Ik ben laatst over Bagdad heengevlogen, vliegtuigmaatschappijen geven schijnbaar geen neuk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Reki het volgende:
Waren vast veel vakantiegangers.. triest.. Ik vraag me af waarom ze over oorlogsgebied vliegen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Rabobank zal hier blij mee zijn.
Ik bel Timmermans even. Zo terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor consequenties dit kan hebben betreft Rusland, Oekraïene of de westerse wereld?
Better safe than sorry.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom schiet je in godsnaam op burgers.
Iran Air 655 door de Amerikanen en Korean Air Lines Flight 007 door de Sovietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Is dit vaker gebeurd, een passagiers vliegtuig uit de lucht geschoten?
Dat is vk.com, niet facebook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast waar net over gesproken werd zijn facebook account.
Deze ongeluk nog wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Deze ongeluk is dus mede mogelijk gemaakt door Obama, die raketten geeft aan rebellen.
Almeloërsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens gauw naar TRUquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Deze ongeluk is dus mede mogelijk gemaakt door Obama, die raketten geeft aan rebellen.
En dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, op zo'n lange trip kam je toch best Oost Oekraïne mijden
Ja, en 9/11 was een inside job.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Die livery kan echt nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
pic van vliegtuig in betere tijden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Almeloërs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gast, lees de 2e post in dit topic. Zelfs troep uit 1950 haalt met gemak de 20km hoogte. Dit BUK M-2 systeem komt uit de eind jaren 90, range tot 50km, hoogte tot 25 km oftewel 80.000 voet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Halen die de 10km? Want zo'n toestel zal op dat moment wel op minstens 30.000 voet hebben gevlogen?
Alles geloven wat je ziet en hoort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja, en 9/11 was een inside job.
Nee. Ik had net opgezocht of m'n vlucht naar Tokyo volgende maand over Oekraine gaat, blijkt van niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Gaan vliegtuigen richting Azië altijd over Oekraïne?
Ja want dat doen ze expres...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom schiet je in godsnaam op burgers.
Vanavond gaat er nog eentje, 20:00quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
Wanneer gaat de volgende KLM-vlucht die kant op? Dan kunnen we wachten op het volgende 'incident'.
En de DHL in Baghdad natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iran Air 655 door de Amerikanen en Korean Air Lines Flight 007 door de Soviets
Kortste route he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Jezus, het is vast wel een legitieme bron maar moet je nou in élke fucking post van je aangeven hoe slecht het westen is? Je lijkt wel een nieuwshipster man, triest figuurquote:
Aarghquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee, het was een duidelijk herkenbaar passagiersvliegtuig, maar er is dan dus een oorlogsmisdaad gepleegd als het daadwerkelijk is neergeschoten.
Vorig jaar naar Thailand wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
ik beantwoorde de vraag, idioot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Jezus, het is vast wel een legitieme bron maar moet je nou in élke fucking post van je aangeven hoe slecht het westen is? Je lijkt wel een nieuwshipster man, triest figuur
Zal wel niet toch? Lijkt me sterk dat ze gewoon onverstoorbaar die route blijven vliegen.quote:
Ben ook wel eens naar Maleisie gevlogen.. toen gingen we idd over Oekraine.. en daarna Afghanistan, Iran, etc. Geen frisse route eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Je kan verwachten dat alle vluchten die over dat gebied zouden vliegen zo snel mogelijk worden omgeleid tot nader order.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |