Toen was er nog geen Boeing 777 neer gehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dagelijks vliegen er honderden vliegtuigen heen. De kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout afloopt.
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef MiLalaa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef Arcee het volgende: Gaan vliegtuigen richting Azië altijd over Oekraïne?
Notesquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
Facebook met namen posten, vroeger kreeg je daar notes voor...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef happinessfordogs het volgende:
Als de rebellen sorry zeggen dan hoeven er toch geen represailles te volgen?
zucht... lees je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom dan alle vluchten aan de grond laten? Klinkklare onzin.
Dat je dit als mod toestaat, dat is pas bizar.quote:
Nu gebeurt het wel, want er komen grote spanningen in de wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Toen is er daarna ook geen escalatie geweest...
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat vliegtuigen blijkbaar gewoon over dat gebied vliegen.
Nee, dat zegt het Oekraïnse regime. Geen feit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef Marrije het volgende:
Neergehaald door een russische raket dus, die in handen was van de rebellen?
Nou lekker dan.
Als dit de separatisten zijn dan moet Poetin nu zijn handen terugtrekken.quote:
Ik gok op navo patrouilles.quote:
Like I care.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dit niet op facebook zetten.
Alsof NL of andere EU landen ook maar iets zouden doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef happinessfordogs het volgende:
Als de rebellen sorry zeggen dan hoeven er toch geen represailles te volgen?
Ik wou net een vakantie boeken met Malaysian Airlines. Achterliggende gedachte, wat is de kans dat er 2x een vliegtuig van hun neerstortquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Wie durft nu nog een vliegtuig te nemen richting Maleisië?
Dat heet nieuws.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |