Feiten:quote:Boven Oekraïne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort. Dat gebeurde dicht bij de Russische grens is. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk zijn neergestort.
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Volgens het ANP is de Boeing 777 in Amsterdam opgestegen. Het was van Schiphol vertrokken met als bestemming Kuala Lumpur. Het zou 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord hebben gehad.
Een adviseur van de Oekraïense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen.
http://nos.nl/artikel/676(...)uig-neergestort.html
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tjongejongejonge, zeker alleen Nederland doet dat weer.
vliegtuigen worden omgeleid zie ik net in het oekraine topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal wel niet toch? Lijkt me sterk dat ze gewoon onverstoorbaar die route blijven vliegen.
Zal wel van de bestemming afhangen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Gaan vliegtuigen richting Azië altijd over Oekraïne?
Nog een wonder dat dat allemaal goed gaat als je dit kaartje ziet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Igen het volgende:
Al het vliegverkeer lijkt nu te worden omgeleid:
[ afbeelding ]
dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vliegverkeer zal wel stilgelegd worden in (Oost-)Europa denk ik. Lijkt mij wel verstandig.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef appelen het volgende:
[..]
vliegtuigen worden omgeleid zie ik net in het oekraine topic
Dat is ook mooi op tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef appelen het volgende:
[..]
vliegtuigen worden omgeleid zie ik net in het oekraine topic
Zwarte box gaat weinig opleveren behalve eventuele confirmatie dat het neergeschoten is. Die zal echt niet melden wat voor wapen het was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als de autoriteiten aankomen is de zwarte box en al het bewijsmateriaal verdwenen.
Waarom?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vliegverkeer zal wel stilgelegd worden in (Oost-)Europa denk ik. Lijkt mij wel verstandig.
Gelijk op FOK! posten door AIVD tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Partypoeper het volgende:
Waarom duren mededelingen over inzittenden altijd zo gigantisch lang?
Maatschappijen hebben passagierslijsten en ik mag hopen dat ze exact weten wie er in welk vliegtuig zit. Dus het goede bestandje zoeken, uitprinten en je woordvoerder inlichten en klaar om te gaan, zo lijkt me?
Misschien dat ze eerst de familie in willen lichten en dan pas de pers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Partypoeper het volgende:
Maatschappijen hebben passagierslijsten en ik mag hopen dat ze exact weten wie er in welk vliegtuig zit. Dus het goede bestandje zoeken, uitprinten en je woordvoerder inlichten en klaar om te gaan, zo lijkt me?
Vloog op verboden stuk ofzo toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RAVW het volgende:
de Russen hebben dit al eens geflikt
maar dan met een Koreaans toestel
On September 1, 1983, Korean Airlines (KAL) flight 007
zonder waarschuwing gewoon even het toestel uit de lucht knallen
Stond al in topicdeel 1.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RAVW het volgende:
Oeps, Foutje bedanktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef TC03 het volgende:
Het schijnt dat de separatisten rond 17:00 uur hadden verklaard een Oekraïens vliegtuig te hebben neergehaald. Blijkbaar niet Oekraïens dus.
Zal vanaf nu wel niet meer gebeuren, lijkt me...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Starm het volgende:
Zal wel van de bestemming afhangen.
Ik zie nu bijvoorbeeld Singapore Airlines ( SIA305 ) ook over het oosten van Oekraïne vliegen
Dat claimen de seperatisten. Alles wijst erop dat ze het fout hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Twitter:
Beelden rookpluim zijn van Oekrains vrachtvliegtuig en dus niet van vlucht uit Amsterdam
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Is er al een keer een normaal vliegtuig door een raket neergehaald?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korean_Air-vlucht_007quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vloog op verboden stuk ofzo toch?
Zo vaak man, ook door een bomquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Ze zullen wel ervan uit zijn gegaan dat het niet zo'n probleem was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef byah het volgende:
Snap sowieso niet dat ze over een oorlogsgebied vliegen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Mwah, vliegverkeer gaat in corridors en ik weet niet welke normaal gesproken boven dat gebied liggen. Op dit moment zijn er i.i.g. genoeg vliegtuigen tussen West-Europa en India/Zuidoost-Azië die zowat recht over Donetsk vliegen, al is er ook een tweede corridor die wat zuidelijker ligt. Van dat soort vliegtuigen vliegen natuurlijk ook erg hoog.
Ja in heel Europaquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Sowieso was dat in de Koude Oorlog andere tijd enzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korean_Air-vlucht_007
Dat lijkt me wel logisch ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja in heel Europa
Denk het ook.
De verklaring van de Sovjet-Unie toen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
Omdat grote kans op herhaling.quote:
quote:
Ook vluchten naar pak hem beet Madrid of Londen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou nu sowieso alle vluchten aan de grond houden totdat we weten wat er aan de hand is.
Ik doel niet op de namen, maar nummertjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien dat ze eerst de familie in willen lichten en dan pas de pers?
KAL 007 (door de russen neergeschoten) en IAF 655 (door de amerikanen neergeschoten)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Totdat de laatste steen boven is ja. Veel te gevaarlijk nu.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Ook vluchten naar pak hem beet Madrid of Londen?
Wat over Oekraïne gaat wel, of inderdaad omgeleid.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja in heel Europa
Denk het ook.
Heel bizar ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Post van gozer op facebook...bizar..
Dat, en ze vlogen Russisch luchtruim in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso was dat in de Koude Oorlog andere tijd enzo
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, kap anders even met namen plaatsen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze familieleden etc aan het contacten voor ze die vrijgeven aan de media?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Partypoeper het volgende:
Daar ben ik ook bang voor... sterker ik weet het wel zeker...quote:
Waarom plaats jij namen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
ja 100 jaar geleden of zo...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
O jawel hoor, Amerikanen hebben ook al eens zo'n incidentje gehad kan gebeuren.
[ afbeelding ]
Dagelijks vliegen er honderden vliegtuigen heen. De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout afloopt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Wie durft nu nog een vliegtuig te nemen richting Maleisië?
Toen is er daarna ook geen escalatie geweest...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RAVW het volgende:
Dan moeten mensen dit niet op facebook zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Gast, kap anders even met namen plaatsen.
[ afbeelding ]
Per ongeluk...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RAVW het volgende:
Als dat echt is, dan idd bizarquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom dan alle vluchten aan de grond laten? Klinkklare onzin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat de oorzaak niet bekend is?
Ieder geval niet verdwenen.quote:
Zal even erbij zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Grielen het volgende:
Volgende OP moet even aan worden toegevoegd dat er inderdaad, ja, sinds 1950 zelfs al, systemen zijn die tot 25km hoogte kunnen komen. En dat er al eerder een lijntoestel is neergehaald. Scheelt wat domme posts
Dit gaat nu viral over twitter, daar maakt mijn post echt niet zoveel op uit hoor.quote:
Toen was er nog geen Boeing 777 neer gehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dagelijks vliegen er honderden vliegtuigen heen. De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout afloopt.
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef MiLalaa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende: Gaan vliegtuigen richting Azië altijd over Oekraïne?
Notesquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
Facebook met namen posten, vroeger kreeg je daar notes voor...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef happinessfordogs het volgende:
Als de rebellen sorry zeggen dan hoeven er toch geen represailles te volgen?
zucht... lees je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom dan alle vluchten aan de grond laten? Klinkklare onzin.
Dat je dit als mod toestaat, dat is pas bizar.quote:
Nu gebeurt het wel, want er komen grote spanningen in de wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Toen is er daarna ook geen escalatie geweest...
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat vliegtuigen blijkbaar gewoon over dat gebied vliegen.
Nee, dat zegt het Oekraïnse regime. Geen feit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Marrije het volgende:
Neergehaald door een russische raket dus, die in handen was van de rebellen?
Nou lekker dan.
Als dit de separatisten zijn dan moet Poetin nu zijn handen terugtrekken.quote:
Ik gok op navo patrouilles.quote:
Like I care.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dit niet op facebook zetten.
Alsof NL of andere EU landen ook maar iets zouden doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef happinessfordogs het volgende:
Als de rebellen sorry zeggen dan hoeven er toch geen represailles te volgen?
Ik wou net een vakantie boeken met Malaysian Airlines. Achterliggende gedachte, wat is de kans dat er 2x een vliegtuig van hun neerstortquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Dat heet nieuws.quote:
Euhm. Ja. Sorry. Misschien hadden we dit niet moeten doen. Het zal niet meer gebeuren.quote:
Je weet toch dat je met terroristen te maken hebt daar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.
He gatverdamme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet waarom dat raar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..
Goed verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RAVW het volgende:
Ik had die vlucht vier jaar geleden. Ik koos MA vanwege de betrouwbaarheid en service. Goed Het had elke maatschappij kunnen overkomen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Tot vandaag is er nog niet vaak burgervliegtuigen neer gehaald vanuit Europaquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.
Je hebt zelfs toch fatsoensnormen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dit niet op facebook zetten.
oorlog hoeft niet, maar kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk is voor die separatisten...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh 25 jaar geleden niks om oorlog over te gaan voeren.
De ellende moet er natuurlijk wel tip-top uitzien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Waar is El_Matador als je hem nodig hebt, voor een mooie OP
Toch anders. Door een samenloop van omstandigheden werd de Iran Air aangezien voor een militair toestel dat een directe bedreiging vormde. Het marineschip nam daarop een defensieve maatregel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
O jawel hoor, Amerikanen hebben ook al eens zo'n incidentje gehad kan gebeuren.
Omdat die regio een oorlogsgebied is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die waren er altijd al, sinds de mens kon lopen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Nu gebeurt het wel, want er komen grote spanningen in de wereld.
Tja, hier kan je lastig een hoax over een maanlanding bij verzinnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
IK SNAP GEEN KUT VAN DIE PLAATJESquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Alsof rebellen een 777-300 die op FL350 vliegt kunnen neerhalen.
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat lekker op de beurs ook.
De piloot heeft meerdere malen zijn gezagsvoerders verteld dat het een airliner was, of er iig zeer veel van weg had.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort
Het vliegtuig vloog gewoon de Russische grens over door de fout van de piloten, en de Russische straaljager had ook nog waarschuwingsschoten gelost. Pas toen het vliegtuig voor de 2de keer het Russische grondgebied binnen vloog werd het neergehaald.
Het valt weer op hoe mensen die het minst verstand van zaken hebben het hardst schreeuwen.
De illustratie van de wikipedia pagina die je zelf hebt gepost:
[ afbeelding ]
Die reacties onder de foto... Dit is veel te persoonlijk om te posten.quote:
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik had die vlucht vier jaar geleden.
Dat is even niet zo belangrijk Yvonne...of maken we er een sport van met elk groot nieuws een hele mooie OP te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Nou daar heb je wat aan als je dood bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Met KLM, er zijn mensen via D-reizen aan boord.quote:
TWA800 is ook geraakt door een missilequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch anders. Door een samenloop van omstandigheden werd de Iran Air aangezien voor een militair toestel dat een directe bedreiging vormde. Het marineschip nam daarop een defensieve maatregel.
9/11 eisten ze ook niet direct op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Al-Quaida heeft nog het lef om aanslagen op te eisen.
Wat boeien de fucking nationaliteiten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Crientj het volgende:
Ik snap dat het lang duurt voor de passagierslijsten vrij worden gegeven, want informeren van familieleden - Maar dan kunnen ze toch wel de nationaliteiten weergeven?
Ze claimen een eigen staat te hebben, daar kun je prima de oorlog aan verklaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met terroristen te maken hebt daar?
Het ergste was nog dat de desbetreffende officier die verantwoordelijk was voor het neerschieten van die Iraanse passagiersvliegtuig ook uiteindelijk een medaille heeft gekregen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Per ongeluk...
Heeft de VS met Iran ook gedaan.
Ik 16 jaar geleden. GOFFEDOMMEquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...
Ik begrijp niet waarom dat raar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..
Wat maakt dat dan weer uit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef beantherio het volgende:
Je kunt zien aankomen dat er veel Nederlanders zijn omgekomen.
Ik wilde net zeggen, dat gaat normaal veel sneller volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Crientj het volgende:
Ik snap dat het lang duurt voor de passagierslijsten vrij worden gegeven, want informeren van familieleden - Maar dan kunnen ze toch wel de nationaliteiten weergeven?
Dat belooft ook niet veel goeds voor de zwarte doos ben ik bang....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef gijsman het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/Bswi_mLCYAAq_xd.jpg:large
foto poging 2
Het is tenminste IETS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat boeien de fucking nationaliteiten.
Dan is 100.000x erger.quote:
Ik nog nooit....bizar dit..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...
Want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat belooft ook niet veel goeds voor de zwarte doos ben ik bang....
Die dingen zijn gebouwd om extreme krachten te weerstaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Op die manier ja die zullen wel flink op hun flikker krijgen van Poetin vanavond. Maar verwacht niet dat het westen in gaat grijpen (hooguit veroordelen blablabla)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
oorlog hoeft niet, maar kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk is voor die separatisten...
Want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt hé. Een mooie OPquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is even niet zo belangrijk Yvonne...of maken we er een sport van met elk groot nieuws een hele mooie OP te maken?
souvenierjagers?quote:
In Oekraine? Dat weet ik nog zo net niet....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Op die manier ja die zullen wel flink op hun flikker krijgen van Poetin vanavond. Maar verwacht niet dat het westen in gaat grijpen (hooguit veroordelen blablabla)
Ja. Dat ding zendt ook geen signalen uit.quote:
Gewaagd.quote:
iddquote:
Zie je hoe irritant de post waarop ik reageerde er uit ziet?quote:
Yesquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zullen warschijnlijk ook Nederlanders erin zitten? Vanuit Amsterdam...
Nee, wel een broer van Koekequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals gebruikelijk. Dit soort situaties maakt de overbodigheid van een publieke omroep altijd pijnlijk duidelijk.quote:
quote:Zeker negentien klanten van D-Reizen Vakantiewinkels zaten mogelijk aan boord van het donderdag neergestorte toestel. Dat aantal kan nog oplopen.
Dat laat bestuursvoorzitter Will van den Hoogen weten aan het ANP. Hij kon niet aangeven of ze allemaal daadwerkelijk zijn ingestapt.
Neem aan dat ze dit ook niet bewust hebben gedaan mogelijk zag men het aan voor een Oekrainsch vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch anders. Door een samenloop van omstandigheden werd de Iran Air aangezien voor een militair toestel dat een directe bedreiging vormde. Het marineschip nam daarop een defensieve maatregel.
OZONE DRAGOSTEI DIN TEI DEEL IIquote:
hoorde op rtlnieuws dat dat bevestigd was? maar ja door wie inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat zegt het Oekraïnse regime. Geen feit.
Gaat het niet om, het gaat om alle feiten in de OP te hebben.quote:
Dat ziet er niet goed uit.. lijkt in de lucht al te zijn afgebroken. Dat support wel een missile hit.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Even de foto's gecensureerd:
http://imgur.com/08YRkxs
http://imgur.com/7XOMmII
nou bedanktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat die pro-russen er mee vandoor gaan, of andersom, mocht er iemand van hun er achter zitten...quote:
Netjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Holy shit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je zeker op tijd mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoezo? Veel informatie maar er is gewoon nog niet zoveel bevestigd. Je kan niet iedere tweet serieus nemen...quote:
ILLUMINATI COMPLOTquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij weten allemaal niet dat die man *** *** heet.
Er is ook echt veel meer bekend he......quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat om alle feiten in de OP te hebben.
Ja. Dat ding zendt ook geen signalen uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat die pro-russen er mee vandoor gaan, of andersom, mocht er iemand van hun er achter zitten...
Ja ik ben bezorgd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mani, jij ook hier?
edit: en mexicano
Hoi KingRoland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mani, jij ook hier?
edit: en mexicano
oh dat gaat wel goed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef kwaliteit. het volgende:
Familie van mij gaat vanavond om 8 uur vliegen naar Kuala Lumpur vanaf Schiphol, griezelig.
Gaat niet door...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef kwaliteit. het volgende:
Familie van mij gaat vanavond om 8 uur vliegen naar Kuala Lumpur vanaf Schiphol, griezelig.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is precies het conflict gebied en er zijn de afgelopen drie dagen 2 straaljagers en een transportvliegtuig neergeschoten. Transportvliegtuig op 6,5 km hoogte.
Het kan toeval zijn ....
Ja, want die stort ook neerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef kwaliteit. het volgende:
nu netquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef MakkieR het volgende:
Jezus NOS heeft het nog helemaal niet over D-reizen, is dat nieuws accuraat?
Welke feiten? Die zijn er nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat om alle feiten in de OP te hebben.
Dannog, na de verdwijning van het andere malaysian toestel en je gaat ermee vliegen denk je FF een leuke 'grap' te maken. Mogelijk zijn laatste....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moeilijk hè, fucking print screen
Hoezo, vanavond zullen ze niet over Oekraïne vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:19 schreef kwaliteit. het volgende:
Nu welquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef MakkieR het volgende:
Jezus NOS heeft het nog helemaal niet over D-reizen, is dat nieuws accuraat?
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
Toen ik met MA van AMS naar KL vloog was zeker 80% Nederlands, ga er maar vanuit dat er richting de 200 Nederlandse doden zijn.
Jep.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
Toen ik met MA van AMS naar KL vloog was zeker 80% Nederlands, ga er maar vanuit dat er richting de 200 Nederlandse doden zijn.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
Heb wel eens een docu gezien over dat incident, maar volgens mij waren de Russen behoorlijk gretig om de trekker over te halen.. de piloten maakten misschien een fout, maar de Russen zijn 100% verantwoordelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort
Het vliegtuig vloog gewoon de Russische grens over door een fout van de piloten, en de Russische straaljager had ook nog waarschuwingsschoten gelost. Pas toen het vliegtuig voor de 2de keer het Russische grondgebied binnen vloog werd het neergehaald.
Het valt weer op hoe mensen die het minst verstand van zaken hebben het hardst schreeuwen.
De illustratie van de wikipedia pagina die je zelf hebt gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
maar ik denk dat hij bedoelde op de verdwijning van de eerdere 777, niet wetende dit deze vandaag zo zou eindigenquote:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
Volgens mij kan je alleen maar peilen in het gebied waar de doos ligt...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Dat ding zendt ook geen signalen uit.
Heb je toch behoorlijk wat uit te leggen als ze morgenvroeg bij je voor de deur staan.
quote:Analysis: Jonathan Beale, BBC News
A defence expert has told the BBC that shooting down a plane at 10,000m (9.7 miles) would have required a long- range surface-to-air missile - possibly guided by radar.
That suggests it is unlikely it could have been downed by a portable air defence missile, or Manpad, which has a much shorter range.
The only other possibility is for an aircraft at that height to be downed by a fighter carrying air-to-air missiles.
The US will have access to satellite imagery that should be able to identify ultra-violet plumes if a long-range surface-to-air missile was fired.
stormloop topic! komt later wel er is nog nauwelijks duidelijkheidquote:
Ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
Bij mijn vlucht waren dat er veel minder. Lastig om daar iets over te zeggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef speknek het volgende:
'quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo, vanavond zullen ze niet over Oekraïne vliegen.
Lees t hele topic en maak geen foto's van je beeldschermquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
Ja, in dit topic.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
iemand deze al gezien?
toen ik erop zat waren er meer Aziaten op de vlucht hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gok ook dat op zijn minst de helft van de passagiers Nederlands zijn. Het is een populaire vlucht.
Ik wil er over 2 weken naartoe.. misschien krijg je nu wel kortingquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Maleisian Airlines gaat een hoop passagiers verliezen, eentje verdwenen in de pacific en nu dit
Plunderenquote:
Ja maar we hebben nog steeds rond de 16.750.000 toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef milpek het volgende:
Hier hebben zeker 150 Nederlanders in gezeten.
gastquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lees t hele topic en maak geen foto's van je beeldscherm
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef franklop het volgende:
[..]
toen ik erop zat waren er meer Aziaten op de vlucht hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar we hebben nog steeds rond de 16.750.000 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door yvonne op 17-07-2014 18:25:56 ]
Kunnen ze daar niet vanaf blijven, gelijk alles meejattenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende:
[ afbeelding ]
https://pbs.twimg.com/media/Bswi9vOCYAAJS3l.jpg:large
Zeg eens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die reacties onder de foto... Dit is veel te persoonlijk om te posten.
Beginnen geruchten te komen over inflight breakup, dat lijkt me gezien deze foto niet uitgesloten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende:
[ afbeelding ]
https://pbs.twimg.com/media/Bswi9vOCYAAJS3l.jpg:large
yolo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef Awsom het volgende:
Damn, familie van me had in dat vliegtuig kunnen zitten.
Vorige keer dat ie vloog was een paar uur nadat MH370 was verdwenen, ook dezelfde vluchtyolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |