Je weet toch dat je met terroristen te maken hebt daar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.
He gatverdamme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Post van gozer op facebook...bizar..
Ik begrijp niet waarom dat raar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines via S naar australie en ging over oekraine, iran, Afghanistan, etc. Kortom alle shit. Was ook wel wat verbaasd..
Goed verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef RAVW het volgende:
de Russen hebben dit al eens geflikt
maar dan met een Koreaans toestel
On September 1, 1983, Korean Airlines (KAL) flight 007
zonder waarschuwing gewoon even het toestel uit de lucht knallen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korean_Air-vlucht_007
Ik had die vlucht vier jaar geleden. Ik koos MA vanwege de betrouwbaarheid en service. Goed Het had elke maatschappij kunnen overkomen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Wie durft nu nog een vliegtuig te nemen richting Maleisië?
Tot vandaag is er nog niet vaak burgervliegtuigen neer gehaald vanuit Europaquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Waarom? Passagierstoestellen zijn normaal gesproken onschendbaar en veilig voor iedere strijdende partij, behalve tijdens een vliegverbod in een hoog corridor. Dit is gewoon een oorlogsmisdaad als het is neergeschoten.
Je hebt zelfs toch fatsoensnormen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dit niet op facebook zetten.
oorlog hoeft niet, maar kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk is voor die separatisten...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh 25 jaar geleden niks om oorlog over te gaan voeren.
De ellende moet er natuurlijk wel tip-top uitzien!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Waar is El_Matador als je hem nodig hebt, voor een mooie OP
Toch anders. Door een samenloop van omstandigheden werd de Iran Air aangezien voor een militair toestel dat een directe bedreiging vormde. Het marineschip nam daarop een defensieve maatregel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
O jawel hoor, Amerikanen hebben ook al eens zo'n incidentje gehad kan gebeuren.
Omdat die regio een oorlogsgebied is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die waren er altijd al, sinds de mens kon lopen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Nu gebeurt het wel, want er komen grote spanningen in de wereld.
Tja, hier kan je lastig een hoax over een maanlanding bij verzinnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Waar is El_Matador als je hem nodig hebt, voor een mooie OP
IK SNAP GEEN KUT VAN DIE PLAATJESquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Alsof rebellen een 777-300 die op FL350 vliegt kunnen neerhalen.
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat lekker op de beurs ook.
De piloot heeft meerdere malen zijn gezagsvoerders verteld dat het een airliner was, of er iig zeer veel van weg had.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort
Het vliegtuig vloog gewoon de Russische grens over door de fout van de piloten, en de Russische straaljager had ook nog waarschuwingsschoten gelost. Pas toen het vliegtuig voor de 2de keer het Russische grondgebied binnen vloog werd het neergehaald.
Het valt weer op hoe mensen die het minst verstand van zaken hebben het hardst schreeuwen.
De illustratie van de wikipedia pagina die je zelf hebt gepost:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |