Nouja, ze zijn er gewoon niet. Dat was de grap. Maar ze zeggen wel dat ze er zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo doodsbedreiging? Misschien is het daarom dat sommigen daar notes krijgen, dan? .
Zeefje is nat...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben echt raar bezig vandaag. Eerst bier over toetsenbord nu 0 5l water in bed omgekieperd nu ben ik nat
Oh nee je bent zat , straks ga je al uw geheimen vertellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben echt raar bezig vandaag. Eerst bier over toetsenbord nu 0 5l water in bed omgekieperd nu ben ik nat
wat moet ik in een dierentuinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoi, heb je zin om samen een keer wat leuks te gaan doen? Naar de dierentuin bijvoorbeeld?
Nee heb je,.Ja kun je krijgen!
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee je bent zat , straks ga je al uw geheimen vertellen.
Ik was elke dag gewend, dus zelfs als dat voor hen ook zo is en ze klagen over een maand kan het altijd erger. Maar je hebt gelijk, die nabestaanden van die crash hebben het pas echt zwaar nu, hoezeer ik mij nu ook klote voel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Reageer er dan gewoon niet op. Jij kan en mag niet voor een ander bepalen of dat lang is.
Net zoals mijn 'issue' dat voelt voor mij heel erg en ik voel me er echt heel heel klote over. Maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een nabestaande van die vliegtuigcrash van gisteren, dan valt het misschien allemaal wel mee. Maar voor mij voelt dat niet zo.
Ok, dat is inderdaad niet fijn. Maar nu is dat dus een stuk beter?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Over niets specifieks maar over alles. Ik durfde geen knoop door te hakken. Dat kon met werk te maken hebben, vrienden, liefde etc.
Ja, dat heb ik een tijdje terug ook gehad. Helaas onbeantwoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Basxt het volgende:
maar hebben jullie dat ook dat je echt niemand anders zou willen wensen of überhaubt in beeld kan krijgen. En de gedachte dat er niemand anders zo is zoals zij?
Vraag me af of ik dit wel moet doen onder mn main account
(Als je dit leest, vertel me het dan ff op whapp![]()
)
Geilquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Net goed! Is jouw bed ook eens natquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je houdt niet van dieren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat moet ik in een dierentuin
nee ik snap je, maar zoals al eerder uitgelegd, dat gaat moeilijk want feesten etc
Ja want ik dacht even dat het een Fokster wasquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
is dat zo grappig![]()
ja ik moet er maar eens voor gaan zorgen.
Maar ik weet uit ervaring dat een gesprek na een x aantal tijd gewoon dood loopt. dan is de gespreks stof op en ben je wel beetje uitgekeken op elkaar :/ wat ik niet wil natuurlijk, vandaar dat je gewoon moet daten.
Door de warmte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Ik moet slapen maar lukt niet
Houdt wel van dieren. maar een date in een dierentuin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je houdt niet van dieren?![]()
En een dag niet feesten is dan toch juist een goede afleiding.
hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want ik dacht even dat het een Fokster was![]()
Maar euh kom op,er moet een manier zijn om te daten. Er moet er gewoon 1 zijn!
Vind ik mooie voorbeelden, het grootste voorbeeld is dan ook dat jij wel durfde vallen maar vooral ook opstaan. En dat doet Yats niet. Hij blijft maar praten en praten over vallen maar niet opstaan. Veel woorden zonder actie. Blij trouwens om jouw kort verhaal te horen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens qua voorbeelden.... na mijn middelbare school ging ik direct werken, maar bekroop mij toch het gevoel dat dit niet genoeg was. Dus knoop doorgehakt en weer naar school gegaan (HBO).
Beste beslissing ooit.
Mede door de opleiding deel zelfvertrouwen getankt.
Gestopt met wedstrijdzwemmen op 13e jaar. Toen middelbare school geen hol gedaan aan sport (behalve buiten voetballen met vrienden dan).
Toen met 22 of zo knoop doorgehakt en weer gaan sporten. Zit nu pak em beet (net wanneer je meet) 11 tot 13 kilo extra aan zonder dit te doen door er vet aan te vreten.
Ook dit gaf weer een boost aan zelfvertrouwen.
Zijn misschien niet allemaal makkelijke wegen, maar ben in ieder geval blij dat ik die afslagen gepakt hebt.
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen, maar het is nu echt een sauna in mijn slaapkamer.quote:
Die dieren boeien toch geen f*ck? Nu vind ik ze persoonlijk wel tof, maar gaat er toch om dat je een excuus hebt om samen op pad te gaan? En met excuus bedoel je niet leugentje om bestwil natuurlijk. Dat je samen afspreekt en dat een dierentuin bezoeken dan een excuusplek is, dat zal zij ook wel weten. Je komt immers om elkaar te bekijken en ontmoeten, niet die koala op 3 takken hoog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:51 schreef Basxt het volgende:
[..]
Houdt wel van dieren. maar een date in een dierentuin?nee
Je bent verliefd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaja.. ik kan nog wel veel meer kwijt over deze meid, en ik denk dat ik dat wel bij jou kan maarja.. ik ga dat dus niet hier doen. Te openbaar
nah, mijzelf kennende. gaat dat echt niet leuk wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dieren boeien toch geen f*ck? Nu vind ik ze persoonlijk wel tof, maar gaat er toch om dat je een excuus hebt om samen op pad te gaan? En met excuus bedoel je niet leugentje om bestwil natuurlijk. Dat je samen afspreekt en dat een dierentuin bezoeken dan een excuusplek is, dat zal zij ook wel weten. Je komt immers om elkaar te bekijken en ontmoeten, niet die koala op 3 takken hoog.
hehequote:
Het is niet warm op mijn kamer. Heb soort airco.quote:
Comp, ik ben gisteren en eergisteren nog een paar keer flink op mijn bek gegaan. Ik probeer het dus echt wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind ik mooie voorbeelden, het grootste voorbeeld is dan ook dat jij wel durfde vallen maar vooral ook opstaan. En dat doet Yats niet. Hij blijft maar praten en praten over vallen maar niet opstaan. Veel woorden zonder actie. Blij trouwens om jouw kort verhaal te horen.
Ik ook maar Nog warmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is niet warm op mijn kamer. Heb soort airco.
Awel hè Yats, zeg dan ," ik heb het weer geprobeerd maar het is niet gelukt, morgen een ander dag, ik heb alle vertrouwen dat het wel ooit ga lukken als ik het blijf proberen"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Comp, ik ben gisteren en eergisteren nog een paar keer flink op mijn bek gegaan. Ik probeer het dus echt wel.
Het gezegde komt ergens vandaanquote:
Op een vrijdag zo vroeg slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |