Dat was inmiddels volgens mij bijgesteld naar 298.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat klopt niet met het aantal inzittenden
Terrorisme-experts zijn sowieso aluhoedjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je typt experts maar je bedoelde aluhoedjes
Er was al lang rede voor ingrijpen als ze hadden willen ingrijpen
3 baby's dus het klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat klopt niet met het aantal inzittenden
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
.....
Ik zou graag zeggen dat dit de meest idiote post is die ik vandaag heb gezien maar dat is gewoon niet waar. Ik heb nog veel gekkere posts gezien..
Dat zijn er 298 te veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat was inmiddels volgens mij bijgesteld naar 298.
link?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Panzermaus het volgende:
Een hologram kan nooit zoveel schade aanrichten.
Een ongeregeld zootje met zulk wapentuig schieten op elk vliegtuig wat ze kunnen raken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want het is geen mogelijkheid dat de Russen of Pro-Russen dit vliegtuig bewust hebben neergehaald?
Of gewoon die gasten eerst hun oorlogje uit laten vechten en je lesje leren van deze fout.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Niets doen en wachten tot de volgende uit de lucht wordt geknalt en een vrijbrief geven aan debiele moslim terroristen elders om hetzelfde te doen is ook geen optie.
Een gerichte operatie, zoals in de Balkan is goed mogelijk in deze situatie. Ik denk Putin vrij snel zijn handen wil wassen in onschuld en de banden met de seperatisten op een laag pitje zet. Op de Krim was er geen schot gelost, maar ze liggen al flink onder vuur door gijzelaars en deze aanslag maakt de situatie helemaal onhoudbaar.
Een tijdje geleden kon ik op de voorpagina van de Amerikaanse CNN-website geen woord vinden over Oekraine, Poetin en Rusland, maar wel over Justin Bieber als hoofdartikel, die was opgepakt voor drugsbezit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je?
Ik kijk nooit TV en vandaag en gisteren alleen VSAmerikaanse TV. Echt, bij hen vergeleken begint RTL Boulevard bijna goed te worden. Bijna.
Tellen die dan niet mee als inzittenden? (ik heb daar geen idee van)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef Nober het volgende:
[..]
3 baby's dus het klopt.
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Daar maken ze elke dag zo'n post.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
4chan doet wel een beetje eng de laatste tijd
[ afbeelding ]
Ja ze hebben het opeens ontdekt dat het 100 jaar geleden ook te doen was, met alle gevolgen van dien. Iedere krant, heeft er nu wekelijks wel íets over.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Grappig hoe de Mail gewoon bovenaan hun krant van 100 jaar terug zet ...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
4chan doet wel een beetje eng de laatste tijd
[ afbeelding ]
En dit verbaast je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen woord over 154 nederlandse doden...
Er is een vliegtuig uit de lucht geschoten. 298 doden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey,
Ben aan het werk dus heb geen tijd om het nieuws te volgen, maar kan iemand mij updaten? 25 topics is te veel om door te lezen.
Wat weten we tot zo ver?
Thanks in advance.
ja, en het is algemeen bekend dat allah akbarschreeuwers de kennis hebben om met computergestuurde SAM's om te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Onzin. ISIS heeft moderne wapens en voertuigen buitgemaakt in Syrië en Irak. Zowel Russisch als Amerikaans materiaal. Daarnaast is ISIS op dit moment het meest sterke en rijke terroristische groep.
Ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is ook niet echt nieuwswaardig voor hen.
Lees dan dit even door ookal zal er wel wat onjuiste info staan. Is beter dan hier te vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey,
Ben aan het werk dus heb geen tijd om het nieuws te volgen, maar kan iemand mij updaten? 25 topics is te veel om door te lezen.
Wat weten we tot zo ver?
Thanks in advance.
When in doubtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Niets doen en wachten tot de volgende uit de lucht wordt geknalt en een vrijbrief geven aan debiele moslim terroristen elders om hetzelfde te doen is ook geen optie.
Een gerichte operatie, zoals in de Balkan is goed mogelijk in deze situatie. Ik denk Putin vrij snel zijn handen wil wassen in onschuld en de banden met de seperatisten op een laag pitje zet. Op de Krim was er geen schot gelost, maar ze liggen al flink onder vuur door gijzelaars en deze aanslag maakt de situatie helemaal onhoudbaar.
Een vliegtuig is neergestort.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey,
Wat weten we tot zo ver?
Thanks in advance.
beetje creepyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |