quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ziezo jouw lotgenoot Aequedie Baxst
Dat dus.quote:
I know ik heb een datingbureau. "Complicate &Co"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef Basxt het volgende:
[..]Wat ben jij een goede koppelaar! Basxt*
nou, we hebben elkaar nog nooit gezien. We zouden elkaar zien maar zijn elkaar mis gelopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Is afstand het probleem dan? of het feit dat ze niet op jou verliefd is?
Logisch toch dat je klaagt over hetgeen je mist?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zeg je keer op keer. En toch blijf je klagen hoor.Zei ook reactie van Aeque.
Al wel eens een concrete afspraak met elkaar gemaakt dan..?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef Basxt het volgende:
[..]
nou, we hebben elkaar nog nooit gezien. We zouden elkaar zien maar zijn elkaar mis gelopen.
en dat laatste weet ik niet zeker. maar denk het wel.
En wel op foto's gezien? Maar je kan toch eens een ontmoeting plannen? tenminste 1 ontmoeting/date om te zien hoe het afloopt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:02 schreef Basxt het volgende:
[..]
nou, we hebben elkaar nog nooit gezien. We zouden elkaar zien maar zijn elkaar mis gelopen.
en dat laatste weet ik niet zeker. maar denk het wel.
Nee, ik ben bijna 18, nog geen auto, en trein is best wel kut 3 uur lang. Verder ben ik niet van een normale date. Ik ga liever naar een festival en daar elkaar ontmoeten. En helaas is dat niet zo vaak dat je beide naar een zelfde feest gaat..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Al wel eens een concrete afspraak met elkaar gemaakt dan..?
Ja haha, praten denk ik nu 2 maanden, via tinder ontmoet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
En wel op foto's gezien? Maar je kan toch eens een ontmoeting plannen? tenminste 1 ontmoeting/date om te zien hoe het afloopt?
Ja natuurlijk is dat logisch en normaal. Maar soms moet je er ook afstand van nemen. Het is nu niet zo en neem daar gewoon genoegen mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch dat je klaagt over hetgeen je mist?
Je kunt ook beide 1,5 uur reizen en dan iets gaan doen als date.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 18, nog geen auto, en trein is best wel kut 3 uur lang. Verder ben ik niet van een normale date. Ik ga liever naar een festival en daar elkaar ontmoeten. En helaas is dat niet zo vaak dat je beide naar een zelfde feest gaat..
Aub stel je niet aan zeg. Niet 24/7.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch dat je klaagt over hetgeen je mist?
Ja haha, daarom dus liever een feest. Dan heb je een drankje op enz, dus is het ondanks dat het misschien niet leuk is nog wel leukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook beide 1,5 uur reizen en dan iets gaan doen als date.
En besef wel dat het een risico kan zijn he. Internet/tinder blijft toch anders dan in het echt.
Het is zomer, je kan ook een date plannen op een festival.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:04 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 18, nog geen auto, en trein is best wel kut 3 uur lang. Verder ben ik niet van een normale date. Ik ga liever naar een festival en daar elkaar ontmoeten. En helaas is dat niet zo vaak dat je beide naar een zelfde feest gaat..
Laat maar, het blijven proberen uit te legen heeft geen nut en frustreert alleen maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Aub stel je niet aan zeg. Niet 24/7.
Zelfs een garage gaat af en toe dicht. Als het echt zo erg is, dan moet je prof. hulp zoeken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is zomer, je kan ook een date plannen op een festival.
haha het is hier geen KLB;quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:07 schreef Basxt het volgende:
wel leuk SC topic dit, eentje waar niet constant getrolled wordt.
Want?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:08 schreef Basxt het volgende:
[..]ja maar dat is dus zo makkelijk nog niet hehe
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:47 schreef zeefje het volgende:
ik ga mijn poesje aaien en slapen de groeten
Ze konden mijn grapjes niet waarderen denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Waarom is SEX SC dicht dan?
Er wordt uiteraard weer niet geantwoord van bovenaf.
Als we beiden nog geen 18 zijn, valt 3 kwart al af van de feesten. en dan nog verblijf.. als groep ga ik liever niet. zou liever 1 to 1 gaan.quote:
Nee nee nee... Dat bedoel ik niet...over n week ben ik 37 weken zwanger en mag ze gewoon mee naar huis na de geboorte... Nu nog niet volgens t beleid vh ziekenhuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leuk binnen een week zijt ge mama![]()
Kan je daar niet over praten via sex feedback topic, het is hier namelijk geen feedback topic, maar relatie SCquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze konden mijn grapjes niet waarderen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |