Dan is 100.000x erger.quote:
Ik nog nooit....bizar dit..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ik een half jaar geleden. Bizar dit...
Want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat belooft ook niet veel goeds voor de zwarte doos ben ik bang....
Die dingen zijn gebouwd om extreme krachten te weerstaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Op die manier ja die zullen wel flink op hun flikker krijgen van Poetin vanavond. Maar verwacht niet dat het westen in gaat grijpen (hooguit veroordelen blablabla)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
oorlog hoeft niet, maar kan me voorstellen dat dit niet bevorderlijk is voor die separatisten...
Want?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt hé. Een mooie OPquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is even niet zo belangrijk Yvonne...of maken we er een sport van met elk groot nieuws een hele mooie OP te maken?
souvenierjagers?quote:
In Oekraine? Dat weet ik nog zo net niet....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Op die manier ja die zullen wel flink op hun flikker krijgen van Poetin vanavond. Maar verwacht niet dat het westen in gaat grijpen (hooguit veroordelen blablabla)
Ja. Dat ding zendt ook geen signalen uit.quote:
Gewaagd.quote:
iddquote:
Zie je hoe irritant de post waarop ik reageerde er uit ziet?quote:
Yesquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zullen warschijnlijk ook Nederlanders erin zitten? Vanuit Amsterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |