Het is niet warm op mijn kamer. Heb soort airco.quote:
Comp, ik ben gisteren en eergisteren nog een paar keer flink op mijn bek gegaan. Ik probeer het dus echt wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind ik mooie voorbeelden, het grootste voorbeeld is dan ook dat jij wel durfde vallen maar vooral ook opstaan. En dat doet Yats niet. Hij blijft maar praten en praten over vallen maar niet opstaan. Veel woorden zonder actie. Blij trouwens om jouw kort verhaal te horen.
Ik ook maar Nog warmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is niet warm op mijn kamer. Heb soort airco.
Awel hè Yats, zeg dan ," ik heb het weer geprobeerd maar het is niet gelukt, morgen een ander dag, ik heb alle vertrouwen dat het wel ooit ga lukken als ik het blijf proberen"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Comp, ik ben gisteren en eergisteren nog een paar keer flink op mijn bek gegaan. Ik probeer het dus echt wel.
Het gezegde komt ergens vandaanquote:
Op een vrijdag zo vroeg slapen.quote:
Ik zeg daten daten daten daten daten, haha dan heb je haar tenminste eens gezien, al zien jullie elkaar kort.quote:
Ik snap het, het is alleen zo demotiverend. Zie het als een moeilijke klus op je werk die je steeds net niet lukt en waarbij je collega's continu zeggen dat ze niet begrijpen dat het je niet lukt om die klus goed af te ronden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Awel hè Yats, zeg dan ," ik heb het weer geprobeerd maar het is niet gelukt, morgen een ander dag, ik heb alle vertrouwen dat het wel ooit ga lukken als ik het blijf proberen"
Zo een soort mindset.
Dat is een manier van kijken naar dingen die jou niet blij maken en ermee omgaan.
Je hoeft ook heus niet te pretenderen dat jij compleet into dieren bent. Uiteraard niet zeggen dat je het liefst zou zien dat elk dier uitgeroeid zou moeten worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef Basxt het volgende:
[..]
nah, mijzelf kennende. gaat dat echt niet leuk worden
oh wacht.. ik zeg domme shit. ze is dieren liefhebber.
Deze man weet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dieren boeien toch geen f*ck? Nu vind ik ze persoonlijk wel tof, maar gaat er toch om dat je een excuus hebt om samen op pad te gaan? En met excuus bedoel je niet leugentje om bestwil natuurlijk. Dat je samen afspreekt en dat een dierentuin bezoeken dan een excuusplek is, dat zal zij ook wel weten. Je komt immers om elkaar te bekijken en ontmoeten, niet die koala op 3 takken hoog.
Ah ok, geniet goed van je filmpje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerst nog filmpje kijken, maar wel vroeg wakker worden ja
JA hoor en toch ga je die mindset moeten gebruiken. Het kan niet anders, snap dat eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het, het is alleen zo demotiverend. Zie het als een moeilijke klus op je werk die je steeds net niet lukt en waarbij je collega's continu zeggen dat ze niet begrijpen dat het je niet lukt om die klus goed af te ronden.
Over een uurtje?quote:
Deze manquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hoeft ook heus niet te pretenderen dat jij compleet into dieren bent. Uiteraard niet zeggen dat je het liefst zou zien dat elk dier uitgeroeid zou moeten worden.
En als ze weet dat jij niet zo dol op dieren bent zeg je maar dat je weet dat zij dat wel is en je daarom een dierentuin de perfecte plek vond om elkaar te ontmoeten. Je zou dan zeker haar zien glimlachen tussen al die beesten. Anyways, daar valt dus heus wel een draai aan te geven.
Je zal sowieso water bij de wijn moeten doen, een relatie is toch geven en nemen dus je kan niet altijd maar doen wat jij leuk vind. Als jij The Avengers tof vind (is ook toffe film) dan weet je ook al dat je een keer Titanic uit zal moeten zitten. Maar dat boeit niet, want als je em dan moet uitzitten dan is het wel met haar.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
Nee oke ik snap je punt, maar in het algemeen zou ik een dierentuin gewoon als aller laatste van het laatste als date kiezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hoeft ook heus niet te pretenderen dat jij compleet into dieren bent. Uiteraard niet zeggen dat je het liefst zou zien dat elk dier uitgeroeid zou moeten worden.
En als ze weet dat jij niet zo dol op dieren bent zeg je maar dat je weet dat zij dat wel is en je daarom een dierentuin de perfecte plek vond om elkaar te ontmoeten. Je zou dan zeker haar zien glimlachen tussen al die beesten. Anyways, daar valt dus heus wel een draai aan te geven.
Je zal sowieso water bij de wijn moeten doen, een relatie is toch geven en nemen dus je kan niet altijd maar doen wat jij leuk vind. Als jij The Avengers tof vind (is ook toffe film) dan weet je ook al dat je een keer Titanic uit zal moeten zitten. Maar dat boeit niet, want als je em dan moet uitzitten dan is het wel met haar.
Het is een soort kip en ei verhaal. Ik weet dat het zo is, maar je kunt er niet komen als je nooit 'succes' hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:01 schreef complicate het volgende:
[..]
JA hoor en toch ga je die mindset moeten gebruiken. Het kan niet anders, snap dat eens.
Tja ALS JE HAAR OOIT WILT ZIEN....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee oke ik snap je punt, maar in het algemeen zou ik een dierentuin gewoon als aller laatste van het laatste als date kiezen![]()
Liever een hardcore feest
oke dan welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja ALS JE HAAR OOIT WIL ZIEN....ga je toch naar de dierentuin hoor.
Ik sta de hele week al een kwartiertje eerder op, dus morgen mag ik wel wat langer blijven liggenquote:
Hopla ga maar een date plannenquote:
Ik ma en diquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta de hele week al een kwartiertje eerder op, dus morgen mag ik wel wat langer blijven liggen
haha.. maar dan moet dat volgende week.. en daarna 3 weken op vakantie.. hoop niet dat het gesprek dan dood loopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopla ga maar een date plannenen geef ons een update
Dit dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopla ga maar een date plannenen geef ons een update
Leuk volgende week alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha.. maar dan moet dat volgende week.. en daarna 3 weken op vakantie.. hoop niet dat het gesprek dan dood loopt.
jah.. das waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk volgende week alNee hoor , praat dan over een aap (in de dierentuin) ofzo op dat moment
Belangrijkste is dat je haar dan tenminste zal zien.
Ken de dame in kwestie niet, maar een hardcorefeest is niet bepaald neutraal te noemen. Dan moet je al into die muziek zijn. Als jij een chick ontmoet die net de deur van het conservatorium uitloopt zal ze wellicht niet echt van die muziek houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee oke ik snap je punt, maar in het algemeen zou ik een dierentuin gewoon als aller laatste van het laatste als date kiezen![]()
Liever een hardcore feest
Nou, zij is ook echt into hardcore, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ken de dame in kwestie niet, maar een hardcorefeest is niet bepaald neutraal te noemen. Dan moet je al into die muziek zijn. Als jij een chick ontmoet die net de deur van het conservatorium uitloopt zal ze wellicht niet echt van die muziek houden.
Daarnaast kan je er volgens mij wat minder ontspannen kletsen en afzonderen. Bij een dierentuin zit vaak ook nog een restaurantje/barretje, kan je nog even koffie drinken en kletsen over van alles.
Nog simpeler is afspreken in een stad en wat rondslenteren en terrasje pakken. Is vaak een veilig gevoel voor de dame (want veel mensen er om heen), het bied wat opties (winkelen, terras, bios als het klikt etc) en als het niet klikt ben je zo weer weg ook.
Je staat er niet alleen voor, it takes 2 to tango. Ze al ook wel het initiatief nemen tijdens het gesprek. In de dierentuin zal ze zich sowieso op haar gemak voelen omdat ze een dieren liefhebber is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
jah.. das waar.
moet ik het wel eerst het gesprek ff aanwakkeren
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nou, zij is ook echt into hardcore, dus dat zit wel goed
En koffie drinken aan een terras? Zij is nog niet eens 17 haha![]()
Maar bedankt iig!
Ze zijn bijna 18quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?
Ik zat aan dates voor 22+ te denken...
haha nou ik ga mn best doen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je staat er niet alleen voor, it takes 2 to tango. Ze al ook wel het initiatief nemen tijdens het gesprek. In de dierentuin zal ze zich sowieso op haar gemak voelen omdat ze een dieren liefhebber is.Dus gewoon die date plannen
ik ben nog geen 18quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?
Ik zat aan dates voor 22+ te denken...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha nou ik ga mn best doen..
heb net wat minder nieuws gehad dat mijn opa van 80 naar het ziekenhuis is gebracht door koorts en blijvend overgeven..![]()
ander keertje probeer ik het wel
+1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!
thx!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!
Thanksquote:
Even op je fobo gekeken,je hebt een knappe kop dus niet zo onzeker en hosselen die meid!quote:
te heet dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef kree het volgende:
Nog 26 graden buiten. En nu zit ik nog bij m'n ma in de tuin. Vraag me af hoe heet het in mijn huisje is.
Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nog een beetje ja, ramen en deuren open
Ik zou nu grof geld over hebben voor een aircoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier echt 10 minuten flinke wind (dichtslaande deuren door toch en naar buiten wapperende gordijnen) maar ging al snel weer liggen
Haha herkenbaar... Was vanavond even douchen... Totaal zinloos want zodra je de kraan dichtdraait staat t zweet weer op je rug...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou nu grof geld over hebben voor een airco
Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:25 schreef Crazy-M het volgende:
Alweer morge? Ik moet nog slapennet uit de stad
hoezo dacht je dat al?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al Ik ga zo beginnen met werken
ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leegquote:
Lekker. Ik hebquote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat klopt. Flesje water is nu ook bijna leeg
haha scheelt, jij moet wakker worden, ik nie. We hadden nog wel over b, vandaag weet ze het. Haar ouders kwamen miss voor haar verjaardag, anders komt b hierheenquote:
dankje, lekker zonder kleding nu. Tot later op de dagquote:
De ochtend is genieten ja, dat is lekker warm. Maar met 30 graden in de middag blijf ik toch echt lekker thuis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:35 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen alweer! Deur weer lekker open. Broodjes er bij. Even van de ochtend genieten.
Afwachten dus maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha scheelt, jij moet wakker worden, ik nie. We hadden nog wel over b, vandaag weet ze het. Haar ouders kwamen miss voor haar verjaardag, anders komt b hierheen
Wel goed insmeren!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Afwachten dus maar?
Gisteren uiteindelijk toch maar mijn bed opgezocht en nu ga ik dadelijk in mijn blote bast gif spuiten tegen het onkruid hier in de tuin.
Dat sowieso. Ik verbrand vrij snelquote:
Ik verbrand en dan vervel ik. Ook niet leukquote:
Ik ben wit, dan rood en dan weer wit. En dan begint alles weer opnieuwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik verbrand en dan vervel ik. Ook niet leuk
Zoals een bepaalde vlag maar dan andersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben wit, dan rood en dan weer wit. En dan begint alles weer opnieuw
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Even op je fobo gekeken,je hebt een knappe kop dus niet zo onzeker en hosselen die meid!
Het valt hier binnen nog mee, denk dat het zelfs koeler is als vannacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals een bepaalde vlag maar dan anders
Het is nog te warm om iets te doen. Tering, zelfs motorrijden is niks nu
Gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:34 schreef Basxt het volgende:
[..]dankje, onzeker ben ik ook niet zo zeer
Hello Mr Chocolaquote:
Wel een versierster dan, wist ze dat die vrouw lesbisch was dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:47 schreef complicate het volgende:
Even een update in verband met buurmeisje. Ze heeft gisteren nog met die vrouw afgesproken bij die vrouw thuis na eerste ontmoeting.Ze is daar nog.
![]()
Wat mij betreft, heb ik de hele avond, salsa met mijn vriendinnejtes in buitenlucht gedanst in Leuven
Blijkbaar wist ze direct na 1 blik te hebben gewisseld dat ze ook lesbisch was. Maar mijn buurmeisje is gewoon een playerkequote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
Wel een versierster dan, wist ze dat die vrouw lesbisch was dan?
Of is het gewoon van hoi ik ben buurmeisje ik val op vrouwen jij ook?
Stiekem ben ik een vermomde Viking. De baard heb ik al, nu de rest nogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals een bepaalde vlag maar dan anders
Het is nog te warm om iets te doen. Tering, zelfs motorrijden is niks nu
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijkbaar wist ze direct na 1 blik te hebben gewisseld dat ze ook lesbisch was. Maar mijn buurmeisje is gewoon een playerkeVolgende week heeft ze waarschijnlijk een ander.
Ze ging gewoon naar die vrouw aan de bar of zei
"het eten was zeer lekker, we hebben ervan genoten". Die andere vrouw zei
"dank u, we hebben nog een ander nieuwe restau in Zaventem, jullie zijn daar welkom"
toen zei mijn buurmeisje "Ja hoor, volgende week is prima" die andere vrouw lachte en toen gingen ze buiten.En ze is bij haar blijven slapen.
![]()
![]()
Stuurt ze me een berichtje met "ze was lekker maar verder niet mijn type voor een relatie"
Ze kan gewoon iedereen versieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef kree het volgende:
[..]Dam'n
Is een soort van trial by error ofzo.
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan buiten nog gebeurt is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze kan gewoon iedereen versieren.Het geeft haar een kick als ze een ander zo ver krijgt.
Je laat het zo makkelijk klinken zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijkbaar wist ze direct na 1 blik te hebben gewisseld dat ze ook lesbisch was. Maar mijn buurmeisje is gewoon een playerkeVolgende week heeft ze waarschijnlijk een ander.
Ze ging gewoon naar die vrouw aan de bar of zei:
"het eten was zeer lekker, we hebben ervan genoten". Die andere vrouw zei
"dank u, we hebben nog een ander nieuwe restau in Zaventem, jullie zijn daar welkom"
toen zei mijn buurmeisje "Ja hoor, volgende week is prima" die andere vrouw lachte en toen gingen ze buiten.En ze is bij haar blijven slapen.
![]()
![]()
Stuurt ze me een berichtje met "ze was lekker maar verder niet mijn type voor een relatie"
Jawel, ze is gewoon zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat er dan buiten nog gebeurt is.
Zo makkelijk kan het toch niet zijn?
Ja ok, maar er is mij ook wel eens gevraagd of het eten lekker was door een leuke serveerster.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, ze is gewoon zo.
Ze zegt me vaak, "ach je leeft maar 1 keer, en die vrouwen waarmee ik plezier heb, vinden het geweldig. Dus win-win."![]()
Ze denkt echt niet na, als ze een leuke vrouw ziet , ze stapt er gewoon op af en meestal is het zelfs die andere vrouw die dan haar probeert te versieren.
Tja vrouwen versieren elkaar blijkbaar makkelijker. Maar het kan ook gewoon aan mijn buurmeisje liggen.quote:
Je leeft inderdaad maar 1 keer, maar dat betekent niet dat iedereen die je wil versieren dat ook denkt. Ze zal dus vast iets 'extra's ' hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, ze is gewoon zo.
Ze zegt me vaak, "ach je leeft maar 1 keer, en die vrouwen waarmee ik plezier heb, vinden het geweldig. Dus win-win."![]()
Ze denkt echt niet na, als ze een leuke vrouw ziet , ze stapt er gewoon op af en meestal is het zelfs die andere vrouw die dan haar probeert te versieren.
Ik zag haar veel lachen en nummers uitwisselen terwijl ze naar me een knipoog deedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok, maar er is mij ook wel eens gevraagd of het eten lekker was door een leuke serveerster.
Maar dat kwam dan nog no way ergens in de buurt van versieren.
Vraag is aan d'r wat ze daar buiten heeft gedaan
Nee hoor, ze is wel sowieso heel knap, maar ze praat bovendien makkelijk. Ze gaat er vanuit dat ze die andere vrouwen plezier kan geven, dus blijft ze gewoon gas geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef yats het volgende:
[..]
Je leeft inderdaad maar 1 keer, maar dat betekent niet dat iedereen die je wil versieren dat ook denkt. Ze zal dus vast iets 'extra's ' hebben.
p.s. Veel vrouwen zijn bi-schierig, misschien helpt dat haar ook wel mee?
Ze twijfelt vooral niet aan zichzelf, dat is denk ik het belangrijkste. En ja, ik kop hem zelf wel in comp.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is wel sowieso heel knap, maar ze praat bovendien makkelijk. Ze gaat er vanuit dat ze die andere vrouwen plezier kan geven, dus blijft ze gewoon gas geven.
Dat eerste ja, sowieso. Hoezo dat laatste?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ze twijfelt vooral niet aan zichzelf, dat is denk ik het belangrijkste. En ja, ik kop hem zelf wel in comp.
Ik zie dat al helemaal voor me ook ff zo'n 'wink wink' over d'r schouderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zag haar veel lachen en nummers uitwisselen terwijl ze naar me een knipoog deed![]()
Playerke![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |