Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nog een beetje ja, ramen en deuren open
Ik zou nu grof geld over hebben voor een aircoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggen
Haha herkenbaar... Was vanavond even douchen... Totaal zinloos want zodra je de kraan dichtdraait staat t zweet weer op je rug...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou nu grof geld over hebben voor een airco
Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:25 schreef Crazy-M het volgende:
Alweer morge? Ik moet nog slapennet uit de stad
hoezo dacht je dat al?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werken
ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leegquote:
Lekker. Ik hebquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leeg
haha scheelt, jij moet wakker worden, ik nie. We hadden nog wel over b, vandaag weet ze het. Haar ouders kwamen miss voor haar verjaardag, anders komt b hierheenquote:
dankje, lekker zonder kleding nu. Tot later op de dagquote:
De ochtend is genieten ja, dat is lekker warm. Maar met 30 graden in de middag blijf ik toch echt lekker thuis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:35 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen alweer! Deur weer lekker open. Broodjes er bij. Even van de ochtend genieten.
Afwachten dus maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha scheelt, jij moet wakker worden, ik nie. We hadden nog wel over b, vandaag weet ze het. Haar ouders kwamen miss voor haar verjaardag, anders komt b hierheen
Wel goed insmeren!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Afwachten dus maar?
Gisteren uiteindelijk toch maar mijn bed opgezocht en nu ga ik dadelijk in mijn blote bast gif spuiten tegen het onkruid hier in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |