Vooral de acties er na getuigen van geen enkel respect. Tweets over de wapens verwijderen, snel het apparaat wegrijden naar de Russische grens (als dat waar is) en Putin en zijn kliek die medeleven 'tonen' Oekraine de schuld geven, maar tegelijkertijd hoofdverantwoordelijke zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:53 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie het vooral als een oorlogsverklaring tegen Nederland en alle andere nationaliteiten aan boord. Terrorisme, het doodschieten van volkomen onschuldigen.
De black box is naar verluid naar Moskou, dat gezegd genoeg lijkt me. Plunderingen zijn ook al gemeld.quote:of schermen die maffe separatisten die zich dat gebied kennelijk hebben toe geëigend dat af?
Godverdomme..begin jij nu ook al over die paspoorten. Die dingen blijven gewoon heel als ze niet in het vuur liggen of in tassen op de grond terecht komen. Wtf is daar nou zo moeilijk aan manquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe die paspoorten er nog zo brandzuiver uit kunnen zien na zo'n crash. Als je ook al die verkoolde lichamen al zag.
Reactie van Merkel gezien? Die begon al over 1998 in De Balkan dus zou mij niks verbazen dat de Navo idd gaat ingrijpen mijn zege hebben ze.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarom klaar met het gepraat. Ingrijpen in oost-oekraine..NL kan echt wel de NAVO achter zich scharen.
Hangt ervan af, maar het lijkt mij dat als ze niks gedaan hebben dat ze Nederlandse onderzoekers toe zullen laten, als ze van mening zijn dat de objectiviteit in het geding komt kunnen ze nog altijd een NLD/RUS delegatie van onderzoekers opstellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef Elan het volgende:
Vraagje: Mogen Nederlandse onderzoekers nu gewoon op de rampplek onderzoek doen as we speak (zoals gebruikelijk is, denk aan Tripoli of verder terug Tenerife) of schermen die maffe separatisten die zich dat gebied kennelijk hebben toe geëigend dat af?
We zagen een enorme vuurbal bij het neerkomen van het vliegtuig, mimang.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Godverdomme..begin jij nu ook al over die paspoorten. Die dingen blijven gewoon heel als ze niet in het vuur liggen of in tassen op de grond terecht komen. Wtf is daar nou zo moeilijk aan man
Dat is de vraag, ik denk dat ze eerst wat bewijsmateriaal moeten verwijderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef Elan het volgende:
Vraagje: Mogen Nederlandse onderzoekers nu gewoon op de rampplek onderzoek doen as we speak (zoals gebruikelijk is, denk aan Tripoli of verder terug Tenerife) of schermen die maffe separatisten die zich dat gebied kennelijk hebben toe geëigend dat af?
De president van Oekraine probeert een corridor te regelen naar de crash site. Seperatisten vegen ondertussen hun straatje schoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hangt ervan af, maar het lijkt mij dat als ze niks gedaan hebben dat ze Nederlandse onderzoekers toe zullen laten, als ze van mening zijn dat de objectiviteit in het geding komt kunnen ze nog altijd een NLD/RUS delegatie van onderzoekers opstellen.
Wat zijt gij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee deze TS wil alleen de OP hebben. maar doet er geen flikker aan
Godverdomme, straks zo'n schrale autokraker die met het paspoort van Cor de grens weer overkruipt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paspoorten zijn daar erg populair.
Isis heeft geen BUK-M1's van de russen gekregenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef gijsman het volgende:
http://www.flightradar24.com/34.39,43.87/7
In irak kan hetzelfde gebeuren
Ja en? Lang niet alle lichamen zijn volledig verbrand of verkoold hé? Dus dat zegt niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We zagen een enorme vuurbal bij het neerkomen van het vliegtuig, mimang.
En het neerhalen van de MH17 is niet "per ongeluk" gebeurd, dat bestaat gewoon niet, met alle toeters en bellen die er bij komen kijken.quote:
Oh ja inderdaad. Een flinke verwijzing dat het genoeg is. Ik hoop het zo.. NL moet daar trouwens gewoon het voortouw in nemen binnen enkele dagen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Reactie van Merkel gezien? Die begon al over 1998 in De Balkan dus zou mij niks verbazen dat de Navo idd gaat ingrijpen mijn zege hebben ze.
Propaganda.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
Oekraïners betuigen medeleven aan slachtoffers vlucht MH17 bij de Nederlandse Ambassade in Kiev.
want?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef gijsman het volgende:
http://www.flightradar24.com/34.39,43.87/7
In irak kan hetzelfde gebeuren
Ik kan me de Bijlmerramp 22 jaar na dato nog herinneren dus dit zal ook wel lukken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat we dit weer vergeten zijn?
Niet alles inderdaad, het een fikte kennelijk beter dan het ander.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en? Lang niet alle lichamen zijn volledig verbrand of verkoold hé? Dus dat zegt niets.
Ja zo? Er kan eerder al spul uit het vliegtuig gevallen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We zagen een enorme vuurbal bij het neerkomen van het vliegtuig, mimang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |