quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
100 jaar na begin van WO1 begint WO3. Heeft wel iets, zo'n mooi rond getal.
Ja heel onbetrouwbaar, dat Reuters.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef byah het volgende:
[..]
Nog onbetrouwbaarder dan de media uit Rusland en Oekraïne zelf bijv.
Nou ja, je weet zeker dat die persoon er in zat en dood is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Met het vinden van een paspoort weet je net zo weinig.
Dit zag je echt nooit aankomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Beide partijen (seperatisten en Oekraine) claimen nu dat het vliegtuig neergehaald is door de ander.
Bedankt. Zijn er meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ff scrollen volgende keer
[ afbeelding ]
en bovendien, we waren er wel weer eens toe met z'n allen!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
100 jaar na begin van WO1 begint WO3. Heeft wel iets, zo'n mooi rond getal.
Nee, het was een duidelijk herkenbaar passagiersvliegtuig, maar er is dan dus een oorlogsmisdaad gepleegd als het daadwerkelijk is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Goh, en nu gebeurt het toch.
Dan is een herkenbaar passagierstoestel blijkbaar toch niet zo herkenbaar.
Hoezo dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef byah het volgende:
[..]
Nog onbetrouwbaarder dan de media uit Rusland en Oekraïne zelf bijv.
corkydigglesquote:
Volgens mij weten die evenveel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet dat ik het goedkeur om dat paspoort hier te posten. Maar ik denk dat die nabestaanden juist blij (al is dat niet het juiste woord) zijn iets te weten, de anderen weten nog helemaal niks...
Tuurlijk, ook al kan het gewoon een ongeluk zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef timmmmm het volgende:
Beide partijen (seperatisten en Oekraine) claimen nu dat het vliegtuig neergehaald is door de ander.
Ik neem de schuld wel op me.quote:
Waarom? Met welk doel? En knap als je die al aan boord krijgt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat niemand het nog over een bom heeft gehad hier.......
Heel erg luguber.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands paspoort bij crashsite
Als ze zeker weten dat de mensen in die vlucht zaten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij weten die evenveel.
Iedereen is dood.
Er is al meerdere malen aangetoond dat de beveiliging van Schiphol zo lek is als een mandje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Met welk doel? En knap als je die al aan boord krijgt.
Al Qaida....?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Met welk doel? En knap als je die al aan boord krijgt.
Als er bewezen kan worden wie dit op zijn geweten heeft dan is dat natuurlijk geheel terecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:00 schreef Snowballed het volgende:
Nou.. berg je maar dan...
Nu gaat er van buitenaf ingegrepen worden...
Gewoon civiel materiaal joh, te koop bij elke bouwmarktquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gebruikt waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |