oke dan welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja ALS JE HAAR OOIT WIL ZIEN....ga je toch naar de dierentuin hoor.
Ik sta de hele week al een kwartiertje eerder op, dus morgen mag ik wel wat langer blijven liggenquote:
Hopla ga maar een date plannenquote:
Ik ma en diquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sta de hele week al een kwartiertje eerder op, dus morgen mag ik wel wat langer blijven liggen
haha.. maar dan moet dat volgende week.. en daarna 3 weken op vakantie.. hoop niet dat het gesprek dan dood loopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopla ga maar een date plannenen geef ons een update
Dit dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopla ga maar een date plannenen geef ons een update
Leuk volgende week alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:06 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha.. maar dan moet dat volgende week.. en daarna 3 weken op vakantie.. hoop niet dat het gesprek dan dood loopt.
jah.. das waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk volgende week alNee hoor , praat dan over een aap (in de dierentuin) ofzo op dat moment
Belangrijkste is dat je haar dan tenminste zal zien.
Ken de dame in kwestie niet, maar een hardcorefeest is niet bepaald neutraal te noemen. Dan moet je al into die muziek zijn. Als jij een chick ontmoet die net de deur van het conservatorium uitloopt zal ze wellicht niet echt van die muziek houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee oke ik snap je punt, maar in het algemeen zou ik een dierentuin gewoon als aller laatste van het laatste als date kiezen![]()
Liever een hardcore feest
Nou, zij is ook echt into hardcore, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ken de dame in kwestie niet, maar een hardcorefeest is niet bepaald neutraal te noemen. Dan moet je al into die muziek zijn. Als jij een chick ontmoet die net de deur van het conservatorium uitloopt zal ze wellicht niet echt van die muziek houden.
Daarnaast kan je er volgens mij wat minder ontspannen kletsen en afzonderen. Bij een dierentuin zit vaak ook nog een restaurantje/barretje, kan je nog even koffie drinken en kletsen over van alles.
Nog simpeler is afspreken in een stad en wat rondslenteren en terrasje pakken. Is vaak een veilig gevoel voor de dame (want veel mensen er om heen), het bied wat opties (winkelen, terras, bios als het klikt etc) en als het niet klikt ben je zo weer weg ook.
Je staat er niet alleen voor, it takes 2 to tango. Ze al ook wel het initiatief nemen tijdens het gesprek. In de dierentuin zal ze zich sowieso op haar gemak voelen omdat ze een dieren liefhebber is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
jah.. das waar.
moet ik het wel eerst het gesprek ff aanwakkeren
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nou, zij is ook echt into hardcore, dus dat zit wel goed
En koffie drinken aan een terras? Zij is nog niet eens 17 haha![]()
Maar bedankt iig!
Ze zijn bijna 18quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?
Ik zat aan dates voor 22+ te denken...
haha nou ik ga mn best doen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je staat er niet alleen voor, it takes 2 to tango. Ze al ook wel het initiatief nemen tijdens het gesprek. In de dierentuin zal ze zich sowieso op haar gemak voelen omdat ze een dieren liefhebber is.Dus gewoon die date plannen
ik ben nog geen 18quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh wacht ff... Hoe oud ben jij?
Ik zat aan dates voor 22+ te denken...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
haha nou ik ga mn best doen..
heb net wat minder nieuws gehad dat mijn opa van 80 naar het ziekenhuis is gebracht door koorts en blijvend overgeven..![]()
ander keertje probeer ik het wel
+1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!
thx!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lekker samen een date plannen!
En beterschap met je opa!
Thanksquote:
Even op je fobo gekeken,je hebt een knappe kop dus niet zo onzeker en hosselen die meid!quote:
te heet dusquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef kree het volgende:
Nog 26 graden buiten. En nu zit ik nog bij m'n ma in de tuin. Vraag me af hoe heet het in mijn huisje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |