quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha nou ik ga mn best doen..
heb net wat minder nieuws gehad dat mijn opa van 80 naar het ziekenhuis is gebracht door koorts en blijvend overgeven..
ander keertje probeer ik het wel
+1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!

thx!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!

Thanksquote:

Even op je fobo gekeken,je hebt een knappe kop dus niet zo onzeker en hosselen die meid!quote:

te heet dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef kree het volgende:
Nog 26 graden buiten. En nu zit ik nog bij m'n ma in de tuin. Vraag me af hoe heet het in mijn huisje is.

Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nog een beetje ja, ramen en deuren open

Ik zou nu grof geld over hebben voor een aircoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggen

Haha herkenbaar... Was vanavond even douchen... Totaal zinloos want zodra je de kraan dichtdraait staat t zweet weer op je rug...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou nu grof geld over hebben voor een airco

genoeg om toch maar m'n bed in te kruipen
 genoeg om toch maar m'n bed in te kruipen  

hoop eigenlijk van wel
 hoop eigenlijk van wel

Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:25 schreef Crazy-M het volgende:
Alweer morge? Ik moet nog slapennet uit de stad

hoezo dacht je dat al?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werken

ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leegquote:

Lekker. Ik hebquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leeg

haha scheelt, jij moet wakker worden, ik nie. We hadden nog wel over b, vandaag weet ze het. Haar ouders kwamen miss voor haar verjaardag, anders komt b hierheenquote:

dankje, lekker zonder kleding nu. Tot later op de dagquote:

De ochtend is genieten ja, dat is lekker warm. Maar met 30 graden in de middag blijf ik toch echt lekker thuis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:35 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen alweer! Deur weer lekker open. Broodjes er bij. Even van de ochtend genieten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |