Waar twijfelde je over? In mijn geval is t puur over mezelf en of ik 'leuk' ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets doen?
Ik was vroeger een giga-twijfelaar. Tot mijn pa mij aanleerde dat wat ik ook deed, ik in ieder geval iets zou doen. In het ergste geval zou het verkeerde beslissing zijn en zou ik er van leren. Maar niets doen zou ik sowieso niets mee opschieten.
Meestal is het puur omdat ik reageer op iemand die klaagt dat een maand lang is. Kom op zeg...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Dat kunnen wij niet voor je doen, ook comp niet. Ik snap dat het vermoeiend is, maar begin je er zelf ook niet elke keer over?
Comp, dat heb ik al lang gedaan. En zonder resultaat. De diagnose had ik zelf ook kunnen verzinnen (te weinig zelfvertrouwen).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Je blijft gewoon geen hulp zoeken terwijl jouw probleem verder gaat dan "geen vrouw in je leven" , het zit zo diep bij jou. Zoek hulp. Keer op keer in elke topic blijf je het herhalen, maar er zijn geen magische woorden of wat, jij gaat zelf iets moeten doen, en hulp zoeken zou al een begin zijn.
Ja en zoals ik je al 1000 keer heb gezegd en waarschijnlijk nog andere mensen ,zijn er geen wonderen dan vallen en opstaan! Als je niet durft vallen moet je ook niet blijven klagen over het opstaan. Kom op zeg...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
Comp, dat heb ik al lang gedaan. En zonder resultaat. De diagnose had ik zelf ook kunnen verzinnen (te weinig zelfvertrouwen).
Er zullen altijd mensen zijn die jou niet leuk vinden, thats life!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Waar twijfelde je over? In mijn geval is t puur over mezelf en of ik 'leuk' ben.
[..]
Meestal is het puur omdat ik reageer op iemand die klaagt dat een maand lang is. Kom op zeg...
[..]
Comp, dat heb ik al lang gedaan. En zonder resultaat. De diagnose had ik zelf ook kunnen verzinnen (te weinig zelfvertrouwen).
Reageer er dan gewoon niet op. Jij kan en mag niet voor een ander bepalen of dat lang is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal is het puur omdat ik reageer op iemand die klaagt dat een maand lang is. Kom op zeg...
Over niets specifieks maar over alles. Ik durfde geen knoop door te hakken. Dat kon met werk te maken hebben, vrienden, liefde etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Waar twijfelde je over? In mijn geval is t puur over mezelf en of ik 'leuk' ben.
Wrs komen er zulke reacties: Jullie weten héél goed wat jullie misdaan hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze in staat is in te zien dat ze zelf al maandenlang die hele SC loopt te verkankeren.
Zal wel niet.
Halloquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs komen er zulke reacties: Jullie weten héél goed wat jullie misdaan hebben.Als jullie dat niet snappen, zijn we uitgepraat. Misschien wordt het eens tijd een beetje zelfreflectie toe te passen. Wij beoordelen elke situatie zo neutraal mogelijk.
Precies. Je mag je alleen met jezelf vergelijken in de tijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je moet sowieso niet teveel vergelijken met anderen, dat zou namelijk betekenen dat je nooit eens extra lief mag zijn voor jezelf omdat het altijd erger kan...
Overigens qua voorbeelden.... na mijn middelbare school ging ik direct werken, maar bekroop mij toch het gevoel dat dit niet genoeg was. Dus knoop doorgehakt en weer naar school gegaan (HBO).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
?quote:
Het is ook een fokster?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Basxt het volgende:
maar hebben jullie dat ook dat je echt niemand anders zou willen wensen of überhaubt in beeld kan krijgen. En de gedachte dat er niemand anders zo is zoals zij?
Vraag me af of ik dit wel moet doen onder mn main account
(Als je dit leest, vertel me het dan ff op whapp![]()
)
De mods dachten trouwens ook dat ik je sarcastisch feliciteerde omdat je je studie had afgebroken, terwijl ik je feliciteerde met je verjaardag.quote:
geen idee, vandaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is ook een fokster?![]()
Ik heb die gedachte al sinds begin mei, dus ja er zijn meer mensen die zoiets hebben.
HAHAquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:39 schreef Basxt het volgende:
maar hebben jullie dat ook dat je echt niemand anders zou willen wensen of überhaubt in beeld kan krijgen. En de gedachte dat er niemand anders zo is zoals zij?
Vraag me af of ik dit wel moet doen onder mn main account
(Als je dit leest, vertel me het dan ff op whapp![]()
)
Ja, het gebruikelijke. Alles om het eigen falen maar niet te hoeven verantwoorden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs komen er zulke reacties: Jullie weten héél goed wat jullie misdaan hebben.Als jullie dat niet snappen, zijn we uitgepraat. Misschien wordt het eens tijd een beetje zelfreflectie toe te passen. Wij beoordelen elke situatie zo neutraal mogelijk.
Al kan af en toe relativeren ook geen kwaad. Alles draait om de balans.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies. Je mag je alleen met jezelf vergelijken in de tijd.maar niet met anderen.
JIJquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Al kan af en toe relativeren ook geen kwaad. Alles draait om de balans.
is dat zo grappigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef complicate het volgende:
[..]
HAHA![]()
Als je haar zo erg leuk vindt zal je toch voor een ontmoeting moeten zorgen hoor, kost wat kost, want liefde
Hoezo doodsbedreiging? Misschien is het daarom dat sommigen daar notes krijgen, dan? .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het gebruikelijke. Alles om het eigen falen maar niet te hoeven verantwoorden.
Waarschijnlijk nog her en der een doodsbedreiging verzinnen.
Ik ben echt raar bezig vandaag. Eerst bier over toetsenbord nu 0 5l water in bed omgekieperd nu ben ik natquote:
oh oh geheimen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef Faxie het volgende:
Ik doe niet anders dan relativeren... de meeste dingen kan je dan beter ook maar niet uitspreken
Hoi, heb je zin om samen een keer wat leuks te gaan doen? Naar de dierentuin bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
is dat zo grappig![]()
ja ik moet er maar eens voor gaan zorgen.
Maar ik weet uit ervaring dat een gesprek na een x aantal tijd gewoon dood loopt. dan is de gespreks stof op en ben je wel beetje uitgekeken op elkaar :/ wat ik niet wil natuurlijk, vandaar dat je gewoon moet daten.
Watquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
De mods dachten trouwens ook dat ik je sarcastisch feliciteerde omdat je je studie had afgebroken, terwijl ik je feliciteerde met je verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |