En de inhoud van alle koffers is waarschijnlijk ook al lang verdwenen tegen die tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef havanagila het volgende:
Nou, veel succes om ooit uit te vinden wie er achter zit. Die brokstukken liggen voor zonsondergang in de achtertuinen van de locals, en een onderzoeksteam sturen (en hun werk laten doen) gaat ook lastig worden.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
RTL 4 schakelt over naar RTL Boulevard.![]()
Hoezo overdreven serieus? Je kunt niet serieus genoeg zijn in gevallen als deze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is simpelweg een manier. Net als overdreven serieus doen.
Kijk dan ook geen RTLquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Ja die foto zag ik dus net! Echt bizar!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef G.R.S. het volgende:
Damn, paspoort van Nederlandse ook online gezet
vergeet Ab Osterhaus nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Straks nog die Clingendael gozer en we hebben de usual suspects.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Oké.quote:
Doet t niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Osiris024 het volgende:
http://lifenews.ru/watch-live
Niet voor zwakke magen...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
Omdat niet iedereen spoilers ziet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
En mensen maar klagen over de NOS. En dit terwijl ik zelfs CNN dingen 20 minuten ná de NOS heb zien melden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |