Toen was er nog geen Boeing 777 neer gehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dagelijks vliegen er honderden vliegtuigen heen. De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout afloopt.
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef MiLalaa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende: Gaan vliegtuigen richting Azië altijd over Oekraïne?
Notesquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
Facebook met namen posten, vroeger kreeg je daar notes voor...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef happinessfordogs het volgende:
Als de rebellen sorry zeggen dan hoeven er toch geen represailles te volgen?
zucht... lees je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom dan alle vluchten aan de grond laten? Klinkklare onzin.
Dat je dit als mod toestaat, dat is pas bizar.quote:
Nu gebeurt het wel, want er komen grote spanningen in de wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Toen is er daarna ook geen escalatie geweest...
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat vliegtuigen blijkbaar gewoon over dat gebied vliegen.
Nee, dat zegt het Oekraïnse regime. Geen feit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Marrije het volgende:
Neergehaald door een russische raket dus, die in handen was van de rebellen?
Nou lekker dan.
Als dit de separatisten zijn dan moet Poetin nu zijn handen terugtrekken.quote:
Ik gok op navo patrouilles.quote:
Like I care.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dit niet op facebook zetten.
Alsof NL of andere EU landen ook maar iets zouden doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef happinessfordogs het volgende:
Als de rebellen sorry zeggen dan hoeven er toch geen represailles te volgen?
Ik wou net een vakantie boeken met Malaysian Airlines. Achterliggende gedachte, wat is de kans dat er 2x een vliegtuig van hun neerstortquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Wie durft nu nog een vliegtuig te nemen richting Maleisië?
Dat heet nieuws.quote:
Euhm. Ja. Sorry. Misschien hadden we dit niet moeten doen. Het zal niet meer gebeuren.quote:
Je weet toch dat je met terroristen te maken hebt daar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.
He gatverdamme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Post van gozer op facebook...bizar..
Ik begrijp niet waarom dat raar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..
Goed verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RAVW het volgende:
de Russen hebben dit al eens geflikt
maar dan met een Koreaans toestel
On September 1, 1983, Korean Airlines (KAL) flight 007
zonder waarschuwing gewoon even het toestel uit de lucht knallen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korean_Air-vlucht_007
Ik had die vlucht vier jaar geleden. Ik koos MA vanwege de betrouwbaarheid en service. Goed Het had elke maatschappij kunnen overkomen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Wie durft nu nog een vliegtuig te nemen richting Maleisië?
Tot vandaag is er nog niet vaak burgervliegtuigen neer gehaald vanuit Europaquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.
Je hebt zelfs toch fatsoensnormen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dit niet op facebook zetten.
oorlog hoeft niet, maar kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk is voor die separatisten...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh 25 jaar geleden niks om oorlog over te gaan voeren.
De ellende moet er natuurlijk wel tip-top uitzien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Waar is El_Matador als je hem nodig hebt, voor een mooie OP
Toch anders. Door een samenloop van omstandigheden werd de Iran Air aangezien voor een militair toestel dat een directe bedreiging vormde. Het marineschip nam daarop een defensieve maatregel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
O jawel hoor, Amerikanen hebben ook al eens zo'n incidentje gehad kan gebeuren.
Omdat die regio een oorlogsgebied is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die waren er altijd al, sinds de mens kon lopen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Nu gebeurt het wel, want er komen grote spanningen in de wereld.
Tja, hier kan je lastig een hoax over een maanlanding bij verzinnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
IK SNAP GEEN KUT VAN DIE PLAATJESquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Alsof rebellen een 777-300 die op FL350 vliegt kunnen neerhalen.
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat lekker op de beurs ook.
De piloot heeft meerdere malen zijn gezagsvoerders verteld dat het een airliner was, of er iig zeer veel van weg had.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort
Het vliegtuig vloog gewoon de Russische grens over door de fout van de piloten, en de Russische straaljager had ook nog waarschuwingsschoten gelost. Pas toen het vliegtuig voor de 2de keer het Russische grondgebied binnen vloog werd het neergehaald.
Het valt weer op hoe mensen die het minst verstand van zaken hebben het hardst schreeuwen.
De illustratie van de wikipedia pagina die je zelf hebt gepost:
[ afbeelding ]
Die reacties onder de foto... Dit is veel te persoonlijk om te posten.quote:
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik had die vlucht vier jaar geleden.
Dat is even niet zo belangrijk Yvonne...of maken we er een sport van met elk groot nieuws een hele mooie OP te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Nou daar heb je wat aan als je dood bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Met KLM, er zijn mensen via D-reizen aan boord.quote:
TWA800 is ook geraakt door een missilequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch anders. Door een samenloop van omstandigheden werd de Iran Air aangezien voor een militair toestel dat een directe bedreiging vormde. Het marineschip nam daarop een defensieve maatregel.
9/11 eisten ze ook niet direct op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Al-Quaida heeft nog het lef om aanslagen op te eisen.
Wat boeien de fucking nationaliteiten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Crientj het volgende:
Ik snap dat het lang duurt voor de passagierslijsten vrij worden gegeven, want informeren van familieleden - Maar dan kunnen ze toch wel de nationaliteiten weergeven?
Ze claimen een eigen staat te hebben, daar kun je prima de oorlog aan verklaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met terroristen te maken hebt daar?
Het ergste was nog dat de desbetreffende officier die verantwoordelijk was voor het neerschieten van die Iraanse passagiersvliegtuig ook uiteindelijk een medaille heeft gekregen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Per ongeluk...
Heeft de VS met Iran ook gedaan.
Ik 16 jaar geleden. GOFFEDOMMEquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...
Ik begrijp niet waarom dat raar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..
Wat maakt dat dan weer uit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef beantherio het volgende:
Je kunt zien aankomen dat er veel Nederlanders zijn omgekomen.
Ik wilde net zeggen, dat gaat normaal veel sneller volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Crientj het volgende:
Ik snap dat het lang duurt voor de passagierslijsten vrij worden gegeven, want informeren van familieleden - Maar dan kunnen ze toch wel de nationaliteiten weergeven?
Dat belooft ook niet veel goeds voor de zwarte doos ben ik bang....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef gijsman het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/Bswi_mLCYAAq_xd.jpg:large
foto poging 2
Het is tenminste IETS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat boeien de fucking nationaliteiten.
Dan is 100.000x erger.quote:
Ik nog nooit....bizar dit..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...
Want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat belooft ook niet veel goeds voor de zwarte doos ben ik bang....
Die dingen zijn gebouwd om extreme krachten te weerstaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Op die manier ja die zullen wel flink op hun flikker krijgen van Poetin vanavond. Maar verwacht niet dat het westen in gaat grijpen (hooguit veroordelen blablabla)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
oorlog hoeft niet, maar kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk is voor die separatisten...
Want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt hé. Een mooie OPquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is even niet zo belangrijk Yvonne...of maken we er een sport van met elk groot nieuws een hele mooie OP te maken?
souvenierjagers?quote:
In Oekraine? Dat weet ik nog zo net niet....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Op die manier ja die zullen wel flink op hun flikker krijgen van Poetin vanavond. Maar verwacht niet dat het westen in gaat grijpen (hooguit veroordelen blablabla)
Ja. Dat ding zendt ook geen signalen uit.quote:
Gewaagd.quote:
iddquote:
Zie je hoe irritant de post waarop ik reageerde er uit ziet?quote:
Yesquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zullen warschijnlijk ook Nederlanders erin zitten? Vanuit Amsterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |