Nu welquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef MakkieR het volgende:
Jezus NOS heeft het nog helemaal niet over D-reizen, is dat nieuws accuraat?
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
Toen ik met MA van AMS naar KL vloog was zeker 80% Nederlands, ga er maar vanuit dat er richting de 200 Nederlandse doden zijn.
Jep.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
Toen ik met MA van AMS naar KL vloog was zeker 80% Nederlands, ga er maar vanuit dat er richting de 200 Nederlandse doden zijn.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
Heb wel eens een docu gezien over dat incident, maar volgens mij waren de Russen behoorlijk gretig om de trekker over te halen.. de piloten maakten misschien een fout, maar de Russen zijn 100% verantwoordelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort
Het vliegtuig vloog gewoon de Russische grens over door een fout van de piloten, en de Russische straaljager had ook nog waarschuwingsschoten gelost. Pas toen het vliegtuig voor de 2de keer het Russische grondgebied binnen vloog werd het neergehaald.
Het valt weer op hoe mensen die het minst verstand van zaken hebben het hardst schreeuwen.
De illustratie van de wikipedia pagina die je zelf hebt gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
maar ik denk dat hij bedoelde op de verdwijning van de eerdere 777, niet wetende dit deze vandaag zo zou eindigenquote:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
Volgens mij kan je alleen maar peilen in het gebied waar de doos ligt...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Dat ding zendt ook geen signalen uit.
Heb je toch behoorlijk wat uit te leggen als ze morgenvroeg bij je voor de deur staan.
quote:Analysis: Jonathan Beale, BBC News
A defence expert has told the BBC that shooting down a plane at 10,000m (9.7 miles) would have required a long- range surface-to-air missile - possibly guided by radar.
That suggests it is unlikely it could have been downed by a portable air defence missile, or Manpad, which has a much shorter range.
The only other possibility is for an aircraft at that height to be downed by a fighter carrying air-to-air missiles.
The US will have access to satellite imagery that should be able to identify ultra-violet plumes if a long-range surface-to-air missile was fired.
stormloop topic! komt later wel er is nog nauwelijks duidelijkheidquote:
Ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
Bij mijn vlucht waren dat er veel minder. Lastig om daar iets over te zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |