Die reacties onder de foto... Dit is veel te persoonlijk om te posten.quote:
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik had die vlucht vier jaar geleden.
Dat is even niet zo belangrijk Yvonne...of maken we er een sport van met elk groot nieuws een hele mooie OP te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Waar is El_Matador als je hem nodig hebt, voor een mooie OP
Nou daar heb je wat aan als je dood bentquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.
Met KLM, er zijn mensen via D-reizen aan boord.quote:
TWA800 is ook geraakt door een missilequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch anders. Door een samenloop van omstandigheden werd de Iran Air aangezien voor een militair toestel dat een directe bedreiging vormde. Het marineschip nam daarop een defensieve maatregel.
9/11 eisten ze ook niet direct op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Al-Quaida heeft nog het lef om aanslagen op te eisen.
Wat boeien de fucking nationaliteiten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Crientj het volgende:
Ik snap dat het lang duurt voor de passagierslijsten vrij worden gegeven, want informeren van familieleden - Maar dan kunnen ze toch wel de nationaliteiten weergeven?
Ze claimen een eigen staat te hebben, daar kun je prima de oorlog aan verklaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met terroristen te maken hebt daar?
Het ergste was nog dat de desbetreffende officier die verantwoordelijk was voor het neerschieten van die Iraanse passagiersvliegtuig ook uiteindelijk een medaille heeft gekregen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Per ongeluk...
Heeft de VS met Iran ook gedaan.
Ik 16 jaar geleden. GOFFEDOMMEquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...
Ik begrijp niet waarom dat raar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..
Wat maakt dat dan weer uit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef beantherio het volgende:
Je kunt zien aankomen dat er veel Nederlanders zijn omgekomen.
Ik wilde net zeggen, dat gaat normaal veel sneller volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Crientj het volgende:
Ik snap dat het lang duurt voor de passagierslijsten vrij worden gegeven, want informeren van familieleden - Maar dan kunnen ze toch wel de nationaliteiten weergeven?
Dat belooft ook niet veel goeds voor de zwarte doos ben ik bang....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef gijsman het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/Bswi_mLCYAAq_xd.jpg:large
foto poging 2
Het is tenminste IETS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat boeien de fucking nationaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |