag, krijg ik gelijk notes omdat ik zogenaamd sfeerverziekend bezig zou zijn.
Gelukkig heerst er totaal geen dubbele moraal bij een zeker iemand.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je daar niet over praten via sex feedback topic, het is hier namelijk geen feedback topic, maar relatie SCLaat het ons hier gezellig houden
Ja maar dan heb je wel de kans dat je niet het echte innerlijk ziet. Of elkaar zat wordtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik ben geen fan van het alleen zijn voor de eerste keer
een film pakken in de bios zal voor mij ook echt niet een leuke date zijn, tuurlijk romantisch etc.. maar een feest is toch veel mooier
Ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Jouw situatie is nog erger, heb er geen woorden voor.
Moeilijk gaat ook, we gaan blijven brainstormen tot we wel wat vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
nou, het kan wel. maar heel moeilijk dus :/
yey!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Moeilijk gaat ook, we gaan blijven brainstormen tot we wel wat vinden.
ha ja dat moet dan maarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
Ja maar dan heb je wel de kans dat je niet het echte innerlijk ziet. Of elkaar zat wordt
Zoals al gezegd, reageren ze daar niet.quote:
Ik weet hoe direct complicate is. Meestal is dat ook goed (prima dat ze mij een schop onder mijn reet probeert te geven) alleen is het soms wel vermoeiend om uit te moeten leggen hoe ik me voel. Kijk, de oorzaak is duidelijk, daar doe ik niet moeilijk over. De oplossing is ook bekend, maar hoe daar te komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Reageer dan eens op mij yats. Comp is vaak iets directer dan ik ben, dat weet je inmiddels toch wel?(en is niet slecht bedoeld hoor comp)
Oei, maar maak jullie niet zo druk ze zullen het wel terug openen. Even geduld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, reageren ze daar niet.
En als je dan doorvraagt, krijg je notes.
Gewoon iets doen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet hoe direct complicate is. Meestal is dat ook goed (prima dat ze mij een schop onder mijn reet probeert te geven) alleen is het soms wel vermoeiend om uit te moeten leggen hoe ik me voel. Kijk, de oorzaak is duidelijk, daar doe ik niet moeilijk over. De oplossing is ook bekend, maar hoe daar te komen?
Dat is aan jou. Dat kunnen wij niet voor je doen, ook comp niet. Ik snap dat het vermoeiend is, maar begin je er zelf ook niet elke keer over?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet hoe direct complicate is. Meestal is dat ook goed (prima dat ze mij een schop onder mijn reet probeert te geven) alleen is het soms wel vermoeiend om uit te moeten leggen hoe ik me voel. Kijk, de oorzaak is duidelijk, daar doe ik niet moeilijk over. De oplossing is ook bekend, maar hoe daar te komen?
Ik ken Yats al wat langer, daarom ben ik de laatste tijd veel directer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
Reageer dan eens op mij yats. Comp is vaak iets directer dan ik ben, dat weet je inmiddels toch wel?(en is niet slecht bedoeld hoor comp)
Dat is stiekem wel een hele goede tip... Misschien moet ik dat ook maar eens doen ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets doen?
Ik was vroeger een giga-twijfelaar. Tot mijn pa mij aanleerde dat wat ik ook deed, ik in ieder geval iets zou doen. In het ergste geval zou het verkeerde beslissing zijn en zou ik er van leren. Maar niets doen zou ik sowieso niets mee opschieten.
Ik was best irritant jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat ze jou maar moesten negeren terwijl je zelf extreem irritant bezig was.
Grappig, als ik iets zeg of vraag, krijg ik gelijk notes omdat ik zogenaamd sfeerverziekend bezig zou zijn.
Gelukkig heerst er totaal geen dubbele moraal bij een zeker iemand.
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei, maar maak jullie niet zo druk ze zullen het wel terug openen. Even geduld.
Daar leer je ook vanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets doen?
Ik was vroeger een giga-twijfelaar. Tot mijn pa mij aanleerde dat wat ik ook deed, ik in ieder geval iets zou doen. In het ergste geval zou het verkeerde beslissing zijn en zou ik er van leren. Maar niets doen zou ik sowieso niets mee opschieten.
Ik vraag me serieus af of ze in staat is in te zien dat ze zelf al maandenlang die hele SC loopt te verkankeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was best irritant ja![]()
En tja, ik kan daar ook niks aan doen hoor
Je blijft gewoon geen hulp zoeken terwijl jouw probleem verder gaat dan "geen vrouw in je leven" , het zit zo diep bij jou. Zoek hulp. Keer op keer in elke topic blijf je het herhalen, maar er zijn geen magische woorden of wat, jij gaat zelf iets moeten doen, en hulp zoeken zou al een begin zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |