quote:Boven Oekraïne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort. Dat gebeurde dicht bij de Russische grens is. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk zijn neergestort.
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Volgens het ANP is de Boeing 777 in Amsterdam opgestegen. Het was van Schiphol vertrokken met als bestemming Kuala Lumpur. Het zou 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord hebben gehad.
Een adviseur van de Oekraïense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen.
http://nos.nl/artikel/676(...)uig-neergestort.html
Hangt er nogal vanaf wie er geschoten heeft, denk je niet? Als er is geschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Poetin heeft een groot probleem als het inderdaad is neergeschoten.
Zeg, dat kan beter hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:49 schreef meneerfiets het volgende:
Volgens nu.nl passagiersvliegtuig neergestort in Oekraine dat was opgestegen vanaf Amsterdam. Pagina doet het nu niet meer en meer info volgt nog.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:
Onzin om gelijk te zeggen dat Rusland er achter zit, kunnen ook de rebellen of Oekraine zelf zijn.
Of natuurlijk, niet neergeschoten.
Dat heb je met internet....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:48 schreef TheVulture het volgende: Lekker voor nabestaanden als je moeder/vrouw zo over het net gaat met haar paspoort
![]()
twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:38:18Update - Ukrainian Interior Ministry adviser: Malaysian plane was brought down by a ground-to-air missile & all 295 people on board are dead reageer retweet
Die rebellen worden door hem (financieel) gesteund.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt er nogal vanaf wie er geschoten heeft, denk je niet? Als er is geschoten.
Vliegtuig vliegt, vliegtuig ligt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef meneerfiets het volgende:
Snap er niets van? Kan iemand snel uitleggen?
Wat snap je niet aan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:50 schreef meneerfiets het volgende:
Snap er niets van? Kan iemand snel uitleggen?
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:49:33#BREAKING: Ukrainian Interior Ministry adviser said the Buk missile was fired by separatists: Interfax reageer retweet
Bedankt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Tweek het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:38:18Update - Ukrainian Interior Ministry adviser: Malaysian plane was brought down by a ground-to-air missile & all 295 people on board are dead reageer retweet
Per ongeluk neem ik aan...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar waarom zou je eigenlijk een vliegtuig neerschieten als het zo zou zijn?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Tweek het volgende:
Weinig verrassend dat de Oekraïense regering dat zegt eigenlijk.twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:51:37Update - Ukrainian Interior Ministry adviser says missile that reportedly brought down Malaysia plane was fired by separatists reageer retweet
Geloof er niks van...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben die rebellen zulke sterke wapens dat ze een passagiersvliegtuig kunnen neerhalen dat hoger dan 10 KM vliegt?
Denk je dat kan overleven dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Basekid_NZ het volgende:
NOS heeft live uitzending op 1 nu
Iedereen is blijkbaar dood
Idd, ze hebben niet eens excuses aangeboden...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
Denken dat Poetin een probleem heeft
Amerika moet niet mekkeren na het incident met Iran Air-vlucht 655 hebben ze geen recht van spreken.
Hoe dan ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef Ticootje het volgende:
Wordt het dan eindelijk eens tijd om daar eens goed in te grijpen?
Pfff, dacht ik ook al.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef pijltjegooien het volgende:
Als het is neergeschoten is dat door de rebellen gedaan. Maar laten we eerst de feiten afwachten.
okquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Idd, ze hebben niet eens excuses aangeboden...
hahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als een door rusland geleverd wapen het vliegtuig is neergehaald is er toch een groot probleem.
Die kans is reëel aanwezig, maar we moeten gewoon ff niet te snel oordelen. We weten nog niks, laat staan wie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben die rebellen zulke sterke wapens dat ze een passagiersvliegtuig kunnen neerhalen dat hoger dan 10 KM vliegt?
Al sinds begin conflict hebben de rebellen toegang tot oa spetsnaz wapentuig.quote:
Zolang er geen Amerikanen in het vliegtuig zitten komen die er niet aan te pasquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Parzival het volgende:
NTSB kan weer aan het werk.. en dat weer in een oorlogsgebied.. gaat wel weer even duren denk ik zo..
Gelul.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef pijltjegooien het volgende:
Als het is neergeschoten is dat door de rebellen gedaan.
Want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef E-Dubble het volgende:
Pffff de pleuris begint nu wel echt uit te breken
Nee, het vliegtuig vertrok vanaf Amsterdamquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Waren er Nederlanders aan boord?
Als dat paspoort verhaal echt is, wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ieder geval eentjequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Omdat? De Russen hebben vaker zoiets geflikt.. maar wie het ook gedaan heeft, ze mogen branden in de helquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef pijltjegooien het volgende:
Als het is neergeschoten is dat door de rebellen gedaan. Maar laten we eerst de feiten afwachten.
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kunnen die raketten dan hoger dan 10 km?
Natuurlijk doen ze dat, altijd je vijanden de schuld geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ze roepen het wel al daar in Oekraine!
Wat zonde is, want het was een prima aangeschreven maatschappij. De Maleisiërs hebben een hoop te verwerken ook zegquote:
spuit 3888954quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands paspoort bij crashsite
Spuit 11quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Nou als dit een gerichte aanslag is, gaat er toch wel meer gebeuren lijkt mequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Want?
Eerst maar eens zien wie er achter deze aanslag zit
Je gaat er toch niet van uit dat je als herkenbaar passagierstoestel wordt neergehaald. Dat is namelijk een oorlogsmisdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er überhaupt lijnvliegtuigen over dat gebied heen gaan. Het is niet bepaald voor het eerst dat er daar een vliegtuig neer wordt gehaald.
Misschien is dat juist wel de bedoeling van één of andere groepering.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef Ticootje het volgende:
Wordt het dan eindelijk eens tijd om daar eens goed in te grijpen?
knap dat het ongeschonden isquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Kort geleden is er nog een Oekraïense An-26 neergehaald, die op vergelijkbare hoogte vloog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Och, het torpederen van een passagiersschip trok natuurlijk ook de Yanks WO1 in. Ti's niet ondenkbaar dat het Westen na zo'n grap harder op wil treden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Al die mensen hier met hun "nu breekt de pleuris uit"Wat denk je dst er gaat gebeuren dan? Helemaal niets namelijk.
Is het ook niet: Oekraïne heeft weinig tot geen luchtafweer nodig tegen de rebellen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]Weinig verrassend dat de Oekraïense regering dat zegt eigenlijk.twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:51:37Update - Ukrainian Interior Ministry adviser says missile that reportedly brought down Malaysia plane was fired by separatists reageer retweet
was meer reactie op paar reacties terug, die vroeg ernaarquote:
Joh.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die nog heel zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag maar aan Hitler hoe dat afliepquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Troepen sturen. Slopen die shit daar
Het Oekraïnsche leger schiet geen vliegtuigen uit de lucht, omdat ze dan gelijk platgewalst worden door Rudland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat? De Russen hebben vaker zoiets geflikt.. maar wie het ook gedaan heeft, de mogen branden in de hel
Als het uberhaupt waar is dan is het gewoon collateral damage......quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
Denken dat Poetin een probleem heeft
Amerika moet niet mekkeren na het incident met Iran Air-vlucht 655 hebben ze geen recht van spreken.
Jij krijgt zo een telefoontje van Putin.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb gister de film White House Down gekeken en daar werd de Air Force One door een raket uit de lucht geschoten, toeval?
Of Napoleon....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hitler hoe dat afliep
Ik lees hier en daar dat de no fly zone alleen voor lagere hoogtes geldt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er überhaupt lijnvliegtuigen over dat gebied heen gaan. Het is niet bepaald voor het eerst dat er daar een vliegtuig neer wordt gehaald.
Zelfs in het midden-oosten hebben rebellengroepen dat niet eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kort geleden is er nog een Oekraïense An-26 neergehaald, die op vergelijkbare hoogte vloog.
Maar laten we wachten met speculeren.
Als dit vliegtuig daadwerkelijk is neergeschoten lijkt het me dat de opinie over dit bedrijf weinig zal veranderen? Of werkt dat voor sommige mensen toch anders?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Je
[..]
Wat zonde is, want het was een prima aangeschreven maatschappij. De Maleisiërs hebben een hoop te verwerken ook zeg.
Als het door rebellen uit de lucht is geschoten? Reken maar dat er dan wel de pleuris uitbreekt hoor!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Al die mensen hier met hun "nu breekt de pleuris uit"Wat denk je dst er gaat gebeuren dan? Helemaal niets namelijk.
Geen idee, maaar herinner me dat uit de Twin Towers ook intacte papieren/paspoorten waren gevondenquote:
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het behoorlijk onkies om die paspoortfoto hier te posten. Ook andere persoonlijke data hoeven hier niet gepost te worden, vind ik.
Daarnaast heeft FOK! een policy dat geen persoonlijke details gepost mogen worden. Mods?
Ik ben geen expert. Maar dan lijkt het me dat het toestel in de lucht al in stukken brak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe kan die nog heel zijn?
Malysian Crashlinesquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
Malysian Airlines kan beter een andere naam kiezen.
Hoevaak moet die nog gepost worden?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
En Napoleon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hitler hoe dat afliep
Dit dus.quote:
illuminatiquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maaar herinner me dat uit de Twin Towers ook intacte papieren/paspoorten waren gevonden
Het kost ze hoe dan ook een hoop geld. Aantrekkelijker worden ze er niet op om mee te vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit vliegtuig daadwerkelijk is neergeschoten lijkt het me dat de opinie over dit bedrijf weinig zal veranderen? Of werkt dat voor sommige mensen toch anders?
Dit, ik vind het walgelijk om zulke foto's voorbij zien te komenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het behoorlijk onkies om die paspoortfoto hier te posten. Ook andere persoonlijke data hoeven hier niet gepost te worden, vind ik.
Daarnaast heeft FOK! een policy dat geen persoonlijke details gepost mogen worden. Mods?
Vreselijk inderdaad...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Je zou de foto als nabestaande maar te zien krijgen, terwijl je nog niet eens op de hoogte bent gebracht door de autoriteiten.
Meestal ontploft een toestel niet totaal na een raketinslag. Die kan dus wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe kan die nog heel zijn?
Lekker het probleem verleggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef DeeBee het volgende:
Al die mensen ook met: 'ja maar in 1968 was er een incident waarbij de Russen iets werd aangedaan, daarom mag je dit niet veroordelen!'
Dit dus wtf zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoevaak moet die nog gepost worden?
Denk eens aan die familieleden!
sickeningquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
Weet je wat sickening is. Dat er waarschijnlijk mensen aan boord waren die gegrapt hebben:
"Laten we hopen dat deze van MA ook niet in zee neerstort hi ha ho."
Is nog niet zeker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welke mongool schiet er op een passagiersvliegtuig
Dat was inderdaad onmogelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maaar herinner me dat uit de Twin Towers ook intacte papieren/paspoorten waren gevonden
Gekkenhuis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik ben geen expert. Maar dan lijkt het me dat het toestel in de lucht al in stukken brak.
En als Rusland er achter zit zal het ook niet goed zijn voor de band die wel al hebben met ze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het door rebellen uit de lucht is geschoten? Reken maar dat er dan wel de pleuris uitbreekt hoor!
Dat eerste sowieso natuurlijk. Maar ik bedoel, als echt duidelijk wordt dat dit vliegtuig is neergeschoten, waarom zou dit drama er dan voor zorgen dat je niet meer met die maatschappij vliegt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kost ze hoe dan ook een hoop geld. Aantrekkelijker worden ze er niet op om mee te vliegen.
Dat niemand het nog over een bom heeft gehad hier.......quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een vliegtuig stort niet zomaar neer op een hoogte van 10 km hoogte. Dat komt vrijwel nooit voor.
Vliegtuig ongelukken gebeuren vrijwel altijd of bij het opstijgen of bij het landen.
Lijkt mij ook sterk dat de rebellen daar dat ding uit de lucht geknald hebben.....
Niet dat ik het goedkeur om dat paspoort hier te posten. Maar ik denk dat die nabestaanden juist blij (al is dat niet het juiste woord) zijn iets te weten, de anderen weten nog helemaal niks...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Je zou de foto als nabestaande maar te zien krijgen, terwijl je nog niet eens op de hoogte bent gebracht door de autoriteiten.
Amurrrrrcaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welke mongool schiet er op een passagiersvliegtuig
Stel je niet aan man. Er wordt hier gewoon gepost n.a.v. een nieuwsbericht. Het paspoort is hier een onderdeel van.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Allicht, dit is geen wapenfeit dat je achter je naam wil hebben. Als het ding inderdaad is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Beide partijen (seperatisten en Oekraine) claimen nu dat het vliegtuig neergehaald is door de ander.
Goh, en nu gebeurt het toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet van uit dat je als herkenbaar passagierstoestel wordt neergehaald. Dat is namelijk een oorlogsmisdaad.
Met het vinden van een paspoort weet je net zo weinig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet dat ik het goedkeur om dat paspoort hier te posten. Maar ik denk dat die nabestaanden juist blij (al is dat niet het juiste woord) zijn iets te weten, de anderen weten nog helemaal niks...
Lekkere wijven graagquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Dven het volgende:
Wie heeft er foto van het paspoort, graag posten aub
gr gr
Tja, dat kan natuurlijk gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje. Geniet van het leven, voordat je het weet is 't voorbij.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Disorder het volgende:
Dat krijg je er dus van als je het toestel laat besturen door een teddybeer.
ff scrollen volgende keerquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Dven het volgende:
Wie heeft er foto van het paspoort, graag posten aub
gr gr
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Beide partijen (seperatisten en Oekraine) claimen nu dat het vliegtuig neergehaald is door de ander.
Totaal volgens verwachting, natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
100 jaar na begin van WO1 begint WO3. Heeft wel iets, zo'n mooi rond getal.
Ja heel onbetrouwbaar, dat Reuters.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef byah het volgende:
[..]
Nog onbetrouwbaarder dan de media uit Rusland en Oekraïne zelf bijv.
Nou ja, je weet zeker dat die persoon er in zat en dood is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Met het vinden van een paspoort weet je net zo weinig.
Dit zag je echt nooit aankomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt. Zijn er meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ff scrollen volgende keer
[ afbeelding ]
en bovendien, we waren er wel weer eens toe met z'n allen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
100 jaar na begin van WO1 begint WO3. Heeft wel iets, zo'n mooi rond getal.
Nee, het was een duidelijk herkenbaar passagiersvliegtuig, maar er is dan dus een oorlogsmisdaad gepleegd als het daadwerkelijk is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Goh, en nu gebeurt het toch.
Dan is een herkenbaar passagierstoestel blijkbaar toch niet zo herkenbaar.
Hoezo dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef byah het volgende:
[..]
Nog onbetrouwbaarder dan de media uit Rusland en Oekraïne zelf bijv.
corkydigglesquote:
Volgens mij weten die evenveel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet dat ik het goedkeur om dat paspoort hier te posten. Maar ik denk dat die nabestaanden juist blij (al is dat niet het juiste woord) zijn iets te weten, de anderen weten nog helemaal niks...
Tuurlijk, ook al kan het gewoon een ongeluk zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik neem de schuld wel op me.quote:
Waarom? Met welk doel? En knap als je die al aan boord krijgt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat niemand het nog over een bom heeft gehad hier.......
Heel erg luguber.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze zeker weten dat de mensen in die vlucht zaten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij weten die evenveel.
Iedereen is dood.
Er is al meerdere malen aangetoond dat de beveiliging van Schiphol zo lek is als een mandje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Met welk doel? En knap als je die al aan boord krijgt.
Al Qaida....?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Met welk doel? En knap als je die al aan boord krijgt.
Als er bewezen kan worden wie dit op zijn geweten heeft dan is dat natuurlijk geheel terecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Snowballed het volgende:
Nou.. berg je maar dan...
Nu gaat er van buitenaf ingegrepen worden...
Gewoon civiel materiaal joh, te koop bij elke bouwmarktquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gebruikt waarschijnlijk
Geloof je het zelf...?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Snowballed het volgende:
Nou.. berg je maar dan...
Nu gaat er van buitenaf ingegrepen worden...
De Westerse media zal de separatisten de schuld geven, de (pro)-Russische media zal de Oekraïne beschuldigen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef leeell het volgende:
Iemand in voor een poultje ?
Ik zet een tientje op de separatisten
Wat een eikel ben je ook zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het altijd erger als er een lekker wijf dood gaat ipv een lelijk mokkel.
Zo waren er foto's van een bloedmooi Grieks meisje dat op haar 18e met papa's auto tegen een betonnen woning ramde. Stukken schedel en haar zaten nog aan de wand
Halen die de 10km? Want zo'n toestel zal op dat moment wel op minstens 30.000 voet hebben gevlogen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Mods, doe dit eens verwijderen. Waar blijft de meelezende crew? Gewoon verwijdervinkjes zettenquote:
Hij is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef quirina het volgende:
Een vliegtuig stort niet zomaar onderweg neer.
De grootste kansen bij crashes zijn statistisch gezien t grootst bij t opstijgen en landen.
Bron: SBS6 / Alberto Stegemanquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen aangetoond dat de beveiliging van Schiphol zo lek is als een mandje.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen aangetoond dat de beveiliging van Schiphol zo lek is als een mandje.
Dan heb ik liever Rachid Finge.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie is deze social media stagiair.
HUILENquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een eikel ben je ook zeg.
Lijkt mij geen toeval hoor....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn dat het toestel nou net daar neerstort. Het is nl. niet het eerste toestel van Malaysian Airlines die in korte tijd van de radar verdwijnt.
Wat een zieke eikel ben jij zeg. met je sensatiezucht.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop oprecht niet dat dit vanuit Rusland is gebeurd. Dan kan dit echt wel een derde wereld oorlog ontketenen.
Familie van de Boertjes denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef speknek het volgende:
Ehh eh eeeh ehhe ehh ehh eehh ik eh ehhh eeeh eh
wie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Ekin-Produktion het volgende:
Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. zijn ze snel mee.
Wat is dat voor ziekelijk internet-detective werk toch om dat allemaal te gaan opzoeken en postenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Ekin-Produktion het volgende:
die ... ( Mevrouw van Paspoort is psycholoog-psychotherapeut ...
Mwa dat denk ik niet, maar we horen het snel genoeg als de wrakstukken ver uit elkaar liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop oprecht niet dat dit vanuit Rusland is gebeurd. Dan kan dit echt wel een derde wereld oorlog ontketenen.
Alle personen die erin zaten zijn dood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, je weet zeker dat die persoon er in zat en dood is.
jepquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Is dit vaker gebeurd, een passagiers vliegtuig uit de lucht geschoten?
Ja amerikanen ooit nog een iraans vliegtuigquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
joh...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Basekid_NZ het volgende:
Al jazeera is trouwens informatiever dan de NOS vind ik
Ja, ik hoor iets over Korea?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
HOU HIER GODVERDOMME MEE OP!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Ben benieuwd wat de USA nu gaat doen, invasie misschien?
Sorry was nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat is dat voor ziekelijk internet-detective werk toch om dat allemaal te gaan opzoeken en posten
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef kree het volgende:
Hopelijk kunnen ze deze wel terugvinden.
Die grap was vast nog niet gemaakt
Wel eens vaker gebeurd in het Midden-Oosten volgens mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
256quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef superniger het volgende:
Hoeveel Nederlandse slachtoffers zijn er?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik bedoel dat de nabestaanden of vrienden van die andere mensen niet perse weten dat die mensen in dat vliegtuig zitten. Er gaan namelijk meerdere vluchten per dag naar Maleisie. Moeilijk he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle personen die erin zaten zijn dood.
Dat is niet afhankelijk van het wel of niet vinden van een paspoort.
Als mijn nicht op vakantie is gegaan, met dat vliegtuig, dan weten wij net zoveel als de nabestaanden van de dame wiens paspoort gevonden is, namelijk dat ze dood is.
Ja, een keer of 3/4quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee eigenlijk..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Idd, bij de NOS hebben ze gisteren trouwens bevestigd dat de twin towers zijn ingestort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Basekid_NZ het volgende:
Al jazeera is trouwens informatiever dan de NOS vind ik
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Ja amerikanen ooit nog een iraans vliegtuig
Stagiairquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Hoe komt die gast zo snel in de studio trouwens?
Vraag ik me ook af, op zo'n lange trip kam je toch best Oost Oekraïne mijdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat passagiersvliegtuigen daar vliegen als er vorige week een vliegtuig op 6 kilometer hoogte is neergeschoten?
Hoe naief kunnen we weer zijn???
Wel een keer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben laatst over Bagdad heengevlogen, vliegtuigmaatschappijen geven schijnbaar geen neuk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Reki het volgende:
Waren vast veel vakantiegangers.. triest.. Ik vraag me af waarom ze over oorlogsgebied vliegen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Rabobank zal hier blij mee zijn.
Ik bel Timmermans even. Zo terugquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor consequenties dit kan hebben betreft Rusland, Oekraïene of de westerse wereld?
Better safe than sorry.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom schiet je in godsnaam op burgers.
Iran Air 655 door de Amerikanen en Korean Air Lines Flight 007 door de Sovietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat is vk.com, niet facebook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast waar net over gesproken werd zijn facebook account.
Deze ongeluk nog wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Deze ongeluk is dus mede mogelijk gemaakt door Obama, die raketten geeft aan rebellen.
Almeloërsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens gauw naar TRUquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Deze ongeluk is dus mede mogelijk gemaakt door Obama, die raketten geeft aan rebellen.
En dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, op zo'n lange trip kam je toch best Oost Oekraïne mijden
Ja, en 9/11 was een inside job.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mani89 het volgende:
Die livery kan echt nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
pic van vliegtuig in betere tijden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Almeloërs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gast, lees de 2e post in dit topic. Zelfs troep uit 1950 haalt met gemak de 20km hoogte. Dit BUK M-2 systeem komt uit de eind jaren 90, range tot 50km, hoogte tot 25 km oftewel 80.000 voet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Halen die de 10km? Want zo'n toestel zal op dat moment wel op minstens 30.000 voet hebben gevlogen?
Alles geloven wat je ziet en hoort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ja, en 9/11 was een inside job.
Nee. Ik had net opgezocht of m'n vlucht naar Tokyo volgende maand over Oekraine gaat, blijkt van niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Gaan vliegtuigen richting Azië altijd over Oekraïne?
Ja want dat doen ze expres...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom schiet je in godsnaam op burgers.
Vanavond gaat er nog eentje, 20:00quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
Wanneer gaat de volgende KLM-vlucht die kant op? Dan kunnen we wachten op het volgende 'incident'.
En de DHL in Baghdad natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iran Air 655 door de Amerikanen en Korean Air Lines Flight 007 door de Soviets
Kortste route he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Jezus, het is vast wel een legitieme bron maar moet je nou in élke fucking post van je aangeven hoe slecht het westen is? Je lijkt wel een nieuwshipster man, triest figuurquote:
Aarghquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee, het was een duidelijk herkenbaar passagiersvliegtuig, maar er is dan dus een oorlogsmisdaad gepleegd als het daadwerkelijk is neergeschoten.
Vorig jaar naar Thailand wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
ik beantwoorde de vraag, idioot.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:06 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Jezus, het is vast wel een legitieme bron maar moet je nou in élke fucking post van je aangeven hoe slecht het westen is? Je lijkt wel een nieuwshipster man, triest figuur
Zal wel niet toch? Lijkt me sterk dat ze gewoon onverstoorbaar die route blijven vliegen.quote:
Ben ook wel eens naar Maleisie gevlogen.. toen gingen we idd over Oekraine.. en daarna Afghanistan, Iran, etc. Geen frisse route eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende:
Je kan verwachten dat alle vluchten die over dat gebied zouden vliegen zo snel mogelijk worden omgeleid tot nader order.quote:
Dat zal niet zo snel gebeuren, kost veel te veel geldquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou nu sowieso alle vluchten aan de grond houden totdat we weten wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |