Geloof je het zelf...?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Snowballed het volgende:
Nou.. berg je maar dan...
Nu gaat er van buitenaf ingegrepen worden...
De Westerse media zal de separatisten de schuld geven, de (pro)-Russische media zal de Oekraïne beschuldigen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef leeell het volgende:
Iemand in voor een poultje ?
Ik zet een tientje op de separatisten
Wat een eikel ben je ook zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het altijd erger als er een lekker wijf dood gaat ipv een lelijk mokkel.
Zo waren er foto's van een bloedmooi Grieks meisje dat op haar 18e met papa's auto tegen een betonnen woning ramde. Stukken schedel en haar zaten nog aan de wand
Halen die de 10km? Want zo'n toestel zal op dat moment wel op minstens 30.000 voet hebben gevlogen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gebruikt waarschijnlijk
Mods, doe dit eens verwijderen. Waar blijft de meelezende crew? Gewoon verwijdervinkjes zettenquote:
Hij is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef quirina het volgende:
Een vliegtuig stort niet zomaar onderweg neer.
De grootste kansen bij crashes zijn statistisch gezien t grootst bij t opstijgen en landen.
Bron: SBS6 / Alberto Stegemanquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen aangetoond dat de beveiliging van Schiphol zo lek is als een mandje.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen aangetoond dat de beveiliging van Schiphol zo lek is als een mandje.
Dan heb ik liever Rachid Finge.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie is deze social media stagiair.
HUILENquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een eikel ben je ook zeg.
Lijkt mij geen toeval hoor....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn dat het toestel nou net daar neerstort. Het is nl. niet het eerste toestel van Malaysian Airlines die in korte tijd van de radar verdwijnt.
Wat een zieke eikel ben jij zeg. met je sensatiezucht.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop oprecht niet dat dit vanuit Rusland is gebeurd. Dan kan dit echt wel een derde wereld oorlog ontketenen.
Familie van de Boertjes denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef speknek het volgende:
Ehh eh eeeh ehhe ehh ehh eehh ik eh ehhh eeeh eh
wie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:02 schreef Ekin-Produktion het volgende:
Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. zijn ze snel mee.
Wat is dat voor ziekelijk internet-detective werk toch om dat allemaal te gaan opzoeken en postenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Ekin-Produktion het volgende:
die ... ( Mevrouw van Paspoort is psycholoog-psychotherapeut ...
Mwa dat denk ik niet, maar we horen het snel genoeg als de wrakstukken ver uit elkaar liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gebruikt waarschijnlijk
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop oprecht niet dat dit vanuit Rusland is gebeurd. Dan kan dit echt wel een derde wereld oorlog ontketenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |