isis.... blackwater etcquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Bull shit, isis kan niet vliegtuigen op 10KM hoogte de lucht uit knallen. Die wapens en kennis hebben ze niet.
Moeten die ook niet eens slapen. (Maak niet uit wat voor tijd het daar is)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef superniger het volgende:
Ze noemen het aantal Nederlandse slachtoffers bij CNN.![]()
![]()
![]()
Nederland is weer belangrijk.
Onzin. ISIS heeft moderne wapens en voertuigen buitgemaakt in Syrië en Irak. Zowel Russisch als Amerikaans materiaal. Daarnaast is ISIS op dit moment het meest sterke en rijke terroristische groep.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Bull shit, isis kan niet vliegtuigen op 10KM hoogte de lucht uit knallen. Die wapens en kennis hebben ze niet.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Rutte moet eens opgepakt worden en voor het tribunaal komen te staan voor landverraad.
ISIS is slim genoeg om dat nog niet te doen. Als na deze actie van de seperatisten echter geen reactie komt dan is het voor terroristen clubjes wereldwijd natuurlijk fair game om vliegtuigen met Europeanen uit de lucht te knallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:01 schreef gijsman het volgende:
[..]
isis heeft genoeg wapens om dit te doen, ook als isis er niet was hadden ze allang dat luchtruim moeten sluiten.... dan maar omvliegen
Eigenlijk is het simpel ofwel hebben de Russen of Pro-Russen het verkeerde vliegtuig neergehaald ofwel heeft het Westen of een Pro-Westerse fractie héél bewust dit vliegtuig neergehaald om iets 'in beweging' te zetten ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het verkeerde vliegtuig neergehaald is waarschijnlijker.
Franse premier zei dat er ook Fransen aan boord warenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan klopt deze lijst niet...
Slachtoffers
47 ongeidentificeerd
154 Nederlanders
27 Australiers
23 Malaysie
11 indonesie
6 UK
4 Duitsland
4 Belgie
3 Filipijnen
1 Canadees
Ze zijn wel verdacht snel ermee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja, of Oekrainers die gewoon echt hun medeleven willen tonen, of een combinatie van de 2.
Gelukkig is hier Piet_Piraat met de antwoorden die niemand anders heeft.
Ik begreep idd dat de noflyzone tot 31000 ft ging, deze vloog op een "veilige" 33000...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, militaire vliegtuigen lijken over het algemeen niet eens op passagiersvliegtuigen. Bovendien vliegen milltaire vliegtuigen over het algemeen veel lager dan commerciële vluchten.
Het is inderdaad een drukke vliegroute voor commerciële airliners. Dagelijks komen daar tientallen vluchten over.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar het is een drukke route, alleen vandaag al vlogen daar 50 vliegtuigen over zeiden luchtexperts op CNN, ja, CNN, dus de betrpuwbaarheid weet ik niet natuurlijk...
People on board by country[16][17][18]quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Franse premier zei dat er ook Fransen aan boord waren![]()
Niemand dat gezien vandaag?
Was een Franse minister die het over Franse slachtoffers had.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
BRON?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Onzin. ISIS heeft moderne wapens en voertuigen buitgemaakt in Syrië en Irak. Zowel Russisch als Amerikaans materiaal. Daarnaast is ISIS op dit moment het meest sterke en rijke terroristische groep.
bestudeer eerst maar eens hoe het in de rest van de wereld gaat.quote:
+15 bemanningsleden en 3 baby'squote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan klopt deze lijst niet...
Slachtoffers
47 ongeidentificeerd
154 Nederlanders
27 Australiers
23 Malaysie
11 indonesie
6 UK
4 Duitsland
4 Belgie
3 Filipijnen
1 Canadees
Volgens mij wilt niemand een oorlog met Rusland oid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
Al die mensen die totalitaire oorlog willen, jullie zijn ziek in jullie hoofd.
296 onschuldige mensen dood en dan moet er meer bloed vloeien terwijl de verantwoordelijk waarschijnlijk vrijuit gaan.
Ik lees op Wikipedia iets over mannen in witte pakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me de Bijlmerramp 22 jaar na dato nog herinneren dus dit zal ook wel lukken.
Die lijst lijkt een mix van informatie te gebruiken. Ik vertrouw alleen de lijst van de persconferentie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:04 schreef Messina het volgende:
[..]
People on board by country[16][17][18]
Nationality Number
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
France 4
Germany 4
Indonesia 12[b]
Malaysia 45[c]
Netherlands 154
Philippines 3
United Kingdom 9
United States 23
Unknown 23
Total 298
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17
Bemanningsleden en baby's hebben geen nationaliteit?quote:
Oh vaag had zoiets gezien bij de NOS vandaag, bij de reacties van buitenlandse leiders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:04 schreef Messina het volgende:
[..]
People on board by country[16][17][18]
Nationality Number
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
France 4
Germany 4
Indonesia 12[b]
Malaysia 45[c]
Netherlands 154
Philippines 3
United Kingdom 9
United States 23
Unknown 23
Total 298
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Was een Franse minister die het over Franse slachtoffers had.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Bemanningsleden en baby's hebben geen nationaliteit?
Dat schijnt ja!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik lees op Wikipedia iets over mannen in witte pakken?
Dat zijn ook slachtoffers en zijn al meegenomen in die cijfers (alle bemaningsleden waren Maleisiërs).quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
296 onschuldige mensen dood en dan moet er meer bloed vloeien terwijl de verantwoordelijk waarschijnlijk vrijuit gaan.
Mogelijk was die informatie niet (op tijd) doorgekomen voor de persco.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh vaag had zoiets gezien bij de NOS vandaag, bij de reacties van buitenlandse leiders.
Misschien was hij slecht ingelicht dan.
Nee, ik bedoel het als echt per ongeluk, vanzelf. Zoals je bv een pistool laat vallen en het schot gaat af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de daders wel degelijk precies konden zien om welk vliegtuig het ging?
Die krijg je vanzelf als je in een grensconflict met Russische separatisten gaat lopen schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij wilt niemand een oorlog met Rusland oid.
doe eens niet zo boos, aangebrande anus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, nou en. Je denkt dat die paspoorten zo uit elkaar liggen of zo. Fuckin irritant die opmerkingen over die paspoorten dat ze nog zo mooi zijn. Wat wil je zeggen ermee? Dat ze schoongemaakt zijn? Ingevlogen vanuit NL en daar neergelegd..manmanman
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad alle besef kwijt, oorlog is vreselijk en lost niets opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk is het simpel ofwel hebben de Russen of Pro-Russen het verkeerde vliegtuig neergehaald ofwel heeft het Westen of een Pro-Westerse fractie héél bewust dit vliegtuig neergehaald om iets 'in beweging' te zetten ...
Ze zijn schoon, maar zo'n plastic cover is eenvoudig schoong geveegd. Nou moet je ook bedenken dat er 300 paspoorten aanwezig waren en je hier slechts een, in verhouding, kleine hoeveelheid paspoorten ziet. Daarnaast worden op sommige vluchten paspoorten in kluizen bewaard, zitten ze in handbagage, zakken en jassen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe rustig man, dat beweer ik helemaal niet. Het is gewoon opmerkelijk.
meer dat het getal dan klopt en ja helaas zijn die ook dood, en nee geen idee welke nationaliteit de crew allemaal had.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Want dat zijn geen omgekomen slachtoffers?
er waren fransen aan boordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines-vlucht_17
http://m.ibtimes.co.uk/mo(...)terror-force-1452190quote:
Ik schaar Belgen onder Frankrijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines-vlucht_17
Is Oekraïns grondgebied, als daar russen zijn, is het pech voor ze.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf als je in een grensconflict met Russische separatisten gaat lopen schieten.
Er zat een amateur achter de knoppen en raket ging hoger dan ie dacht?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een drukke vliegroute voor commerciële airliners. Dagelijks komen daar tientallen vluchten over.
Dat zouden degenen die de raket hebben afgevuurd ook moeten weten.
De enige fatsoenlijke die ze hebben daarquote:
Want het is geen mogelijkheid dat de Russen of Pro-Russen dit vliegtuig bewust hebben neergehaald?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk is het simpel ofwel hebben de Russen of Pro-Russen het verkeerde vliegtuig neergehaald ofwel heeft het Westen of een Pro-Westerse fractie héél bewust dit vliegtuig neergehaald om iets 'in beweging' te zetten ...
Niets doen en wachten tot de volgende uit de lucht wordt geknalt en een vrijbrief geven aan debiele moslim terroristen elders om hetzelfde te doen is ook geen optie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf als je in een grensconflict met Russische separatisten gaat lopen schieten.
Geen woord over 154 nederlandse doden...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:52 schreef Nintex het volgende:
Hoe de Engelse pers er over denkt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geld, wapens, chemische wapens, humvee's maar nergen lees ik iets over langeafstandsrakketen voor luchtdoelen, daarnaast moet je een aardige training hebben om het te bedienen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://m.ibtimes.co.uk/mo(...)terror-force-1452190
http://rt.com/op-edge/173172-isis-iraq-chemical-weapon/
http://www.telegraph.co.u(...)complex-in-Iraq.html
http://news.antiwar.com/2(...)-base-ne-of-baghdad/
http://www.vocativ.com/wo(...)ze-u-s-weapons-iraq/
Wel net bij CNN.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen woord over 154 nederlandse doden...
ISIS bestaat deels uit ex-militairen. Bullshit dat ze die kennis niet hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:02 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Maar,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef LompeWorst het volgende:
Ten oorlog gaan hierom is fout.
Vrij-uit laten gaan is ook fout.
Is ook niet echt nieuwswaardig voor hen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een beschimmelde worst geven, dan laat je het lot beslissenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar,
Wat is dan de oplossing,
Volgens jou?
Wat moet er dan gebeuren? Ik wil ook absoluut geen oorlog maar symboolpolitiek is ook zo irritant, Poetin kan morgen over de Nederlandse vlag heen pissen en zeggen "wat dan?" en er kan nog niets gebeuren tegen de Russen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Inderdaad alle besef kwijt, oorlog is vreselijk en lost niets op
Wel vanwege het enorme aantal, zeker in verhouding met het aandeel passagiers uit andere landen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is ook niet echt nieuwswaardig voor hen.
Gericht voertuigen enz bombarderen van de rebellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar,
Wat is dan de oplossing,
Volgens jou?
Vind je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef Cara het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke die ze hebben daar
dat klopt niet met het aantal inzittendenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Nober het volgende:
Jaaaaa, vier Fransen, croissants for everybody!!
[ afbeelding ]
Er zat toch 295 man in dat vliegtuigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
.....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Je typt experts maar je bedoelde aluhoedjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef LompeWorst het volgende:
Volgens een aantal experts is het Amerika geweest.
Dit om hen een reden te geven om in te grijpen
Zo zien wij het uiteraard, als Nederlanders. Buitenlandse media laten die detail zo te zien achterwegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel vanwege het enorme aantal, zeker in verhouding met het aandeel passagiers uit andere landen.
23 yanks, dat wordt weer een film over een paar jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was inmiddels volgens mij bijgesteld naar 298.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat klopt niet met het aantal inzittenden
Terrorisme-experts zijn sowieso aluhoedjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je typt experts maar je bedoelde aluhoedjes
Er was al lang rede voor ingrijpen als ze hadden willen ingrijpen
3 baby's dus het klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat klopt niet met het aantal inzittenden
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
.....
Ik zou graag zeggen dat dit de meest idiote post is die ik vandaag heb gezien maar dat is gewoon niet waar. Ik heb nog veel gekkere posts gezien..
Dat zijn er 298 te veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat was inmiddels volgens mij bijgesteld naar 298.
link?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Panzermaus het volgende:
Een hologram kan nooit zoveel schade aanrichten.
Een ongeregeld zootje met zulk wapentuig schieten op elk vliegtuig wat ze kunnen raken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want het is geen mogelijkheid dat de Russen of Pro-Russen dit vliegtuig bewust hebben neergehaald?
Of gewoon die gasten eerst hun oorlogje uit laten vechten en je lesje leren van deze fout.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Niets doen en wachten tot de volgende uit de lucht wordt geknalt en een vrijbrief geven aan debiele moslim terroristen elders om hetzelfde te doen is ook geen optie.
Een gerichte operatie, zoals in de Balkan is goed mogelijk in deze situatie. Ik denk Putin vrij snel zijn handen wil wassen in onschuld en de banden met de seperatisten op een laag pitje zet. Op de Krim was er geen schot gelost, maar ze liggen al flink onder vuur door gijzelaars en deze aanslag maakt de situatie helemaal onhoudbaar.
Een tijdje geleden kon ik op de voorpagina van de Amerikaanse CNN-website geen woord vinden over Oekraine, Poetin en Rusland, maar wel over Justin Bieber als hoofdartikel, die was opgepakt voor drugsbezit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je?
Ik kijk nooit TV en vandaag en gisteren alleen VSAmerikaanse TV. Echt, bij hen vergeleken begint RTL Boulevard bijna goed te worden. Bijna.
Tellen die dan niet mee als inzittenden? (ik heb daar geen idee van)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef Nober het volgende:
[..]
3 baby's dus het klopt.
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Daar maken ze elke dag zo'n post.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
4chan doet wel een beetje eng de laatste tijd
[ afbeelding ]
Ja ze hebben het opeens ontdekt dat het 100 jaar geleden ook te doen was, met alle gevolgen van dien. Iedere krant, heeft er nu wekelijks wel íets over.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Grappig hoe de Mail gewoon bovenaan hun krant van 100 jaar terug zet ...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
4chan doet wel een beetje eng de laatste tijd
[ afbeelding ]
En dit verbaast je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is een vliegtuig uit de lucht geschoten. 298 doden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey,
Ben aan het werk dus heb geen tijd om het nieuws te volgen, maar kan iemand mij updaten? 25 topics is te veel om door te lezen.
Wat weten we tot zo ver?
Thanks in advance.
ja, en het is algemeen bekend dat allah akbarschreeuwers de kennis hebben om met computergestuurde SAM's om te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Onzin. ISIS heeft moderne wapens en voertuigen buitgemaakt in Syrië en Irak. Zowel Russisch als Amerikaans materiaal. Daarnaast is ISIS op dit moment het meest sterke en rijke terroristische groep.
Ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is ook niet echt nieuwswaardig voor hen.
Lees dan dit even door ookal zal er wel wat onjuiste info staan. Is beter dan hier te vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey,
Ben aan het werk dus heb geen tijd om het nieuws te volgen, maar kan iemand mij updaten? 25 topics is te veel om door te lezen.
Wat weten we tot zo ver?
Thanks in advance.
When in doubtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Niets doen en wachten tot de volgende uit de lucht wordt geknalt en een vrijbrief geven aan debiele moslim terroristen elders om hetzelfde te doen is ook geen optie.
Een gerichte operatie, zoals in de Balkan is goed mogelijk in deze situatie. Ik denk Putin vrij snel zijn handen wil wassen in onschuld en de banden met de seperatisten op een laag pitje zet. Op de Krim was er geen schot gelost, maar ze liggen al flink onder vuur door gijzelaars en deze aanslag maakt de situatie helemaal onhoudbaar.
Een vliegtuig is neergestort.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey,
Wat weten we tot zo ver?
Thanks in advance.
beetje creepyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |