Feiten:quote:Boven Oekraοne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort. Dat gebeurde dicht bij de Russische grens is. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk zijn neergestort.
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Volgens het ANP is de Boeing 777 in Amsterdam opgestegen. Het was van Schiphol vertrokken met als bestemming Kuala Lumpur. Het zou 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord hebben gehad.
Een adviseur van de Oekraοense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen.
http://nos.nl/artikel/676(...)uig-neergestort.html
Wat is dat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Beginnen geruchten te komen over inflight breakup, dat lijkt me gezien deze foto niet uitgesloten.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef MakkieR het volgende:
Kan de NOS geen eigen conclusies trekken?
twitter:NUnl twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:23:16Update: Woordvoerder van ANWB-reizen laat aan NU.nl weten dat er ook 15 of 16 mensen van Fox Vakanties en SMP in het toestel zaten. reageer retweet
Oud ijzer handelaren zijn er ook als de kippen bij....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende: [ afbeelding ] https://pbs.twimg.com/media/Bswi9vOCYAAJS3l.jpg:large
Dat ding viel al uit elkaar voordat die de grond raakte dus.quote:
Stuk van het gangpad en stoelbevestigingenquote:
iddquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
Naar om te lezen die comments op de facebook van 1 van de inzittende
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat ding viel al uit elkaar voordat die de grond raakte dus.
Raket lijkt steeds waarschijnlijker.
Vliegtuig dat in de lucht uit elkaar valt. Brokstukken en passagiers lijken over een groot gebied verspreid te zijn.quote:
Definieer oorlogsgebied.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef MakkieR het volgende:
Hoe vaak is het eigenlijk voor gekomen dat een burgerpassagiers vliegtuig is neergehaald in oorlogsgebied?
nee dat lijkt me nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk ff een pre-emptive nucleaire aanval op Moskou doen?
ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan fake thumbnails op youtube.
Het blijft niet leuk he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Ze zitten in Novorossia, dit gaat nooit goed onderzocht kunnen worden daar in rebellenland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef happinessfordogs het volgende:
Waarom lopen die mensen allemaal het vliegtuig te betasten en wachten ze niet gewoon het onderzoeksteam af?
Echt hιquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan fake thumbnails op youtube.
Malasysia Airceptionquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Lees het hele topic topic en post geen foto's van een beeldscherm beeldscherm.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Die graaft even zijn eigen graf... euh... laat even zijn eigen bankrekening blokkeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Igor 'Strelkov' Girkin de separatisten leider die claimt een transport vliegtuig uit de lucht gehaald te hebben.
Igor komt binnenkort dus naar Den Haag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Igor 'Strelkov' Girkin de separatisten leider die claimt een transport vliegtuig uit de lucht gehaald te hebben.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Awsom het volgende:
Damn, familie van me had in dat vliegtuig kunnen zitten.
Gelukkig heeft ie dit weekend geboekt ipv vandaag
Bereid je maar voor op veel meer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:NUnl twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:23:16Update: Woordvoerder van ANWB-reizen laat aan NU.nl weten dat er ook 15 of 16 mensen van Fox Vakanties en SMP in het toestel zaten. reageer retweet
-quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kan mooi antwoorden daarop ja
Moet die trots op zijn. Al die onschuldige mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet hij echt niet. Hij gaat geen Russen wipen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Loekie1 het volgende:
Denk maar niet dat Rusland op dit soort 'incidenten' zit te wachten. Ik verwacht dat Poetin op dit moment bezig is met aanvalsplannen op deze gasten.
quote:17.07.14 18:34 Passenger Boeing 777 Down by Terrorists. Its Route Ran near Ukrainian IL-76 - Source
Information about the crash of Boeing 777 of Malaysia Airlines near Torez at Hrabovo village was confirmed by the source in the Defense Ministry of Ukraine.
This is stated by Censor.NET editor-in-chief Yurii Butusov on his Facebook page.
"A source in the South operational command told Censor.NET "that the fire at the airliner was opened from the area occupied by the terrorists and Russian mercenaries - there are no Ukrainian air defense forces or Ukrainian troops there."
According to the source the route of the Malaysian plane ran close to Ukrainian military transport IL-76, which was transporting relief goods to the blocked Ukrainian troops. A source in the Defense Ministry believes that the Russian defense gave an order on shooting down the Ukrainian aircraft but due to an error the missile hit a civilian airplane. Source: http://en.censor.net.ua/n294232
Oekraοne dat kent echt geen orde, een grote bende, vooral in het oosten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef happinessfordogs het volgende:
Waarom lopen die mensen allemaal het vliegtuig te betasten en wachten ze niet gewoon het onderzoeksteam af?
Wedden van wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat doet hij echt niet. Hij gaat geen Russen wipen.
Die doet niet veel meer denk ikquote:
Zit wel een prima "Even Apeldoorn bellen" reclame in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef Roceco het volgende:
Ik houdt het op 'foutje bedankt' van de separatisten, maar we zullen zien.
op zijn hoogst vraagt die zijn AA spul terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Loekie1 het volgende:
Denk maar niet dat Rusland op dit soort 'incidenten' zit te wachten. Ik verwacht dat Poetin op dit moment bezig is met aanvalsplannen op deze gasten.
Bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Reuters: Lichamen gevonden in 15 km omtrek crash site. Minstens 100 overschotten aangetroffen.
nee hoor.. cargo bayquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Stuk van het gangpad en stoelbevestigingen
Ook vanuit Europa? Ik kan het me namelijk niet herinneren een soort gelijk situatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Definieer oorlogsgebied.
Maar is al een aantal keer voorgekomen.
Ja, leuk. Het is geen ONZ hier.quote:
2 vliegtuigen down in een vrij korte tijd, daar gaan niet veel mensen meer mee vliegenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hier kan MA niets aan doen. Die kunnen gewoon verder hoor.
Veel te veel imagoschade.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hier kan MA niets aan doen. Die kunnen gewoon verder hoor.
En de piloten zijn 100% verantwoordelijk voor het binnenvliegen van het Russische luchtruim tijdens de koude oorlog. Als je ondanks waarschuwingsschoten niets laat merken, niet van richting verandert, en opnieuw het Russische luchtruim binnenvliegt, kan het ook niet anders aflopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb wel eens een docu gezien over dat incident, maar volgens mij waren de Russen behoorlijk gretig om de trekker over te halen.. de piloten maakten misschien een fout, maar de Russen zijn 100% verantwoordelijk
Dan lijkt het haast op een explosie in de lucht. Anders kunnen de lichamen (en brokstukken waarschijnlijk) nooit over zo'n groot gebied verspreid zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Reuters: Lichamen gevonden in 15 km omtrek crash site. Minstens 100 overschotten aangetroffen.
Oekraοne heeft ook zeer geavanceerde anti-air systemen, eigenlijk het enige sterke deel van hun leger.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Infection het volgende:
Als het vliegtuig neergehaald is door een raket of iets dergelijks moet het bijna wel van Russische afkomst zijn.
Bomquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vliegtuig dat in de lucht uit elkaar valt. Brokstukken en passagiers lijken over een groot gebied verspreid te zijn.
Mocht dat waar zijn, dan is het dus ook zeker een raket.
Echt triest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef opreis het volgende:
Best naar om op die gap zn Facebook mee te lezen hoe iedereen in paniek is om hoe het met hun vriend/geliefde/familie is
Het zijn terroristen zonder duidelijk leiderschap. Ze kunnen ook gewoon geen fuck geven. Kans dat ze gepakt gaan worden is miniem. Die vluchten de grens over en worden nooit meer gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraag voor de militair onderlegde users: CNN-dude zegt dat het praktisch onmogelijk is om niet door te hebben dat dit een passagiersvliegtuig is, in hoeverre is dat waar? Het is een veelgebruikte aircorridor, en passagiersvliegtuigen zijn goed gemarkt, lijkt me, toch?
Een stel "seperatisten" weet dat natuurlijk allemaal niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraag voor de militair onderlegde users: CNN-dude zegt dat het praktisch onmogelijk is om niet door te hebben dat dit een passagiersvliegtuig is, in hoeverre is dat waar? Het is een veelgebruikte aircorridor, en passagiersvliegtuigen zijn goed gemarkt, lijkt me, toch?
SMP of SNP?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken
Die ziet binnenkort een drone overvliegenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Geen foto's van lijken
Die reacties onder die foto ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef sneakydesert het volgende:
De jongen van die foto die op facebook heeft gezet "Mocht hij verdwijnen, zo ziet hij dr uit" zat in het betreffende vliegtuig.
Welkom in 2014quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef Asmodeus. het volgende:
Luguber al die foto's en social media plaatjes zo kort na het ongeluk.
Kan ook in de lucht in stukken gebroken zijn door een technisch mankement.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan lijkt het haast op een explosie in de lucht. Anders kunnen de lichamen (en brokstukken waarschijnlijk) nooit over zo'n groot gebied verspreid zijn.
En ze brullen nu ook maar een eind in de ruimte, opeens hebben ze zogenaamd niet de middelen hiervoor, de ander zegt weer dat ze het wel kunnen. Lekkere organisatiequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een stel "seperatisten" weet dat natuurlijk allemaal niet.
Die beperken zich tot de standaard bronnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef Maver24 het volgende:
NOS geeft geen nieuwe informatie over wat hier allemaal te lezen is. Mogen ze dat niet of durven ze dat niet ?
Nou, wat grappig!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zit wel een prima "Even Apeldoorn bellen" reclame in.
Wat voor technisch mankenement denk je aan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook in de lucht in stukken gebroken zijn door een technisch mankement.
Ik zie vooral plattelandsmensen bij die brokstukken, geen enkele authoriteit (politie, ambulance etc).quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef penny-wise het volgende:
Oud ijzer handelaren zijn er ook als de kippen bij....
Jutten naar duur spul.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef happinessfordogs het volgende:
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. 777 is veilig genoeg om zichzelf te blussen of in ieder geval te zorgen dat vuur niet bij brandstoftanks komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook in de lucht in stukken gebroken zijn door een technisch mankement.
bij zulke systemen staat nagenoeg alles uit tot een paar seconde voor ze gaan schietenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is al een uithoek natuurlijk. En nu met dit conflict zal het nog wel erger zijn. Denk dat er van enige hulpverlening gewoon geen sprake is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie vooral plattelandsmensen bij die brokstukken, geen enkele authoriteit (politie, ambulance etc).
Beetje lastig in dat gebied gezien de (oorlogs)omstandighedenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie vooral plattelandsmensen bij die brokstukken, geen enkele authoriteit (politie, ambulance etc).
Zo dicht bij elkaar vliegen die toch niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef MouzurX het volgende:
In hoeverre is het realistisch dat je een raket afvuurt op een vrachtvliegtuig en de raket (zonder laser geleiding? -> separatisten) een ander vliegtuig raakt wat dichtbij vliegt?
nou dat lijk me niet aan de nabestaandequote:
Google eens op China Airlines Flight 611 was een zelfde soort typequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor technisch mankenement denk je aan?
Plus groot gebied.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is al een uithoek natuurlijk. En nu met dit conflict zal het nog wel erger zijn. Denk dat er van enige hulpverlening gewoon geen sprake is.
Dat Rusland dit zou doen is ook onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef Roceco het volgende:
[..]
Oekraοne heeft ook zeer geavanceerde anti-air systemen, eigenlijk het enige sterke deel van hun leger.
(maar ik snap dat het zeer onwaarschijnlijk is dat hun het waren ja)
Welke twitter?quote:
Maar is dat gek als het een gebied van 15 km is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel meer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef Qunix het volgende:
Mocht iemand het gemist hebben...
[ afbeelding ]
quote:
Geen foto's van lijken
moet dit nou?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
-O_quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Berlijn zei net op NOS dat het goed mogelijk is dat het een fout wasquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
0,0quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef MouzurX het volgende:
In hoeverre is het realistisch dat je een raket afvuurt op een vrachtvliegtuig en de raket (zonder laser geleiding? -> separatisten) een ander vliegtuig raakt wat dichtbij vliegt?
Nog veel "heel" eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef 8Mile het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BswmfnwCEAEsw7s.png
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Vloog daar destijds tegelijkertijd niet een amerikaans spionage viegtuig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef H4ppy het volgende:
[..]
En de piloten zijn 100% verantwoordelijk voor het binnenvliegen van het Russische luchtruim tijdens de koude oorlog. Als je ondanks waarschuwingsschoten niets laat merken, niet van richting verandert, en opnieuw het Russische luchtruim binnenvliegt, kan het ook niet anders aflopen.
Link naar de stream?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef 8Mile het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BswmfnwCEAEsw7s.png
Link?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
Gast..quote:
Aanstellers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijzonder veel mensen met een zwakke maag in dit topic.
Ye + etenstijd en zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook niet met de minder geavanceerde raketten? ( die wel het bereik hebben)quote:
Ook veel mensen die denken dat ze grappiger zijn dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kapot raampje natuurlijk. Dan knalt het vliegtuig meestal uit elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor technisch mankenement denk je aan?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef superniger het volgende:
Wat een huillies
Die foto's zijn gewoon nieuws.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef 8Mile het volgende:
Man al die mensen die zeuren om lijken.. het is gewoon de keiharde waarheid.
Heel pijnlijk en verdrietig ja. Die link had niet moeten worden gepost, zoiets is veel te intiem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef superniger het volgende:
Wat een huillies
Dit..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Rijst het volgende:
Grapjes hierover gaan maken. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Een beetje respect plz
Beetje lullig als je je kennis er op herkend he..?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Burgerlijke rechter heet dat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
Als ik niet slaap door al die lijkenpics klaag ik FOK! aan voor de burgerrechter.
En de VS die een Iraans vliegtuig neerhaalde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef Messina het volgende:
Zo'n dingetje hadden we in 1983 ook al. Ook al Rusland.
Niet zo huilen, dat is gewoon nieuws.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Heel pijnlijk en verdrietig ja. Die link had niet moeten worden gepost.
Daar gaat het niet om, ik zie die shit regelmatig IRL, het is een kwestie van "moet je dat ιcht op internet pleuren"? Maar goed, dat is een discussie die je niet gaat winnen in de 4chan-generatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niet zozeer vies, maar het zal je broer, zus, vader of moeder zijn die er ligt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die lijken er niet zo heel vies uit zien - het lijkt gewoon een afvalberg en je ziet niet veel.
Kan me wel voorstellen dat niet iedereen er weg van is
Echt kansloos ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Rijst het volgende:
Grapjes hierover gaan maken. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Een beetje respect plz
dat zou inderdaad betekeken dat de passagiers er in de lucht al uit gevallen zijn mid air break-up.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Natuurlijk kan het maar de kans dat jij vandaag nog millionair wordt is vele malen groterquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ook niet met de minder geavanceerde raketten? ( die wel het bereik hebben)
Waarom post je dan een Lost photoshop?quote:
Dan stort hij neer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Maar mocht die zijn neergeschoten, wat gaat er dan gebeuren
totalen kriegquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Dan ga ik zo naar huis en groentesoep eten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Daar gaat het toch niet om? Ik hoef geen halve lijken te zien. Zet dan onder spoiler.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef superniger het volgende:
Wat een huillies
Dat gesprek volgt op elk vliegtuigongevalquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef Skaai het volgende:
Ben ik de enige die de naam 'Benno Baksteen' nu zo stom vind klinken?
Dit dus. Hoewel ik persoonlijk met die crashfoto's wel wat minder moeite heb dan met het op het internet gooien van facebookpaginas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zie die shit regelmatig IRL, het is een kwestie van "moet je dat ιcht op internet pleuren"? Maar goed, dat is een discussie die je niet gaat winnen in de 4chan-generatie.
Ik denk vaak dat die grapjes komen van mensen die niet met dit soort nieuws om kunnen gaan. Soort zelfbescherming.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Rijst het volgende:
Ik denk niet dat je dan op FOK! zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Beetje lullig als je je kennis er op herkend he..?
Niemand die nog iets weet...
Het internet is alles, alles is het internet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zie die shit regelmatig IRL, het is een kwestie van "moet je dat ιcht op internet pleuren"? Maar goed, dat is een discussie die je niet gaat winnen in de 4chan-generatie.
Nee, maar hij is altijd de luchtvaartdeskundige bij de NOS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef Skaai het volgende:
Ben ik de enige die de naam 'Benno Baksteen' nu zo stom vind klinken?
Het is onherkenbaar, dus dan ontwikkel ik er die gevoelens niet bij. Als je duidelijk de persoon kan zien hoeft het voor mij echt nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet zozeer vies, maar het zal je broer, zus, vader of moeder zijn die er ligt.
Of het nou onherkenbaar is of niet, ik zou daar ook niet heel blij mee zijn.
Heb jij nou een varken als UI?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Weinig nieuwswaarde, wel veel persoonlijk verdriet.quote:
Het is simpelweg een manier. Net als overdreven serieus doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat die grapjes komen van mensen die niet met dit soort nieuws om kunnen gaan. Soort zelfbescherming.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Iran_Air-vlucht_655quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En de VS die een Iraans vliegtuig neerhaalde.
Boehoehoehoe. Alsof alle nabestaanden dit topic zitten te F5'en.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weinig nieuwswaarde, wel veel persoonlijk verdriet.
quote:As was declared in numerous times due to constant crimes committed by fascist Ukrainian aviation all territory of Donetsk and Luganks Peoples Repulbics are declared by local government as no-fly zone. Looks like this Boeing was see as military Ukrainan An-26 and thus was downed.
P.S. this video was updated as at the beginning was expected that this is a video of fascist Ukrainain An-26. Condolences to relatives of all passengers. But everyone should know, that violent crimes against humanity committed by Ukrainian government give full right to declare territory of Donetsk and Lugansk Peoples Republics as no fly zone.
En over een paar dagen Pieter van Vollenhoven natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Straks nog die Clingendael gozer en we hebben de usual suspects.
Niks vanuit Nederland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
En de inhoud van alle koffers is waarschijnlijk ook al lang verdwenen tegen die tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef havanagila het volgende:
Nou, veel succes om ooit uit te vinden wie er achter zit. Die brokstukken liggen voor zonsondergang in de achtertuinen van de locals, en een onderzoeksteam sturen (en hun werk laten doen) gaat ook lastig worden.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
RTL 4 schakelt over naar RTL Boulevard.![]()
Hoezo overdreven serieus? Je kunt niet serieus genoeg zijn in gevallen als deze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is simpelweg een manier. Net als overdreven serieus doen.
Kijk dan ook geen RTLquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Ja die foto zag ik dus net! Echt bizar!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef G.R.S. het volgende:
Damn, paspoort van Nederlandse ook online gezet
vergeet Ab Osterhaus nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Straks nog die Clingendael gozer en we hebben de usual suspects.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Okι.quote:
Doet t niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Osiris024 het volgende:
http://lifenews.ru/watch-live
Niet voor zwakke magen...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
Omdat niet iedereen spoilers ziet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
En mensen maar klagen over de NOS. En dit terwijl ik zelfs CNN dingen 20 minuten nα de NOS heb zien melden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Dutchbat er op af sturenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de inhoud van alle koffers is waarschijnlijk ook al lang verdwenen tegen die tijd.
Nou ja, ik zie wel kleding enzo. Als ik mijn moeder net heb uitgezwaaid, weet ik wel wat ze aanhad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is onherkenbaar, dus dan ontwikkel ik er die gevoelens niet bij. Als je duidelijk de persoon kan zien hoeft het voor mij echt niet
Volgens mij ben je dan allang dood voor je de grond raaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zou inderdaad betekeken dat de passagiers er in de lucht al uit gevallen zijn mid air break-up.
wat een gruwelijke dood, R.I.P
Nep. Dit filmpje is al jaren oud. Flikker op alsjeblieft...quote:
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef Maver24 het volgende:
NOS loopt echt zwaar achter op de werkelijke beelden en berichten. erg slecht
je moederquote:
Jan moet gewoon vertrekken naar een fatsoenlijke zender.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
RTL
RTL Boulevard
RTL nieuws
RTL weer
Jan de hoop
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Ah, ja, okι. Maar die beelden hebben wel nieuwswaarde ed, ik snap wel dat ze gemaakt worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie wel kleding enzo. Als ik mijn moeder net heb uitgezwaaid, weet ik wel wat ze aanhad.
Dan zou ik dat herkennen.
Nope. Dit was in Afghanistan een tijdje geleden.quote:
Ja maar niet van deze...quote:
dat hoeft niet hoor.. er zijn talloze voorbeelden van vliegtuigen die 15 min naar beneden doken.. met op de voice recorders iedereen gillend in de cabine..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan allang dood voor je de grond raakt
Japie, kan jij al het nieuws uit Duitsland melden naar ons? wat vinden de Duitsers hiervan en wat denken hun? alle kleine details zijn in dit topic belangrijk.quote:
Die schieten terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef YazooW het volgende:
De eerst volgende Russische Bears die langs de noordzee vliegt ter vergelding uit de lucht schieten :-)
Nee man, dit is een C-17 "galaxy" geraakt door taliban anti-AA misslesquote:
PM Etsu anders of die nog een avondje vrij heeft voor jequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik wil de laatste shownieuw over Bonnie St. Claire niet missen.
Het is respectloos. Maar kennelijk is dat begrip lastig te bevatten voor je. Laat maar zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boehoehoehoe. Alsof alle nabestaanden dit topic zitten te F5'en.
NOS is prima inderdaad. Maar misschien willen de tieners van nu liefst binnen de minuut filmpjes van lijken zien.quote:
Ja? Geef er eens een paar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor.. er zijn talloze voorbeelden van vliegtuigen die 15 min naar beneden doken.. met op de voice recorders iedereen gillend in de cabine..
Dan zien ze alsnog de foto's.quote:
Is dit echt?quote:
Jaquote:
het is echt wat andersquote:
is eerder crash half jaar tot jaar geledenquote:
Deed NOS dit maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:39 schreef Maver24 het volgende:
die beelden lifenews zijn wel echt schokkend. NOS durft dat never nooit niet uit te zenden
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geen foto's van slachtoffers svp. Zet die in een spoiler!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |