En als Rusland er achter zit zal het ook niet goed zijn voor de band die wel al hebben met ze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het door rebellen uit de lucht is geschoten? Reken maar dat er dan wel de pleuris uitbreekt hoor!
Dat eerste sowieso natuurlijk. Maar ik bedoel, als echt duidelijk wordt dat dit vliegtuig is neergeschoten, waarom zou dit drama er dan voor zorgen dat je niet meer met die maatschappij vliegt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kost ze hoe dan ook een hoop geld. Aantrekkelijker worden ze er niet op om mee te vliegen.
Dat niemand het nog over een bom heeft gehad hier.......quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een vliegtuig stort niet zomaar neer op een hoogte van 10 km hoogte. Dat komt vrijwel nooit voor.
Vliegtuig ongelukken gebeuren vrijwel altijd of bij het opstijgen of bij het landen.
Lijkt mij ook sterk dat de rebellen daar dat ding uit de lucht geknald hebben.....
Niet dat ik het goedkeur om dat paspoort hier te posten. Maar ik denk dat die nabestaanden juist blij (al is dat niet het juiste woord) zijn iets te weten, de anderen weten nog helemaal niks...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Je zou de foto als nabestaande maar te zien krijgen, terwijl je nog niet eens op de hoogte bent gebracht door de autoriteiten.
Amurrrrrcaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welke mongool schiet er op een passagiersvliegtuig
Stel je niet aan man. Er wordt hier gewoon gepost n.a.v. een nieuwsbericht. Het paspoort is hier een onderdeel van.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het behoorlijk onkies om die paspoortfoto hier te posten. Ook andere persoonlijke data hoeven hier niet gepost te worden, vind ik.
Daarnaast heeft FOK! een policy dat geen persoonlijke details gepost mogen worden. Mods?
Allicht, dit is geen wapenfeit dat je achter je naam wil hebben. Als het ding inderdaad is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Beide partijen (seperatisten en Oekraine) claimen nu dat het vliegtuig neergehaald is door de ander.
Goh, en nu gebeurt het toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet van uit dat je als herkenbaar passagierstoestel wordt neergehaald. Dat is namelijk een oorlogsmisdaad.
Met het vinden van een paspoort weet je net zo weinig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet dat ik het goedkeur om dat paspoort hier te posten. Maar ik denk dat die nabestaanden juist blij (al is dat niet het juiste woord) zijn iets te weten, de anderen weten nog helemaal niks...
Lekkere wijven graagquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Dven het volgende:
Wie heeft er foto van het paspoort, graag posten aub
gr gr
Tja, dat kan natuurlijk gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje. Geniet van het leven, voordat je het weet is 't voorbij.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Disorder het volgende:
Dat krijg je er dus van als je het toestel laat besturen door een teddybeer.
ff scrollen volgende keerquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef Dven het volgende:
Wie heeft er foto van het paspoort, graag posten aub
gr gr
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Beide partijen (seperatisten en Oekraine) claimen nu dat het vliegtuig neergehaald is door de ander.
Totaal volgens verwachting, natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |